Marketing. Skutecznie

Cross-selling czy up-selling? Sposoby na zwiększenie wartości koszyka w e-commerce

Sprzedaż to pozornie bardzo prosta sprawa. Wystarczy przygotować dobrą ofertę i znaleźć klienta, który chciałby z niej skorzystać, prawda? To jednak tylko wierzchołek góry lodowej. Chcąc sprzedawać skutecznie, trzeba opracować dokładną strategię działania i zastosować techniki, które pozwolą osiągnąć odpowiednio wysoką skuteczność. W przypadku e-commerce od lat są nimi cross-selling i up-selling. Sprawdźmy zatem, co […]

9 błędów w preheaderach, które powodują spadek współczynnika otwarć

Z kwestią otwierania wiadomości email przez klientów jest jak z nawlekaniem igły. Częściej się nie udaje. W skrzynkach odbiorczych jest tłoczno, bo marki, walcząc o uwagę klienta w dającym najwięcej korzyści kanale, jakim jest email, rozpychają się łokciami. W tak konkurencyjnym środowisku musisz robić więcej niż inni, żeby Twoje kampanie email marketingowe odnosiły sukces.

DIY: Monster’s Insomnia

Już dwukrotnie na łamach naszego bloga relacjonowaliśmy nasze wewnętrzne 24-godzinne hackathony – Monster’s Insomnia 2016 i Monster’s Insomnia 2017. Były one próbą nie tylko dla uczestników, ale również ogromnym wyzwaniem dla nas – organizatorów. W pierwszej edycji udział wzięło 10 zespołów – łącznie 60 osób, a w drugiej mogliśmy już obserwować zmagania prawie 70 uczestników, podzielonych na 13 […]

Jak pisać treści przyjazne SEO – wskazówki i narzędzia

Chcesz, żeby Twoja firma rozwijała się bez konieczności zwiększania budżetu? Zadbaj, żeby tworzyć treści przyjazne SEO. A oto, jak to działa. Strony zoptymalizowane pod SEO, które cieszą się wysokim autorytetem i mają dobrej jakości backlinki osiągają wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Jeśli Twoja strona wyświetla się na pierwszej stronie wyników, możesz zyskać więcej kliknięć, polubień […]

Jak zacząć sprzedawać w Internecie?

Sprzedaż przez Internet (e-handel, e-commerce) od kilku lat przeżywa w Polsce dynamiczny rozwój. Jeżeli zastanawiasz się, czy warto spróbować swoich sił w e-commerce, przeczytaj poniższy artykuł. Znajdziesz w nim praktyczne wskazówki dotyczące zarabiania online ­- od pomysłu na produkt, aż po przygotowanie w pełni zautomatyzowanego lejka sprzedażowego.

25 pomysłów na lead magnets, dzięki którym szybciej rozbudujesz bazę adresową

W teorii, zdobywanie większej liczby leadów za pomocą email marketingu jest łatwe. Jedyne, co musisz zrobić, to zdobyć adres email odbiorcy, a następnie zainteresować go swoim produktem albo usługą. Ponieważ kupowanie baz adresowych to kiepski pomysł, musisz znaleźć inny sposób. Najprostszym rozwiązaniem jest zaoferować coś wartościowego w zamian za adres email. To coś nazywa się […]

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x