Grafiki w newsletterze – #infografika
autor: GetResponse ostatnia aktualizacja 0

Grafiki w newsletterze – #infografika

Umieszczanie grafik w wiadomościach email to chyba najskuteczniejszy sposób na wzbudzenie zainteresowania subskrybentów.

 

Dlatego, postanowiliśmy przygotować kilka faktów i wskazówek, które ułatwią proces umieszczania grafik w newsletterach i przekonają Cię do używania ich w prowadzonych kampaniach.

Fundamentem i najmocniejszym punktem wielu newsletterów jest treść pisana. Czasami jednak nie ma takich słów lub nic nie będzie bardziej skuteczne niż właśnie grafika albo zdjęcie. To właśnie elementy graficzne szybciej i skuteczniej przykują uwagę i poinformują o promocji lub najnowszej ofercie.

Co więcej, to właśnie obraz lepiej stymuluje ludzką wyobraźnię i ułatwia zapamiętanie przekazu oraz zbudowanie świadomości marki.

Dodając grafiki do newslettera trzeba jednak unikać pewnej pułapki. Czasami mogą one zostać zablokowane przez dostawcę poczty elektronicznej. A jeśli Twoja wiadomość będzie się składała z samych obrazków, to odbiorcy, którzy mają zablokowane wyświetlanie grafik w swojej skrzynce odbiorczej, od razu usuną Twoją wiadomość nie poznając nawet Twojej oferty.

Dlatego w przygotowanej poniższej infografice możesz znaleźć wskazówki, dobre praktyki i przykłady, którymi warto się kierować przygotowując newsletter z grafikami. Teraz wszystkie niezbędne informacje możesz znaleźć w jednym miejscu.

 

F181477800