Kreator Formularzy GetResponse
autor: Karolina Kurcwald ostatnia aktualizacja 0

Kreator Formularzy GetResponse

Założę się, że nie raz zastanawialiście się już nad tym, jak uatrakcyjnić formularze zapisu do newslettera. Niby nic takiego – zwykły boks z kilkoma polami do wypełnienia.

 

Sęk w tym, żeby skutecznie zachęcały odwiedzających Wasze strony do subskrypcji. Na szczęście, właśnie pojawił się na to sposób.

Za pomocą najnowszej funkcjonalności GetResponse – Kreatora Formularzy Zapisu – w prosty sposób – za pomocą kilku kliknięć – możecie stworzyć profesjonalny formularz zapisu, dopasowany do Waszych potrzeb.

Nowy Kreator GetResponse daje możliwość wyboru spośród 500 gotowych, profesjonalnych i… po prostu ładnych szablonów formularzy z różnych kategorii tematycznych. Co więcej, tym, którzy mają ochotę sami pobawić się prostym w obsłudze edytorem, umożliwia stworzenie własnego formularza. Kreator pozwala na umieszczanie w nim dowolnej grafiki – może to być firmowe logo, zdjęcie produktowe lub każde inne, jakie przyjdzie Wam do głowy. Dowolnie zmienicie też kolory, rozmiar i kształt formularza na potrzeby Waszej strony, bloga, czy fan page.

 

Pola znajdujące się w poszczególnych szablonach są jedynie propozycją, pewnym schematem, który można zmieniać według własnego uznania. Sami zdecydujecie, jakie informacje na temat odbiorców są Wam potrzebne: adres zamieszkania, numer telefonu, płeć, ulubiony kolor czy hobby, a stąd już prosta droga to efektywnej segmentacji. Dzięki dostępnej w edytorze funkcji drag’n’drop (przesuń i upuść), umieszczanie dodatkowych pól w formularzu jest dziecinnie proste.

Kreator Formularzy GetResponse to wszechstronna bestia. Oprócz formularzy zapisu, można też za jego pomocą stworzyć własną stronę z podziękowaniem za subskrypcję i umieścić w niej pliki audio i video. Pozytywna reakcja subskrybentów, którzy po wypełnieniu formularza zostaną przekierowani na stronę z filmem video, gwarantowana. Teraz możecie osobiście podziękować im za dopisanie się do Waszej listy mailingowej. Oprócz dobrego wrażenia, jakie zrobicie na nowych odbiorcach, macie szansę rozpocząć owocną komunikację, na którą na pewno będą bardziej otwarci.

Rola nowego narzędzia jeszcze się na tym nie kończy. Po stworzeniu i umieszczeniu formularza na stronie internetowej będziecie również mogli sprawdzać jego efektywność. Pozwala na to funkcja czytelnych statystyk, dzięki której łatwo przeanalizujecie ilość wyświetleń i wypełnień formularza. Bez problemu porównacie też strony, projekty i formaty. To skuteczny sposób na poznanie zachowań poszczególnych grup odbiorców i dopasowanie optymalnego formularza zapisu.

Więcej informacji na temat Kreatora Formularza oraz kilka ciekawych przykładów szablonów formularzy znajdziecie na stronie http://www.getresponse.pl/email-marketing/kreator-formularzy

Żeby przetestować możliwości nowego Kreatora Formularzy, wystarczy zalogować się do konta GetResponse. Jeśli nie posiadacie jeszcze własnego konta, możecie je założyć, klikając tutaj. Do końca lata GetResponse jest dostępny całkowicie za darmo, więc wysyłanie maili i tworzenie formularzy zapisu nic Was nie kosztuje.

 

Chętnie poznamy Wasze opinie na temat najnowszej funkcjonalności GetResponse.

Zostań autorem na Blogu GetResponse!

Dowiedz się, jak to zrobić