Rozkręć swój biznes online z planem GetResponse Free

ZACZNIJ JUŻ DZIŚ DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
BAZA WIEDZY GETRESPONSE Zacznij za darmo
Liczba wyników dla wybranych filtrów: 20
Analityka
Data dodania
Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce dzięki danym?

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce dzięki danym?

Nagranie webinaru, podczas którego eksperci GetResponse i Cux.io opowiadają o tym, jak wykorzystać zgromadzone dane, aby sprzedaż w e-sklepie poszybowała w górę.

Lista zadań marketingowych na sezon sprzedażowy 2020

Pytania i odpowiedzi – w jaki sposób trafić do grupy docelowej odbiorców reklam na Facebooku?

Jakub Sadowski i Ireneusz Klimczak z GetResponse odpowiadają na pytania zadane podczas webinaru “W jaki sposób trafić do grupy docelowej odbiorców na Facebooku”. Nagranie webinaru możecie obejrzeć tutaj.

Jak śledzić kampanie email marketingowe w Google Analytics?

Obejrzyj nagranie webinaru przeprowadzonego wspólnie z Marcinem Łukiańczykiem, aby dowiedzieć się, jak wykorzystać Google Analytics w email marketingu.

Email marketing w liczbach

Email marketing w liczbach

Z pewnością robisz wszystko, żeby Twoje kampanie osiągały jak najlepsze wyniki: korzystasz z marketing automation, prowadzisz testy A/B, regularnie segmentujesz listę i szukasz nowych sposobów na poprawę kontaktu z odbiorcami. Analizując statystyki, zastanawiasz się – jak mogę wyróżnić się wśród konkurencji? Co zrobić, żeby osiągnąć sukces?

Skuteczność email marketingu  i marketing automation w 2017 roku

Skuteczność email marketingu i marketing automation w 2017 roku

GetResponse zapytało ponad 2800 marketerów ze 127 krajów o to, czy według nich email marketing wciąż jest skuteczny i w jaki sposób korzystają z automatyzacji. Razem z Davem Chaffeyem ze Smart Insights przygotowaliśmy obszerny, dwuczęściowy raport, w którym przedstawiamy wyniki tego badania oraz dokonujemy kompleksowego porównania danych z rynku polskiego z rynkiem globalnym.

KPI w email marketingu.

KPI w email marketingu.

Poniższy poradnik pomoże Ci rozwinąć umiejętności email marketingowe, dzięki czemu nie będziesz działać instynktownie, a zaczniesz pracować na twardych danych, jak profesjonalista!

Mierzenie skuteczności kampanii email marketingowych w 3 krokach.

Mierzenie skuteczności kampanii email marketingowych w 3 krokach.

Wiemy, że statystyki mogą przytłaczać. Ale wiemy też, że ich znajomość to Twój as w rękawie. Dlatego przygotowaliśmy ten poradnik! Poznaj podstawowe wskaźniki do oceny sukcesu kampanii email marketingowych i sprawdź, jak je wykorzystać. (www.getresponse.pl)

Wybory Samorządowe 2014.

Wybory Samorządowe 2014.

Raport przedstawia wyniki badań sposobu wykorzystania różnych kanałów e-marketingowych przez kandydujące partie w wyborach samorządowych w roku 2014. Badanie zostało przeprowadzone przez GetResponse w partnerstwie z firmami Sotrender i Bluerank.

Email w biegu.

Email w biegu.

Raport ten przedstawia wyniki badań sprawdzających sposoby, w jaki polscy użytkownicy korzystają z poczty elektronicznej oraz rolę smartfonów w tym procesie. Przedstawione wyniki pomogą marketerom zrozumieć znaczenie urządzeń mobilnych w kampaniach mailingowych.

Email widziany oczami konsumentów.

Email widziany oczami konsumentów.

Raport ten przedstawia wyniki badania dotyczącego preferencji oraz opinii internautów na temat komunikatów email marketingowych.

Stan email marketingu na rynku wydawniczym 2014.

Stan email marketingu na rynku wydawniczym 2014.

Zobacz jaki poziom reprezentują wydawnictwa, agencje literackie, księgarnie internetowe, hurtownie oraz biblioteki. Poznaj elementy kampanii, dzięki którym opracujesz skuteczną strategię komunikacji Twojej marki.

  • 1
Dołącz do Programu Certyfikacyjnego
Bądź na bieżąco z najnowszymi materiałami i webinarami. Zapisz się na nasz newsletter!