Hotel Marriott Warszawa kolejnym klientem GetResponse
autor: GetResponse ostatnia aktualizacja 0

Hotel Marriott Warszawa kolejnym klientem GetResponse

Jest nam bardzo miło poinformować, że do grona klientów GetResponse dołączyła kolejna duża i znana marka z branży hotelarskiej.

Od marca 2012 r. GetResponse odpowiada za działania email marketingowe hotelu Marriott w Warszawie, należącego do międzynarodowej sieci Marriott International.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony i obejmuje wsparcie w zakresie technologii, doradztwo oraz realizację poszczególnych elementów kampanii email marketingowych, w tym m.in. przygotowywanie szablonów newsletterów. Marriott Warszawa wykorzystuje także aplikację GetResponse umożliwiającą budowanie listy mailingowej za pomocą portalu Facebook.

Już niedługo będziemy mogli Wam zdradzić kolejne znane marki, które zdecydowały się powierzyć swoje działania email marketingowe ekspertom z GetResponse.

Wśród firm i marek, które powierzyły już nam swoje działania email marketingowe  są m.in. Wyborowa, Meritum Bank, Big Star, Raiffeisen Insurance, PZPN, Widzew Łódź, MyDeal.pl, Motor-Press Polska, Cyfrowe.pl, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz wiele innych. Więcej informacji na temat klientów GetResponse można znaleźć na stronie “nasi klienci“.

Subskrybuj, aby otrzymywać top artykuły, wskazówki i porady marketingowe.

GetResponse Sp. z o.o. potrzebuje danych zawartych w tym formularzu w celu dostarczenia Ci materiałów, o które wnioskujesz. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Dziękujemy za rejestrację!

Niedługo wyślemy Ci wiadomość email z potwierdzeniem zapisu.