Marketing. Skutecznie

Jak tworzyć landing pages na potrzeby kampanii reklamowych na Facebooku

Wygląda na to, że nic tak dobrze nie działa w marketingu i reklamie, jak social media. Ludzie uwielbiają media społecznościowe i są na to twarde dowody w postaci liczb. Facebook ma miesięcznie ponad 2 miliardy aktywnych użytkowników, a większość z nich spędza dziennie więcej czasu w serwisie niż na jakiejkolwiek innej stronie. W rezultacie, oczywistą […]

Przegląd Sprintu – pokaż kotku co masz w środku

Zdarza się czasem, że Przegląd Sprintu nie przynosi oczekiwanej wartości. Spotkanie to może na przykład stanowić zaledwie demonstrację prac Zespołu Deweloperskiego i to zrealizowaną w taki sposób, że nawet wieloletni użytkownik aplikacji nie jest w stanie zrozumieć, czego dotyczy prezentacja i dlaczego dana praca została w ogóle wykonana. Na to spotkanie zapraszamy wiele osób z […]

Wskaźniki w email marketingu: wszystko, co musisz o nich wiedzieć

„Jeśli nie możesz czegoś zmierzyć, nie możesz tego usprawniać” – Peter Drucker To samo dotyczy kampanii email marketingowych. Jednak niewielu marketerów zdaje sobie sprawę, że w email marketingu jest znacznie więcej wskaźników niż współczynniki otwarć, kliknięć (CTR), czy współczynnik wypisanych. Wyżej wymienione nie dadzą Ci odpowiedzi na kluczowe pytanie – czy Twoja kampania email marketingowa […]

Dailycious meeting

Jakiś czas temu, w jednym z artykułów, pisaliśmy o procesie doskonalenia Backlogu, aby sobie przypomnieć nasze wywody i skorzystać z checklisty. Dziś zajmiemy się konkretnym spotkaniem, lub jak kto woli ceremonią, a mianowicie Daily Scrum. O ile mówiąc o pielęgnacji Backlogu myślimy o procesie, który może przybrać różną formę realizacji, o tyle Daily jest już […]

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x