W tym artykule omawiamy 12 powodów, dla których emaile trafiają do spamu zamiast do skrzynki odbiorczej i wyjaśniamy, co możesz zrobić, żeby nie zdarzało się to w przyszłości. 14 lip 2020 Wiadomości trafiają do spamu? 12 powodów, dlaczego tak się dzieje i jak tego uniknąć
Irek Klimczak z GetResponse i Liza Nema z TechSoup Polska odpowiadają na pytania zadane podczas webinaru. 26 sie 2020 Webinar “Skuteczne działania email marketingowe” – pytania i odpowiedzi
Pozycjonowanie to proces długotrwały i najlepsze efekty zdecydowanie przynosi praca stała, w której analizujesz ruch, swoje działania, działania konkurencji oraz bierzesz pod uwagę aktualizacje algorytmów Google. SEO 2 cze 2020 Jak pomóc SEOwcowi, czyli co pod kątem SEO możesz zrobić sam
Automatyzacja email marketingu to dziś niezbędna część efektywnych kampanii marketingowych. Automatyczne wiadomości email pomogą zbudować trwałe relacje z odbiorcami, nadadzą indywidualnego charakteru kontaktowi z klientem, pomogą sprzedać więcej pro... MARKETING AUTOMATION 7 gru 2020 Czym jest automatyzacja email marketingu i dlaczego warto z niej korzystać (+30 świetnych przykładów)
Zanim przejdziemy do sedna, to chwilę o mnie. Otóż,… . Od dziecka lubię znać pochodzenie wyrazów, szczególnie tych powszechnie używanych. Pamiętam jak pierwszy raz prześledziłem historię pochodzenia słowa SPAM, to nie mogłem uwierzyć, że jest ona zwi... 18 sty 2010 Czy Twoje wiadomości są uznawane za SPAM!?
Spam trap, potocznie zwany adresem-pułapką potrafi spędzić sen z powiek niejednemu marketerowi. 12 cze 2013 5 rzeczy, które musisz wiedzieć o adresach-pułapkach
Google rozpieszcza użytkowników swojej usługi pocztowej częstotliwością ostatnich zmian. 28 lut 2014 Automatyczny wypis z listy: kolejna zmiana w Gmailu
Istnieje opinia, według której stosowanie w emailach określonych słów lub fraz sprawia, że wybrane wiadomości częściej trafiają do folderów ze spamem. Główne założenie zwolenników powyższej teorii jest takie, że słowa te używane są z bardzo wysoką cz... 25 sty 2016 Słowa i frazy, które wpędzą Cię w tarapaty: dostarczalność, cz. 7
Nowy rok to to doskonały moment na podsumowanie efektów dotychczasowych działań email marketingowych i zaplanowanie kolejnych w oparciu o zebrane doświadczenia. Warto przyjrzeć się całości komunikacji z odbiorcami i wprowadzić stosowne zmiany, które ... 30 gru 2014 8 zasad, dzięki którym Twoi subskrybenci poczują się w 2015 roku wyjątkowo