
Pierwsze kroki z GetResponse
Jak zacząć pracę z GetResponse? Obejrzyj nagranie i dowiedz się, jak rozpocząć działania z najlepszą platformą do online marketingu.
Jak zacząć pracę z GetResponse? Obejrzyj nagranie i dowiedz się, jak rozpocząć działania z najlepszą platformą do online marketingu.
Nagranie webinaru, podczas którego Irek Klimczak i Michał Leszczyński opowiadają, jak przenieść swój biznes do Internetu przy pomocy GetResponse: • Jak tworzyć listy kontaktów • Jak pozyskiwać nowych klientów • Jak budować zaangażowanie i zachęcać do zakupu
Obejrzyj nagranie webinaru, aby poznać metody i narzędzia, które sprawią, że Twoje zyski poszybują w górę. Czego dowiesz się z nagrania? ✔️ Jakie trendy obowiązują w marketingu w tym roku ✔️ Kiedy i w jaki sposób stosować up-selling ✔️ Jak usprawnić działania marketingowe dzięki lejkom konwersji (dawniej Autofunnel)
Nie chciałbyś trafić na naszą listę poszukiwanych! Poznaj 10 marketingowych grzechów, przez które możesz zniechęcić do siebie odbiorców i sprawdź, jak ich unikać. W poradniku znajdziesz 10 zabójców konwersji, z którymi powinieneś walczyć. Dowiesz się, jak powinny wyglądać Twoje strony docelowe i strony mobilne, a także w jaki sposób przygotować wartościowe treści i zaangażować odbiorców.
Dołącz do darmowego kursu optymalizacji landing pages z Peepem Laja
Wstęp Wiele statystyk dowodzi, że urzadzenia mobilne zaczynają dominować wśród użytkowników Internetu. Używamy ich nie tylko do interakcji, np. obsługi email oraz sieci społecznościowych, ale również do wyszukiwania informacji, robienia zakupów oraz rozrywki (według badania “Seven Shades of Mobile”, przeprowadzonego przez firmę InsightsNow dla AOL i BBDO). Niniejszy poradnik pomoże Ci odkryć potencjał responsywnych landing […]
Dzięki tej infografice dowiesz się, jakie korzyści niesie ze sobą utworzenie kilku landing pages dedykowanych różnym grupom odbiorców.
Landing page to kluczowa część marketingu online. Jeśli jeszcze ich nie używasz, marnujesz ogromny potencjał i możliwość przykucia uwagi odbiorców. Dlatego poprosiliśmy przedsiębiorcę i eksperta od optymalizacji konwersji Peep Laję o zebranie najważniejszych strategii i najlepszych praktyk z zakresu budowania konwertujących stron docelowych. Używaj ich, aby zwiększyć obrót i jednocześnie budować swoją grupę odbiorców.