W 2012 nabraliśmy prawdziwego rozpędu i wiele się wydarzyło.
Zacznijmy od nowych funkcjonalności, które uruchomiliśmy w tym roku. To dzięki nim email marketing z GetResponse może być tak prosty i efektywny oraz pozwala osiągać jeszcze lepsze rezultaty.
Kluczowe funkcjonalności to:
- Autorski Kreator Wiadomości umożliwiający tworzenie zaawansowanych graficznie newsletterów bez konieczności znajomości kodu HTML czy obsługi programów graficznych
- Funkcja “Social Sharing” umożliwiająca integrację z najpopularniejszymi serwisami społecznościowymi oraz śledzenie jej efektów.
- RSS to Email. Funkcjonalność przygotowana z myślą o blogerach i wydawcach serwisów internetowych. RSS-to-Email pozwala kontrolować i dostosowywać treści, które będą wysyłane. Użytkownik zdecyduje o częstotliwości wysyłanych powiadomień oraz liczbie publikacji znajdujących się w wiadomości.
- Aplikacja GetResponse na iOS i Android. Dzięki nim każdy marketer może zarządzać poszczególnymi elementami prowadzonych kampanii email marketingowych bezpośrednio z poziomu swojego smartfona.
- Kreator Landing Pages, dzięki któremu użytkownicy mogą budować zaawansowane mikrostrony prowadzonych kampanii bez konieczności znajomości kodu HTML czy obsługi programów graficznych.
W GetResponse pojawił się nowy, prężnie działający dział IT mobile. Owocem pracy działu są przede wszystkim aplikacje mobilne GetResponse na iOS i Android oraz nowe szablony mobilne newsletterów, a także funkcja podglądu wyświetlania kreacji na urządzeniach mobilnych.
W 2012 postanowiliśmy intensywnie dzielić się “know how” z zakresu emarketingu. Reprezentanci działu edukacji wygłosili blisko 30 wykładów na konferencjach rozproszonych po całej Polsce. Nie próżnowaliśmy również w kwestii dostarczania wiedzy na temat najnowszych trendów w email marketingu oraz ecommerce.
Przygotowaliśmy i opublikowaliśmy:
Raporty:
- “Email w biegu”– dotyczący sposobów sprawdzania poczty email, a dokładnie – popularności urządzeń mobilnych w kontekście sprawdzania poczty email.
- “Stan email marketingu w Polsce”. Zbadaliśmy poziom zaawansowania i skuteczności email marketingu w ponad 250 firmach w Polsce.
Poradniki:
- “Wiadomości follow up w praktyce” – przedstawiliśmy 5 przykładów ich kreatywnego wykorzystania
- . Źródło wiedzy, inspiracji, dobrych praktyk i kreatywnych pomysłów na świąteczne kampanie email marketingowe.
Ebook:
- “Email marketing w sklepie internetowym” pierwszą na rynku polskim tak obszerną publikację na temat email marketingu dla sklepów internetowych.
Książkę:
- “E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci.” Książka jest cennym źródłem wiedzy dla tych, którzy chcą zgłębić swoją wiedzę na temat email marketingu oraz dobrze przygotować się do prowadzenia działań promocyjnych z wykorzystaniem emaila. Znajdziecie w niej m.in. skuteczne sposoby budowania bazy odbiorców, wskazówki dotyczące prawidłowej budowy newslettera czy też porady dotyczące mierzenia skuteczności mailingów.
W prasie branżowej ukazało się ponad 60 artykułów naszych ekspertów.
Infografiki
Dla bardzo zabieganych przygotowaliśmy 4 infografiki, zawierające kluczowe informacje o planowaniu kampanii email marketingowych, najlepszym czasie na wysyłkę newsletterów, a także o silnej więzi email marketingu z social media i urządzeniami mobilnymi.
Nagrody
Miło jest nam również powiadomić, że w tym roku nie ominęły nas nagrody, zdobyliśmy statuetkę Stevie Awards za nasz nowy Kreator Wiadomości, który znacząco zmienił sposób tworzenia newsletterów, a także wyróżnienie za kampanię “YOU-R-YOU” w konkursie Webstarfestival.
Nowe logo
Ten rok jest dla nas szczególnie ważny, gdyż wraz z rewolucyjnie prostymi w obsłudze funkcjonalnościami, zmieniliśmy logo i identyfikację wizualną GetResponse. Nowe logo symbolizuje kilka elementów – kopertę, wzrost wyników, znacznik poprawności oraz uśmiech. Dzięki temu może ono komunikować wszystkie najważniejsze elementy związane z GetResponse jak: emaile, najwyższa dostarczalność, wysokie wyniki z kampanii oraz zadowolenie i radość z prostej obsługi serwisu.

Nowi klienci
Jesteśmy dumni, że do grona klientów w tym roku dołączyły m.in. takie marki jak: Interia, Marriott Warsaw, Motor Presse, Carrefour, MyDeal, Vision Express.
W 2013 roku planujemy dalej rozwijać GetResponse uruchamiając kolejne przełomowe funkcjonalności, ale o tym już niebawem. A dzisiaj zespół GetResponse życzy Wam Szczęśliwego Nowego Roku!