Dowiedz się jak dopasowywać i personalizować emaile do potrzeb klienta wykorzystując treści dynamiczne. Wykorzystuj dynamic content i osiągaj dzięki temu wyższe wyniki kliknięć i konwersji. EMAIL MARKETING 10 sty 2021 Jak personalizować emaile z pomocą dynamic content?
W tym artykule pokazujemy, jak skutecznie korzystać z email marketingu i zdobywać więcej leadów w branży nieruchomości. Zapraszamy do lektury! EMAIL MARKETING 15 lip 2019 Rola email marketingu w branży nieruchomości
Automatyzacja email marketingu to dziś niezbędna część efektywnych kampanii marketingowych. Automatyczne wiadomości email pomogą zbudować trwałe relacje z odbiorcami, nadadzą indywidualnego charakteru kontaktowi z klientem, pomogą sprzedać więcej pro... MARKETING AUTOMATION 7 gru 2020 Czym jest automatyzacja email marketingu i dlaczego warto z niej korzystać (+30 świetnych przykładów)
Irek Klimczak z GetResponse i Liza Nema z TechSoup Polska odpowiadają na pytania zadane podczas webinaru. 26 sie 2020 Webinar “Skuteczne działania email marketingowe” – pytania i odpowiedzi
W tym artykule omawiamy 12 powodów, dla których emaile trafiają do spamu zamiast do skrzynki odbiorczej i wyjaśniamy, co możesz zrobić, żeby nie zdarzało się to w przyszłości. 14 lip 2020 Wiadomości trafiają do spamu? 12 powodów, dlaczego tak się dzieje i jak tego uniknąć
Ten artykuł pomoże Ci podejść strategicznie do stosowania wiadomości follow up i prowadzić jeszcze skuteczniejsze działania email marketingowe. EMAIL MARKETING 5 sie 2019 Czym są wiadomości follow up i w jaki sposób ich używać
Chcesz rozwijać biznes za pomocą email marketingu? Zacznij od budowania bazy mailingowej. Nie wiesz, jak to zrobić? Czytaj dalej, a rozjaśnimy Ci temat. W tym artykule znajdziesz mnóstwo pomysłów i porad na temat tego, jak budować bazę mailingową od ... 16 paź 2020 Lista mailingowa – jak prawidłowo budować bazę kontaktów
Jeśli zależy Ci na wyższych przychodach z komunikacji emailowej, warto rozważyć częstsze wysyłki newsletterów. Dwie wiadomości mogą zadziałać lepiej niż jedna. Jednak bombardowanie odbiorców treściami też nie jest dobrym przepisem na sukces. Trzeba z... EMAIL MARKETING 6 maj 2019 Jak często wysyłać newslettery?
Jak wysunąć się na prowadzenie w zaciętym wyścigu do skrzynki odbiorczej klienta? Możesz to osiągnąć, m.in. optymalizując preheader. Wyeliminowanie powszechnych błędów w jego treści sprawi, że wyprzedzisz konkurentów, a Twoje współczynniki otwarć wzr... EMAIL MARKETING 22 lip 2019 9 błędów w preheaderach, które powodują spadek współczynnika otwarć