Marketing. Skutecznie

Wskaźniki w email marketingu: wszystko, co musisz o nich wiedzieć

„Jeśli nie możesz czegoś zmierzyć, nie możesz tego usprawniać” – Peter Drucker To samo dotyczy kampanii email marketingowych. Jednak niewielu marketerów zdaje sobie sprawę, że w email marketingu jest znacznie więcej wskaźników niż współczynniki otwarć, kliknięć (CTR), czy współczynnik wypisanych. Wyżej wymienione nie dadzą Ci odpowiedzi na kluczowe pytanie – czy Twoja kampania email marketingowa […]

Dailycious meeting

Jakiś czas temu, w jednym z artykułów, pisaliśmy o procesie doskonalenia Backlogu, aby sobie przypomnieć nasze wywody i skorzystać z checklisty. Dziś zajmiemy się konkretnym spotkaniem, lub jak kto woli ceremonią, a mianowicie Daily Scrum. O ile mówiąc o pielęgnacji Backlogu myślimy o procesie, który może przybrać różną formę realizacji, o tyle Daily jest już […]

Webinar „Jak tworzyć wartościowe treści – o idealnej współpracy między SEO i contentem” – pytania i odpowiedzi

6 grudnia przeprowadziliśmy dla Was webinar „Jak tworzyć wartościowe treści – o idealnej współpracy między SEO i contentem”. Cieszył się on dużym zainteresowaniem, na webinarowym czacie zadaliście nam wiele pytań. Niestety, ze względu na ograniczenia czasowe, nie udało się nam na wszystkie odpowiedzieć. Zgodnie z obietnicą, nadrabiamy zaległości – Oskar Markiewicz, SEO Associate w GetResponse […]

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x