Praca email marketera w dużej mierze polega na wnikliwej obserwacji statystyk.
Wskaźniki otwarć, kliknięć, konwersje … starannie zbieramy informacje, które umożliwiają ocenę jakości i skuteczności naszych działań. Funkcjonalność Global View pozwoli Ci na wyjście poza chłodną statystykę i śledzenie wartości liczbowych. Od teraz możesz obserwować zaangażowanie odbiorców w czasie rzeczywistym.
Czy zastanawiałeś się kiedyś, kto w tej właśnie chwili otwiera wysłaną przez Ciebie wiadomość? Wybierz opcję Global View przy konkretnej kampanii, a zobaczysz mapę aktywności, na której w czasie rzeczywistym zobaczysz swoich subskrybentów.
Inne spojrzenie na listę odbiorców
Email od zawsze umożliwiał budowanie bliskich relacji z subskrybentami. Mapa aktywności pozwoli Ci na obserwację zaangażowania.
Czy wiesz kim są subskrybenci Twoich wiadomości? Gdzie znajdują się w chwili jej otwarcia? Ile osób zapisanych na Twoją listę mieszka w tym samym mieście lub tej samej dzielnicy? Od teraz błyskawicznie będziesz mógł udzielić odpowiedzi na te pytania.
Dzięki geolokalizacji zobaczysz gdzie w danym momencie znajdują się odbiorcy Twoich wiadomości, natomiast za pomocą integracji z usługą Gravatar (oferującą globalnie rozpoznawalne awatary) zobaczysz nie tylko imiona ale i twarze osób, które zdecydowały się otworzyć wysyłaną przez Ciebie wiadomość.
Global View całkowicie odmieni Twoje spojrzenie na email marketing. Szybko przekonasz się, że na Twojej liście znajdują się prawdziwe osoby i będziesz mógł w czasie rzeczywistym zobaczyć sposób, w jaki angażują się w komunikację z Twoją marką.
Kluczowe Statystyki na bieżąco
Na rozwijanym pasku u góry mapy aktywności znajduje się miniaturka wiadomości, jej nazwa oraz kampania, do której została skierowana. Po prawej stronie umieszczone zostały wszystkie kluczowe wskaźniki:
- udostępnienia
Za każdym razem, gdy użytkownik udostępni Twoją wiadomość na Google+, Facebooku lub Twitterze liczba zostanie zaktualizowana.
- otwarcia
Wskaźnik open rate wyrażony jako ilość otwartych wiadomości dzielona przez ilość wysłanych wiadomości.
- kliknięcia
Wskaźnik click-through rate wyrażony jako stosunek unikalnych kliknięć do liczby wysłanych wiadomości.
- postęp wysyłania
Wysyłka wyrażona w procentach oraz w postaci paska postępu.
Informacje o zachowaniu użytkowników w czasie rzeczywistym
Po prawej stronie ekranu jest pasek, na którym zobaczysz szczegółowy opis czynności wykonanych przez użytkowników, gdzie zobaczysz:
- miasto
- opis wykonanej akcji
- dokładną datę i godzinę jej wykonania.
Wypróbuj Global View podczas wysyłki najbliższej kampanii i podziel się swoimi wrażeniami w komentarzach. Czy masz jakiś nietypowy pomysł na wykorzystanie tej funkcjonalności?