Już za tydzień, 30 listopada rusza druga edycja akcji Dzień Darmowej Dostawy.
Oznacza to, że w tym dniu wszystkie sklepy biorące udział w akcji zaoferują klientom darmową dostawę zamówień – niezależnie od ich wartości, sposobu płatności lub metody wysyłki.
W tym roku w akcji bierze udział ponad 1400 e-sklepów oferujących produkty z niemal każdej branży – od akcesoriów dla fryzjerów poprzez talizmany aż do mebli biurowych. Wynika z tego, że bez problemu każdy powinien znaleźć coś dla siebie.
Nic dziwnego, że oferta jest taka bogata. W końcu akcja Dzień Darmowej Dostawy ma zachęcić Polaków do zakupów przez internet oraz pokazać, że jest to wygodna, bezpieczna oraz – co najważniejsze dla wielu osób – atrakcyjna cenowo forma zakupów.
Z kolei e-sklepy mogą w ten sposób nie tylko skuteczniej promować oferowane przez siebie produkty, ale również przekonać się do oferowania klientom elastycznych form dostawy.
Cieszymy się, że jako partner mamy również swój udział w tej akcji. GetResponse wspiera bowiem działania email marketingowe dnia darmowej dostawy. Oznacza to, że wiadomości email rozsyłane w ramach akcji będą wychodziły właśnie z GetResponse.
Jeżeli macie już pomysły świąteczne prezenty dla swoich bliskich, to może warto kupić je właśnie 30 listopada i zaoszczędzić nie tylko czas (wyobraźcie sobie kolejki i zatłoczone galerie handlowe 😉 ) ale przede wszystkim pieniądze.
Więcej na temat akcji możecie znaleźć na stronie dziendarmowejdostawy.pl