Pod koniec czerwca informowaliśmy Was o tym, że przygotowaliśmy wraz z redakcją serwisu Ekomercyjnie ebooka dedykowanego branży e-commerce – “Email marketing w sklepie internetowym”.
Nasza publikacja szybko wzbudziła spore zainteresowanie wśród e-przedsiębiorców prowadzących sklepy internetowe,dzięki czemu w ciągu pierwszych trzech tygodni sprzedanych zostało ponad 100 egzemplarzy książki i pojawiło się kilka pozytywnych recenzji. Jedna z nich została nawet opublikowane w serwisie Ekomercyjnie.
Wśród czytelników ebooka znalazł się również znany zapewne wszystkim bloger – Artur Kurasiński. Co więcej, zgodził się on podzielić z nami swoją opinią na temat naszej publikacji.
Oto ona:
Każdy kto zajmuje się sklepem internetowym w pewnym momencie staje przed problemem – co zrobić żeby moi klienci wrócili do mnie?
Teoretycznie jest to proste: wystarczy wysłać im email, w którym przekonamy ich do tego, że w naszym sklepie jest to co ich interesuje. Albo co za chwilę się znajdzie. Albo coś o czym nie wiedzą, że może ich zainteresować.
Z pomocą może przyjść lektura “E-mail marketing w sklepie internetowym”. Nie jest to pozycja dla super zaawansowanych właścicieli sklepów, co nie jest jednak zarzutem – informacje, które pojawiają się w książce są dobrze zaprezentowane, a co ważniejsze są często tak proste, że “doświadczony” sprzedawca może o nich zapomnieć.
Dużym plusem tej publikacji są jej autorzy – Maciej Ossowski, Krzysztof Bartnik i Piotr Krupa są praktykami, a doświadczenie Piotra i Maćka związanych z GetResponse (czyli zawodowo zajmujących się e-mail marketingiem) jest bezcenne.
Jeśli szukasz książki, która pozwoli Ci na uporządkowanie wiedzy na temat e-mail marketingu to zacznij właśnie od “E-mail marketing w sklepie internetowym”. Nie zawiedziesz się.
Artur Kurasiński
Gdzie można go kupić?
Ebook kosztuje 19,99 zł i jest dostępny w najpopularniejszych formatach charakterystycznych dla publikacji internetowych: PDF, ePub i Mobi. Jest dostępny na stronie http://sklep.ekomercyjnie.pl/