Czy Twoje kampanie potrzebują większej uwagi odbiorców?
Sezon wyprzedaży w trakcie, więc jest to idealny czas, aby dodać wiadomościom głosu i sprawić, że przemówią do odbiorców w całkowicie nowy sposób.
W rewolucjonizowaniu wskaźników otwarć i kliknięć warto zacząć od tematu. To właśnie ta część wiadomości jest frontem oraz twarzą całej kreacji i oferty. Jest to najłatwiejszy element do testów, więc nie czekaj i spraw, że Twoje wiadomości wzniosą się na wyżyny popularności.
Niełatwym zadaniem jest stworzyć slogan czy “bukiet słów”, który będzie oryginalny i zachwyci odbiorcę. Właśnie w tym momencie do gry wchodzą znaki specjalne tzw. Unicode.

Powiedz to poprzez §£!@#$%^*%:)&
Tematy wiadomości pełne znaków %%% czy walut $$$ i minusów przy cyfrach oznaczających zniżki, stały się oklepane i nudne.
Wspomniane znaki są częścią alfabetu symboli Unicode, lecz nie zapominaj, że jest to bogaty alfabet. Większość jego znaków jest odpowiednio odczytywana przez coraz większą ilość programów pocztowych, a ich popularność rośnie z każdym dniem, więc nie ograniczaj się do samych %, $ i minusów. Pełny zestaw znaków Unicode znajdziesz tutaj.

Alfabet symboli Unicode jest z pewnością narzędziem, które zwiększy widoczność Twoich wiadomości w tłumie pozostałych. Natomiast istotną kwestią jest czy zaadoptujesz sobie ten styl i uwierzysz w jego działanie.
Jeśli zdecydujesz się na wypróbowanie i używanie jakiegokolwiek symbolu z zestawu Unicode, TESTUJ, TESTUJ i jeszcze raz TESTUJ! Upewnij się przed wysłaniem, że temat Twojej wiadomości wygląda prawidłowo we wszystkich przeglądarkach i programach pocztowych oraz czy faktycznie pozwoli w Twoim wypadku na zwiększenie współczynników otwarć, kliknięć itp.

Ciekawym sposobem na wykorzystanie tej techniki jest łączenie znaków interpunkcyjnych z symbolami Unicode w temacie, by przekazać większą ilość informacji używając jednocześnie mniejszej ilości znaków. Pamiętaj jednak, aby takie połączenie nie wpłynęło na czytelność i znaczenie jednego z najważniejszych elementów wiadomości.

W powyższych przykładach pokazaliśmy wykorzystanie symboli Unicode w tematach wiadomości trzech polskich firm. Jeśli chciałbyś podzielić się z nami swoimi pomysłami, zamieść w komentarzach tego posta wynik swoich doświadczeń z tym narzędziem. Kto wie może staniesz się inspiracją dla pozostałych email marketerów w naszym kraju.