Kampania “Włącz autopilota” promująca automatyzację email marketingu cały czas trwa.
Dwa tygodnie temu oddaliśmy w Wasze ręce poradnik prezentujący sposoby wykorzystania jednej z funkcji automatyzacji – dynamicznej treści. A dzisiaj mamy dla Was już kolejny poradnik. Oczywiście dalej pozostajemy w temacie automatyzacji.
Tym razem eksperci z działu Edukacji i Optymalizacji pochylili się nad wiadomościami follow up przedstawiając 5 przykładów ich kreatywnego wykorzystania.
Wiadomości follow up to świetnie narzędzie do budowania relacji z odbiorcami, ale sprawdzą się również w przypadku maili reklamowych.
Wszystkie zalety, funkcje i gotowe przykłady wdrożenia można znaleźć w darmowym poradniku. Dowiecie się z niego m.in w jaki sposób:
- przygotować efektywny email powitalny
- zbudować zaangażowanie odbiorców
- zbadać opinie konsumentów
Zainteresowani? Zapraszamy zatem do pobrania poradnika
W razie dodatkowych pytań jesteśmy do Waszej dyspozycji.