Case study – wskaźnik otwarć na poziomie 83%
autor: GetResponse ostatnia aktualizacja 0

Case study – wskaźnik otwarć na poziomie 83%

Chcemy podzielić się z Wami case study Proseed  – największego w Polsce magazynu online na temat biznesu technologicznego, który od niedawna jest naszym klientem.

Magazyn “Proseed” borykał się z dostarczalnością wysyłanych przez nich newsletterów, postanowił zatem zwrócić się do nas o pomoc. Eksperci z GetResponse stanęli przed wyzwaniem – optymalizacja dostarczalności wysyłanych wiadomości. Zapewniliśmy przy tym pełne wsparcie podczas – często trudnego – okresu początkowego korzystania z nowej aplikacji.

Efekt!?

Wskaźniki dostarczalności wiadomości magazynu Proseed poszybowały w górę już po pierwszej wysyłce.

Pierwszy newsletter z dwunastym numerem magazynu wysłany z GetResponse zanotował rekordowy wskaźnik dostarczalności na poziomie 99,1%. Natomiast wskaźnik otwarć wyniósł 83,1%, a wskaźnik kliknięć 31,4%.

Przy kolejnych wysyłkach wartości te nadal utrzymują się na tych samych lub wyższych poziomach.

Jak udało nam się osiągnąć takie wyniki już po pierwszej wysyłce?

Zapraszamy do pobrania szczegółowego case study, z którego będziecie mogli poznać działania podjęte przez ekspertów GetResponse.

Aby pobrać pełne case study wystarczy kliknąć tutaj.

W razie pytań, jesteśmy do Waszej dyspozycji.

Subskrybuj, aby otrzymywać top artykuły, wskazówki i porady marketingowe.

GetResponse Sp. z o.o. potrzebuje danych zawartych w tym formularzu w celu dostarczenia Ci materiałów, o które wnioskujesz. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Dziękujemy za rejestrację!

Niedługo wyślemy Ci wiadomość email z potwierdzeniem zapisu.