Więcej sprzedaży,
mniej stresu

Wszyscy słyszeliśmy o tym, że łatwiej i taniej jest zatrzymać obecnych klientów niż zdobywać nowych. Ale co z tymi klientami, którzy się nie angażują albo nie kupili nic od dłuższego czasu?
Mam kilka sposobów, które pomogą Ci odzyskać tych klientów i zmienić ich w fanów Twojej marki.
ZACZNIJ ZA DARMO Zacznij za darmo | Bez karty kredytowej | Zgodnie z RODOPięć sposobów na odzyskanie klientów
Połączenie automatyzacji i indywidualnego podejścia może pomóc na nowo zaangażować nieaktywne leady
i zachęcić klientów do ponownego odwiedzenia stron z ofertami.
WSKAZÓWKA 1
Odzyskaj porzucone koszyki

Wciąż możesz dokończyć sprzedaż, nawet jeśli klient porzucił koszyk. Przygotuj dopasowane oferty w oparciu o dane subskrybentów
i wykorzystaj przypomnienia o porzuconych koszykach i serie automatycznych emaili, żeby zachęcić klientów do dokończenia zakupu.
WSKAZÓWKA 2
Dotrzyj do klientów
na Facebooku

A gdyby tak można było przypomnieć o ofercie tym, którzy porzucili koszyk, kiedy przeglądają Facebooka lub Instagrama? Przecież można! Zaprojektuj i opublikuj kampanię retargetingową na Facebooku w koncie GetResponse. Wykorzystaj listę subskrybentów jako odbiorców reklamy i wybierz tych, którzy odwiedzili stronę z ofertą, ale nie skonwertowali.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ ›
WSKAZÓWKA 3 NOWA FUNKCJONALNOŚĆ
Więcej klientów dzięki powiadomieniom web push

Niezależnie od tego, gdzie Twoi klienci przeglądają Internet – teraz możesz pomóc im wrócić na stronę dzięki naszym najnowszym powiadomieniom web push.
Zwiększ odsetek odzyskanych koszyków, dołączając krótki tekst, który podkreśla
unikalność oferty.
WSKAZÓWKA 4
Przeprowadź mailingową kampanię reaktywacyjną

Śledź spadki reakcji za pomocą wskaźnika zaangażowania. Zaplanuj automatyczną kampanię mailingową, która uruchomi się za każdym razem, gdy wskaźnik zaangażowania klienta spadnie poniżej określonego poziomu.
W ten sposób możesz ponownie go zaangażować, zanim zniknie na dobre.
ZAPLANUJ AUTOMATYCZNĄ KAMPANIĘ ›
WSKAZÓWKA 5
Złap odwiedzających stronę przy wyjściu

Wykorzystaj pop-upy z formularzem przy wyjściu ze strony, aby pozyskać dane kontaktowe, nawet jeśli nie doszło do sprzedaży. Możesz rozważyć dodanie w treści pop-upa specjalnego komunikatu, który może zachęcić ich do pozostania w kontakcie. Jeśli wyjdą ze strony, ale wypełnią formularz, by pobrać darmowe treści lub ofertę, masz przynajmniej ich adres email.
PRZECZYTAJ O FORMULARZACH I POP-UPACH ›Zaczynamy odzyskiwanie klientów?
Zatrzymywanie obecnych klientów to po części sztuka, po części nauka. Ale z pomocą narzędzi automatycznych i sprawdzonych taktyk, możesz wygrać tę walkę i czerpać korzyści, pomagając klientom zostać z Tobą.
