Uruchomiliśmy kolejny projekt edukacyjno-badawczy adresowany do właścicieli sklepów internetowych.
Tym razem poszukujemy odpowiedzi na pytania związane z narzędziami i strategią związaną z promocją świąteczną w e-sklepach.
Aby wziąć udział w badaniu, wystarczy poświęcić 60 sekund i odpowiedzieć na 11 zamkniętych pytań znajdujących się w ankiecie internetowej.
Każdy kto weźmie udział w badaniu otrzyma pakiet kilkunastu oryginalnych grafik świątecznych, które zostały przygotowane przez nasz zespół grafików. specjalnie na tę okazję przez nasz zespół grafików.
Jeżeli jesteście ciekawi, jak wyglądają przygotowane przez nas grafiki, to jedną z nich dodajemy do posta. Z pewnością przydadzą się w niejednej kampanii świątecznej.
Tak jak zawsze, uzyskane wyniki przedstawimy w postaci raportu, który opublikujemy na blogu w połowie grudnia. Będzie on wskazówką i kompendium wiedzy na temat najskuteczniejszych elementów marketingowych i strategii promocyjnej dla kampanii świątecznej.
Kliknij tutaj, aby przejść do ankiety i wziąć udział w badaniu.
Partnerami badania są: Ekomercyjnie.pl, Internat Standard, Shoplo.com oraz Fundacja Polak 2.0.