Marketing. Skutecznie

Wewnętrzna wymiana wiedzy

Dzielenie się wiedzą to temat, z którym musi zmierzyć się każda rosnąca organizacja. Z dostępnych narzędzi, które mogą wspomóc ten proces, korzystamy ze Slacka i Confluence’a. Dodatkowo organizujemy w tym celu spotkania, jak np. Brown Bag, ogólnofirmowe „Spotkanie IT” oraz te w węższych gronach, według specjalizacji, np. php-owe, frontendowe lub testerskie. Dzięki nim mamy możliwość zapoznania się ze […]

7 kroków do optymalizacji CTA

W zeszłym tygodniu w tym artykule mówiliśmy o tym, jak ważne jest dobre CTA umieszczone we właściwym miejscu na stronie. Skąd jednak będziesz wiedzieć, że miejsce, które wybrałeś, to najlepsza opcja, żeby uzyskać optymalny CTR? I jak sprawdzić, czy wprowadzone zmiany mają dobry wpływ na wynik finansowy?

Czy umieszczasz CTA na landing page we właściwym miejscu?

Wezwania do działania wskazują odwiedzającym stronę, dokąd mają iść i co mają zrobić. CTA (call to action) mówi im, co chcesz osiągnąć.   Zamów bezpłatne demo Pobierz ebooka Kup teraz   Te komunikaty pomagają kierować ludzi do celu. Żeby to było możliwe, muszą być jasne, oczywiste i łatwe do znalezienia. Najważniejszą chyba kwestią jest umieszczenie […]

Przewodnik po kampaniach drip

Zapewne czytałeś sporo case studies o ludziach, którzy osiągnęli niesamowite wyniki dzięki email marketingowi. Jeśli próbowałeś ich naśladować i nie udało Ci się, nie poddawaj się. W większości przypadków sukces, o którym dowiedziałeś się z liczącego tysiąc słów wpisu na blogu, nie był kwestią jednego dnia.

Jak często wysyłać newslettery?

Jeśli zależy Ci na wyższych przychodach z komunikacji emailowej, warto rozważyć częstsze wysyłki newsletterów. Dwie wiadomości mogą zadziałać lepiej niż jedna. Jednak bombardowanie odbiorców treściami też nie jest dobrym przepisem na sukces. Trzeba znaleźć złoty środek między zbyt rzadkimi i za częstymi wysyłkami.

Dobre praktyki w email marketingu na rok 2019

Niezależnie, czy dopiero zaczynasz zajmować się email marketingiem, czy uważasz się za eksperta – prawdopodobnie zależy Ci na jednym: żeby wysyłać jak najlepsze kampanie email marketingowe. Jeśli jednak chcesz mieć więcej otwarć, kliknięć i wyższą konwersję, musisz wziąć się do pracy i zacząć optymalizować swoje kampanie. To jedyny sposób, żeby w dłuższej perspektywie wyjść poza […]

Jak tworzyć landing pages na potrzeby kampanii reklamowych na Facebooku

Wygląda na to, że nic tak dobrze nie działa w marketingu i reklamie, jak social media. Ludzie uwielbiają media społecznościowe i są na to twarde dowody w postaci liczb. Facebook ma miesięcznie ponad 2 miliardy aktywnych użytkowników, a większość z nich spędza dziennie więcej czasu w serwisie niż na jakiejkolwiek innej stronie. W rezultacie, oczywistą […]

Przegląd Sprintu – pokaż kotku co masz w środku

Zdarza się czasem, że Przegląd Sprintu nie przynosi oczekiwanej wartości. Spotkanie to może na przykład stanowić zaledwie demonstrację prac Zespołu Deweloperskiego i to zrealizowaną w taki sposób, że nawet wieloletni użytkownik aplikacji nie jest w stanie zrozumieć, czego dotyczy prezentacja i dlaczego dana praca została w ogóle wykonana. Na to spotkanie zapraszamy wiele osób z […]

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x