BAZA WIEDZY GETRESPONSE
Liczba wyników dla wybranych filtrów: 31
Optymalizacja konwersji
Data dodania
Planer Marketera – (lipiec-wrzesień 2022)

Planer Marketera – (lipiec-wrzesień 2022)

Ważna informacja: Od 2022 roku Planer Marketera wydawany jest w dwóch wersjach – całorocznej oraz kwartalnej. Na tej stronie możesz pobrać wersję całoroczną. Edycja kwartalna: To edycja rozbudowana, poświęcona wyłącznie konkretnym miesiącom wchodzącym w skład danego kwartału. Ma ona przypominać Ci o najbliższych, najważniejszych wydarzeniach i okazjach marketingowych. Znajdziesz w niej podpowiedzi i gotowe pomysły na kampanie dedykowane poszczególnym wydarzeniom.

Jak wykorzystać webinary w procesie generowania leadów – pytania i odpowiedzi

Jak wykorzystać webinary w procesie generowania leadów – pytania i odpowiedzi

Łukasz Kosuniak (Business Marketer) odpowiada na pytania zadane przez uczestników webinaru “Jak wykorzystać webinary w procesie generowania leadów” organizowanego przez GetResponse.

Pierwsze kroki z GetResponse

Pierwsze kroki z GetResponse

Jak zacząć pracę z GetResponse? Obejrzyj nagranie i dowiedz się, jak rozpocząć działania z najlepszą platformą do online marketingu.

Jak wykorzystać webinary w procesie generowania leadów?

Jak wykorzystać webinary w procesie generowania leadów?

Obejrzyj webinar, w którym Michał Leszczyński z GetResponse rozmawia z Łukaszem Kosuniakiem z Business Marketer na temat użycia webinarów w lead generation.

Planer Marketera 2022 – Twój kalendarz marketingowy

Planer Marketera 2022 – Twój kalendarz marketingowy

Pełen inspiracji poradnik marketingowy w formie kalendarza, który pomoże Ci w znalezieniu najlepszych okazji marketingowo-sprzedażowych, planowaniu oraz tworzeniu kampanii w 2022 roku. Dodatkowo, dzięki niemu zdobędziesz i poszerzysz wiedzę na temat online marketingu.

Jak zdobyć więcej klientów dzięki Google Ads?

Jak zdobyć więcej klientów dzięki Google Ads?

Obejrzyj webinar, w którym eksperci GetResponse i Google opowiadają o nowych sposobach pozyskiwania leadów z wykorzystaniem narzędzi Google dostępnych w koncie GetResponse.

Przedstawiamy Kreator stron: stwórz własną stronę w kilka chwil

Przedstawiamy Kreator stron: stwórz własną stronę w kilka chwil

Webinar w którym pokazujemy, jak za pomocą Kreatora stron GetResponse stworzyć wymarzoną stronę WWW w kilkanaście minut.

Jak budować relacje z klientami i zwiększać sprzedaż dzięki czatom

Jak budować relacje z klientami i zwiększać sprzedaż dzięki czatom

Obejrzyj nagranie webinaru, aby dowiedzieć się, jak efektywnie wykorzystać Czaty GetResponse.

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce dzięki danym?

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce dzięki danym?

Nagranie webinaru, podczas którego eksperci GetResponse i Cux.io opowiadają o tym, jak wykorzystać zgromadzone dane, aby sprzedaż w e-sklepie poszybowała w górę.

Jak tworzyć maile, które skradną serca odbiorców

Jak zaplanować działania marketingowe na 2021?

Nagranie webinaru “Jak zaplanować działania marketingowe na 2021?”, podczas którego eksperci GetResponse opowiadają, na czym warto się skupić, planując aktywność marketingową na cały rok.

Lista zadań marketingowych na sezon sprzedażowy 2020
Jak promować webinary w 9 prostych krokach

Jak promować webinary w 9 prostych krokach

W tym poradniku poznasz nasze najlepsze strategie promocji webinaru oraz wskazówki o tym, jak zwiększyć sprzedaż za pomocą prezentacji online.

Skuteczne działania email marketingowe

Nagranie webinaru, w którym Ireneusz Klimczak z GetResponse i Liza Nema z TechSoup Polska podpowiadają, na co zwrócić uwagę, aby działania email marketingowe okazały się strzałem w dziesiątkę.

Rola content marketingu w pozyskiwaniu klientów

Irek Klimczak z GetResponse i Kuba Kłos z infoShare Academy opowiadają o roli content marketingu w pozyskiwaniu klientów i zwiększaniu sprzedaży. Czego się dowiesz z nagrania? – dlaczego warto prowadzić działania content marketingowe, – w jaki sposób mierzyć ich skuteczność, – poznasz szczegóły kampanii lead magnet z wykorzystaniem ebooka infoShare Academy.

Jak pozostać w kontakcie z klientami

Jak pozostać w kontakcie z klientami

Czy Twój biznes potrzebuje większej widoczności online? Szukasz sposobu na przeniesienie działalności do Internetu? A może potrzebujesz pomysłów na to, aby utrzymać kontakt z klientami bez spotkań twarzą w twarz? Ten poradnik to 20 kreatywnych sposobów na utrzymanie kontaktu z odbiorcami, zachęcanie ich do ponownych zakupów oraz poszukiwanie nowych klientów. Z poradnika dowiesz się, jak: – Tworzyć komunikację emailową i optymalnie nią zarządzać – Angażować odbiorców w mediach społecznościowych – Wykorzystać webinary i materiały wideo – Sprawić, by Twój biznes był (bardziej) widoczny w Internecie.

Jak przenieść swój biznes do Internetu przy pomocy GetResponse

Nagranie webinaru, podczas którego Irek Klimczak i Michał Leszczyński opowiadają, jak przenieść swój biznes do Internetu przy pomocy GetResponse: • Jak tworzyć listy kontaktów • Jak pozyskiwać nowych klientów • Jak budować zaangażowanie i zachęcać do zakupu

Jak przepalić budżet na reklamy – najczęściej popełniane błędy

Nagranie webinaru, podczas którego Jakub Sadowski i Ireneusz Klimczak podpowiadają: – Jak prawidłowo przygotować internetową kampanię reklamową – Na co zwrócić uwagę w trakcie trwania kampanii – Jakie działania podjąć, aby raz wydane na reklamę fundusze skonwertowały w najlepszy możliwy sposób

Pytania i odpowiedzi – w jaki sposób trafić do grupy docelowej odbiorców reklam na Facebooku?

Jakub Sadowski i Ireneusz Klimczak z GetResponse odpowiadają na pytania zadane podczas webinaru “W jaki sposób trafić do grupy docelowej odbiorców na Facebooku”. Nagranie webinaru możecie obejrzeć tutaj.

W jaki sposób trafić do grupy docelowej odbiorców reklam na Facebooku?

Nagranie webinaru, podczas którego opowiadamy: – Jak definiować odbiorców reklam – Jakich narzędzi używać w celu segmentacji – Co to jest lead magnet i jak go używać w zależności od branży.

Pytania i odpowiedzi – Jak wykorzystać Facebook Ads do tworzenia skutecznych kampanii reklamowych

Jakub Sadowski i Ireneusz Klimczak z GetResponse odpowiadają na pytania zadane podczas webinaru “Jak wykorzystać Facebook Ads do tworzenia skutecznych kampanii reklamowych”.

Jak wykorzystać Facebook Ads do tworzenia skutecznych kampanii reklamowych

Obejrzyj nagranie webinaru, z którego dowiesz się, jak efektywnie wykorzystać narzędzie Facebook Ads dostępne w koncie GetResponse.

Skuteczność email marketingu  i marketing automation w 2017 roku

Skuteczność email marketingu i marketing automation w 2017 roku

GetResponse zapytało ponad 2800 marketerów ze 127 krajów o to, czy według nich email marketing wciąż jest skuteczny i w jaki sposób korzystają z automatyzacji. Razem z Davem Chaffeyem ze Smart Insights przygotowaliśmy obszerny, dwuczęściowy raport, w którym przedstawiamy wyniki tego badania oraz dokonujemy kompleksowego porównania danych z rynku polskiego z rynkiem globalnym.

Akademia landing pages

Akademia landing pages

Zwiększaj zyski z online marketingu i zostań ekspertem od landing pages! Podczas dziesięciu darmowych lekcji nauczysz się tworzyć, publikować i optymalizować landing pages. Dołącz już dziś!

10 zabójców konwersji.

10 zabójców konwersji.

Nie chciałbyś trafić na naszą listę poszukiwanych! Poznaj 10 marketingowych grzechów, przez które możesz zniechęcić do siebie odbiorców i sprawdź, jak ich unikać. W poradniku znajdziesz 10 zabójców konwersji, z którymi powinieneś walczyć. Dowiesz się, jak powinny wyglądać Twoje strony docelowe i strony mobilne, a także w jaki sposób przygotować wartościowe treści i zaangażować odbiorców.

Bezpłatny kurs optymalizacji landing pages
Jak zwiększyć skuteczność newslettera?

Jak zwiększyć skuteczność newslettera?

Projektowanie wiadomości email jest ważnym elementem skutecznej strategii komunikacji. Przesyłane mailingi muszą nie tylko wyglądać dobrze i spełniać wymagania prowadzonej kampanii, ale również wywoływać określone reakcje u subskrybentów. O tym, z czego składa się typowy newsletter oraz jak każdy z tych elementów optymalnie zaprojektować, dowiesz się z tego oto poradnika.

Myśl jak klient: 9 sposobów na wyższą konwersję z emaili.

Myśl jak klient: 9 sposobów na wyższą konwersję z emaili.

Liczne badania naukowe wskazują na to, że psychologia leży w samym sercu marketingu. Na pewno wiesz, jak istotne jest zdobycie zaufania klientów, prezentowanie spersonalizowanych rozwiązań oraz udzielenie jasnej odpowiedzi na ich pytanie – “A co ja z tego mam?”. To są podstawy marketingu. Wyzwaniem jest natomiast to, co należy zrobić dalej. W jaki sposób wykorzystać te marketingowe pojęcia i przekuć je w jasną strategię pozyskiwania klientów, retencji oraz budowania zaangażowania? W jaki sposób mechanizmy psychologiczne łączą się z email marketingiem? Właśnie tego rodzaju pytania zainspirowały nas do stworzenia tego poradnika.

Jak projektować skuteczne landing pages

Jak projektować skuteczne landing pages

Wstęp Wiele statystyk dowodzi, że urzadzenia mobilne zaczynają dominować wśród użytkowników Internetu. Używamy ich nie tylko do interakcji, np. obsługi email oraz sieci społecznościowych, ale również do wyszukiwania informacji, robienia zakupów oraz rozrywki (według badania “Seven Shades of Mobile”, przeprowadzonego przez firmę InsightsNow dla AOL i BBDO). Niniejszy poradnik pomoże Ci odkryć potencjał responsywnych landing […]

Poradnik optymalizacji Landing Page.

Poradnik optymalizacji Landing Page.

Landing page to kluczowa część marketingu online. Jeśli jeszcze ich nie używasz, marnujesz ogromny potencjał i możliwość przykucia uwagi odbiorców. Dlatego poprosiliśmy przedsiębiorcę i eksperta od optymalizacji konwersji Peep Laję o zebranie najważniejszych strategii i najlepszych praktyk z zakresu budowania konwertujących stron docelowych. Używaj ich, aby zwiększyć obrót i jednocześnie budować swoją grupę odbiorców.

Jak skutecznie dostarczać wiadomości email?

Jak skutecznie dostarczać wiadomości email?

Dostarczalność – czyli zdolność skutecznego dostarczania wiadomości – pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla marketerów. Dlatego też stworzyliśmy poradnik, który ukazuje jej tajniki i odkrywa pełen arsenał niezawodnych sposobów, które powinny być stosowane przez każdą firmę promującą swoje produkty poprzez email marketing.

Dołącz do Programu Certyfikacyjnego
Bądź na bieżąco z najnowszymi materiałami i webinarami. Zapisz się na nasz newsletter!