W ubiegłą sobotę w dawnej stolicy Polski odbyła się kolejna odsłona Uniwersytetu Konwersji Ceneo.
Impreza, objęta patronatem Akademii Allegro oraz GetResponse, po raz pierwszy miała miejsce w Krakowie. Od razu można śmiało powiedzieć, że Krakowianie nie rozczarowali organizatorów.
Frekwencja wyniosła 98%, a sala konferencyjna w hotelu Crown Piast wypełniona została do ostatniego miejsca.
Ideą Uniwersytetu Konwersji jest skupienie zainteresowanych branżą e-commerce w celu wymiany doświadczeń oraz edukacji. Wśród prelegentów znaleźli się więc eksperci od pozycjonowania, mailingów oraz prowadzący znane polskie e-sklepy:
- Maciej Ossowski (GetResponse – email marketing),
- Mariusz Gąsiewski (Google Polska – SEO / SEM / Google Analytics)
- Tomasz Jaromin (Heppin.com – dawniej Intymnie.com)
- Krzysztof Bartnik (eKomercyjnie.pl)
- Tomasz Karwatka (Divante).
W kuluarach można było spotkać m.in. Pawła Lipca z eCommerce.edu.pl czy ekipę Ceneo, więc okazji do ciekawych rozmów nie brakowało.

Wszystkich zainteresowanych prelekcją pt. “Email Marketing w E-Commerce, czyli jak @ zamienić w $”, zapraszam do zapoznania się poniższą prezentacją. Znajdziecie w niej przekrojowe informacje dotyczące tego jak mailingi mogą działać na korzyść e-sklepów oraz jak zabrać się do ich implementacji.
Krótko mówiąc tym razem, zamiast o wpadkach, poczytać możecie o dobrych praktykach
Kolejna edycja Uniwersytetu Konwersji odbędzie się w Poznaniu. Serdecznie zapraszamy do śledzenia strony szkolenia.ceneo.pl. Do zobaczenia na konferencjach!