Jeżeli chcielibyśmy opisać konferencję “Customer Empowerment, czyli klient ma głos” za pomocą jedynie kilku słów to za wyczerpujący opis może nam posłużyć pytanie: Czego pragną kobiety?
Jak głoszą organizatorzy jest to innowacyjna konferencja na temat najnowszych trendów w zakresie marketingu skierowanego do kobiet.
W szczególności zainteresowanie udziałem w spotkaniu powinni być marketerzy, PR-owcy i badacze mediów. Jej wyróżnikiem mają być w szczególności “(..) inspiracyjne wystąpienia osób, które czują, to co robią i dzięki temu z sukcesami realizują swoje projekty.”
Tym bardziej, jest nam bardzo miło poinformować, że do grona prelegentów konferencji dołączył również Oskar Jedynasty, ekspert ds. email marketingu w GetResponse.
Oskar opowie o newsletterach, które w szczególności angażują kobiety. Uczestnicy będą mogli dowiedzieć się m.in. o czym i jak pisać newslettery, aby nie wylądowały w koszu na przykładzie case study.
Zainteresowani?
Konferencja “Customer Empowerment…” odbędzie się już 6 listopada w klubie Endorfina w Pałacu Zamoyskich przy ul. Foksal 2 w Warszawie. Start już o godzinie 9.00
Aby zarejestrować się na konferencję wystarczy klilknąć tutaj. A po więcej szczegółów zapraszamy na stronę prekursorki.pl