Wyniki: 25
Data dodania

Jak korzystać z autoresponderów?

Wielu marketerów startujących dopiero z kampaniami email marketingowymi skupia swoje działania na pojedynczych newsletterach. Niestety szybko okazuje się, że ograniczanie się tylko do takiego działania nie spełnia ich oczekiwań. Dlatego, aby budować długotrwałe relacje z klientami i subskrybentami warto zwiększyć zakres działań o autorespondery.

Grafiki w newsletterze.

Umieszczanie grafik w wiadomościach email to chyba najskuteczniejszy sposób na wzbudzenie zainteresowania subskrybentów. Dlatego, postanowiliśmy przygotować kilka faktów i wskazówek, które ułatwią proces umieszczania grafik w newsletterach i przekonają Cię do używania ich w prowadzonych kampaniach.

Jak sprzedawać za pomocą emaila?

Czy email sprzedaje? To jest chyba najczęściej powtarzane pytanie przez każdego marketera i sprzedawcę rozpoczynającego swoją przygodę z email marketingiem.

Jak sprawdzamy pocztę email.

Mobile – to jedno z najczęściej wymienianych przez marketerów słów w minionym roku. Przeanalizowaliśmy ponad 230 milionów wiadomości wysłanych przez klientów GetResponse z całego świata, aby sprawdzić jak często są one otwierane i klikane na smartfonach. Z uzyskanych danych wyodrębniliśmy Polskę, żebyście mogli zobaczyć jak trend mobile rozwija się w Polsce.

Podsumowanie roku 2013 w GetResponse.

Przygotowaliśmy krótkie podsumowanie 2013 roku w GetResponse. Za pomocą infografiki opowiemy Wam, jak upłynął nam miniony rok.

Wpływ social media na skuteczność email marketingu.

Połączenie social media z email marketingiem może przynieść znakomite rezultaty. Poniższa infografika przekona Cię, dlaczego warto udostępniać newslettery w mediach społecznościowych.

Email marketing oczami internautów.

Prezentujemy infografikę, dzięki której poznacie kondycję polskiego rynku email marketingu. Tym razem analizie poddaliśmy opinie internautów – m.in. jaką formę komunikacji z firmą preferują oraz co sądzą na temat newsletterów, które codziennie otrzymują. Co udało nam się ustalić?

Promocja świąteczna w e-sklepach.

Mamy dla Was ostatnie w 2013 roku dane dotyczące rynku e-commerce. Tym razem zbadaliśmy jakie narzędzia i strategie wykorzystują sklepy internetowe w prowadzonych przez nie promocjach świątecznych. (www.getresponse.pl)

Kiedy wysłać newsletter aby uzyskać najlepsze efekty.

Zbadaliśmy, o której godzinie i w jakie dni tygodnia najlepiej wysyłać newslettery, aby uzyskiwać najwyższe wskaźniki skuteczności z prowadzonych kampanii email marketingowych. Przeanalizowane w tym celu zostało ponad 16 milionów wiadomości wysłanych przez polskich klientów GetResponse.

Email w biegu.

Mamy dla Was kolejną infografikę na temat email marketingu. Tym razem dotyczy ona sposobów sprawdzania poczty email, a dokładnie – popularności urządzeń mobilnych w kontekście sprawdzania poczty email.

Wpływ social media na email marketing.

Od zawsze głośno mówiliśmy, że warto integrować kampanie email marketingowe z social media. Wielu sceptyków oczekiwało poparcia w liczbach. Postanowiliśmy zatem sprawdzić czy social media mają realny wpływ na efektywność email marketingu.

Kalendarz kampanii promocyjnych na 2012 rok.

Jeżeli nie macie jeszcze strategii (email) marketingowej na 2012 rok lub brak Wam pomysłu na kampanie promocyjne to mamy małą niespodziankę, która powinna okazać się pomocna.

zobacz: