Z dumnie wypiętą piersią informujemy, że GetResponse został patronem konferencji „Euro 2012, Prawa sponsorów vs. marketing zwodniczy. Prawne aspekty aktywności marketingowych w trakcie Euro 2012”.
Konferencja odbędzie się już 11 października w Centrum Olimpijskim w Warszawie.
Główne tematy spotkania oscylować będą wokół sponsoringu mistrzostw oraz sposobów na skuteczne komunikowanie marki.
Organizatorami konferencji są VFP Communications (wydawca między innymi “Media & Marketing Polska”), Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz Sponsoring Expert.
Prelegenci konferencji opowiedzą o ograniczeniach UEFA w stosunku do firm i kibiców w kontekście prawa obowiązującego w Polsce, a także o tym, czy oficjalny sponsoring Euro 2012 faktycznie się opłaca. Poruszony zostanie temat skutecznego dotarcia marki sponsora do jego potencjalnych odbiorców, a więc tego, w jaki sposób komunikować markę by wyróżnić się wśród natłoku, podobnych w zamierzeniu, komunikatów.
Ponadto jeden z głównych tematów konferencji poświęcony został marketingowi zwodniczemu – metodom jego działania oraz profitom i zagrożeniom z nim związanym.
Nie zabraknie również case studies. Podczas konferencji omówione zostaną doświadczenia z zakresu działań marketingowych minionych eventów sportowych, takich jak Euro 2008 i WM 2010.
Więcej informacji na temat konferencji można znaleźć na stronie http://www.konferencje.media.com.pl/euro2012/
Zainteresowanych wzięciem udziału w wydarzeniu prosimy o kontakt z Katarzyną Marchel, katarzyna.marchel@media.com.pl, tel.: 22 514-65-14
Na konferencji nie zabraknie również przedstawicieli GetResponse. 🙂 Zatem do zobaczenia 11 października!