
Pierwsze kroki z GetResponse
Jak zacząć pracę z GetResponse? Obejrzyj nagranie i dowiedz się, jak rozpocząć działania z najlepszą platformą do online marketingu.
Jak zacząć pracę z GetResponse? Obejrzyj nagranie i dowiedz się, jak rozpocząć działania z najlepszą platformą do online marketingu.
Obejrzyj webinar, w którym Michał Leszczyński z GetResponse rozmawia z Łukaszem Kosuniakiem z Business Marketer na temat użycia webinarów w lead generation.
Obejrzyj webinar, w którym eksperci GetResponse i Google opowiadają o nowych sposobach pozyskiwania leadów z wykorzystaniem narzędzi Google dostępnych w koncie GetResponse.
Webinar w którym pokazujemy, jak za pomocą Kreatora stron GetResponse stworzyć wymarzoną stronę WWW w kilkanaście minut.
Obejrzyj nagranie webinaru, aby dowiedzieć się, jak efektywnie wykorzystać Czaty GetResponse.
Nagranie webinaru, podczas którego eksperci GetResponse i Cux.io opowiadają o tym, jak wykorzystać zgromadzone dane, aby sprzedaż w e-sklepie poszybowała w górę.
Nadaj rozpędu swoim kampaniom marketingowym przy pomocy ekspertów GetResponse.
Nagranie webinaru “Jak zaplanować działania marketingowe na 2021?”, podczas którego eksperci GetResponse opowiadają, na czym warto się skupić, planując aktywność marketingową na cały rok.
Irek Klimczak z GetResponse i Kuba Kłos z infoShare Academy opowiadają o roli content marketingu w pozyskiwaniu klientów i zwiększaniu sprzedaży. Czego się dowiesz z nagrania? – dlaczego warto prowadzić działania content marketingowe, – w jaki sposób mierzyć ich skuteczność, – poznasz szczegóły kampanii lead magnet z wykorzystaniem ebooka infoShare Academy.
Nagranie webinaru, podczas którego Irek Klimczak i Michał Leszczyński opowiadają, jak przenieść swój biznes do Internetu przy pomocy GetResponse: • Jak tworzyć listy kontaktów • Jak pozyskiwać nowych klientów • Jak budować zaangażowanie i zachęcać do zakupu
Nagranie webinaru, podczas którego Jakub Sadowski i Ireneusz Klimczak podpowiadają: – Jak prawidłowo przygotować internetową kampanię reklamową – Na co zwrócić uwagę w trakcie trwania kampanii – Jakie działania podjąć, aby raz wydane na reklamę fundusze skonwertowały w najlepszy możliwy sposób
Jakub Sadowski i Ireneusz Klimczak z GetResponse odpowiadają na pytania zadane podczas webinaru “W jaki sposób trafić do grupy docelowej odbiorców na Facebooku”. Nagranie webinaru możecie obejrzeć tutaj.