Alfabet online marketera, cz. #1

autor: Marcin Struzik ostatnia aktualizacja

Naukę każdego języka najlepiej rozpocząć od poznania alfabetu.

Jest to podstawowy element komunikacji, którego opanowanie pozwala nam dużo na łatwiejszą naukę kolejnych etapów. Jak wiadomo im dalej las, tym więcej drzew.

Dlatego przygotowaliśmy alfabetu języka online marketingu, który warto poznać, aby swobodnie poruszać się w przestrzeni działań marketingowych w internecie.

  • AAutoresponder

Jest to program lub skrypt dzięki któremu możesz wysyłać automatyczne wiadomości do swoich subskrybentów. Dzięki automatyzacji wystarczy, że raz zaplanujesz serię wiadomości, które następnie w odpowiednich momentach od subskrypcji będą dostarczane do odbiorców.

  • BBlog

Kiedyś prywatny pamiętnik, dziś medium, które z dnia na dzień staje się coraz bardziej poważnym konkurentem tradycyjnych środków przekazu. Blogerzy już nie są anonimowymi postaciami – stali się niejednokrotnie markami, z którymi warto współpracować, aby odnieść obopólne korzyści.

image_gallery.html
  • CContent Marketing

Nic tak nie przyciąga uwagi jak wartościowe informacje. Niezależnie czy są to infografiki lub zestaw narzędzi dla online marketera.

Takie informacje były i będą poszukiwane – im więcej ich będziesz generował, tym większą publiczność uda Ci się przy sobie utrzymać. Z pewnością jesteś specjalistą w swojej dziedzinie – pozwól innym czerpać z Twojej wiedzy.

  • DDynamic Content

Każdy woli, gdy zwraca się do niego po imieniu. Czy nie lepiej brzmi „Cześć Michał” od samego „Cześć”? Podświadomi lepiej odbieramy wiadomości, które mają w sobie chociaż pierwiastek indywidualizacji.

  • EEmail

Metoda komunikacji obecna niemal od początków internetu. Początkowo służąca do komunikacji między użytkownikami tych samym komputerów. Nieustannie rosnąc popularność tej metody komunikacji pozwala osiągać nieporównywalnie większe przychody w stosunku do zainwestowanego czasu i budżetu.

  • FFacebook

Mówi się, że jeśli nie ma Cię w internecie to nie istniejesz – wiele osób rozwija tę myśl dodając do niej Facebooka. Prawdą jest, że Facebook już dawno nie jest wyłącznie miejscem spotkań znajomych ze szkoły, a miejscem, w którym małe przedsiębiorstwa i wielkie korporacje spotykają się z ludźmi na nieco mniej oficjalnej stopie. Czy Twój biznes jest już w bliskiej relacji z klientami? Jeśli nie, to nie czekaj dłużej.

  • GGoogle

Z pewnością nie ma na świecie osoby, która była kiedykolwiek podłączona do sieci i nie wiedziała czym jest “google”. To firma, dzięki której otrzymujesz takie narzędzia, jak poczta gmail, google drive czy analytics. Zwłaszcza z tą ostatnią pozycją powinieneś być na „ty”, ponieważ to dzięki niej możesz śledzić ruch na swojej stronie internetowej lub blogu – całkowicie za darmo.

200408259-001
  • HHumor

pamiętaj, że Twoi klienci to również ludzie – nie pozwól by kojarzyli Cię z nudnym źródłem informacji i suchych faktów. Od czasu do czasu rozładuj napięcie proponując zabawny konkurs lub po prostu podaruj coś wesołego – czy jest coś bardziej wartościowego niż uśmiech?

  • IInstagram

Obraz znaczy więcej niż tysiąc słów. Zapewne taką filozofię wyznają również producenci telefonów komórkowych, bo dzięki nim każdy z nas ma w zasięgu ręki aparat fotograficzny. Skoro możemy robić zdjęcia wszędzie to czemu nie skorzystać z takiej możliwości i zebrać wierną publiczność. Sprawdź co na co dzień porabia GetResponse monster!

  • JJacuzzi

Każdy online marketer po ciężkim dniu w pracy powinien mieć możliwość odpoczynku wśród relaksujących bąbelków. Każdy.

  • KKonwersja

Konwersja polega na wykonaniu przez użytkownika w witrynie internetowej określonego działania – np. zakupu produktu, złożenia zamówienia bądź pozostawienia danych kontaktowych. Jest to Święty Gral online marketera. Jeśli dzięki Twojej pracy konwersja wzrasta to wiedz, że zasługujesz na oklaski i poprzednią literę alfabetu – „J”

Jeśli uważasz, że w którymś miejscu powinna być inna fraza – napisz o tym, a rozszerzymy nasz słownik wspólnie!

Druga część alfabetu pojawi się na blogu już w przyszłym tygodniu.

Subskrybuj, aby otrzymywać top artykuły, wskazówki i porady marketingowe.

GetResponse S.A. potrzebuje danych zawartych w tym formularzu w celu dostarczenia Ci materiałów, o które wnioskujesz. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Dziękujemy za rejestrację!

Niedługo wyślemy Ci wiadomość email z potwierdzeniem zapisu.