BAZA WIEDZY GETRESPONSE Wypróbuj za darmo
Wyniki: 47
Data dodania

Jak pozostać w kontakcie z klientami

Czy Twój biznes potrzebuje większej widoczności online? Szukasz sposobu na przeniesienie działalności do Internetu? A może potrzebujesz pomysłów na to, aby utrzymać kontakt z klientami bez spotkań twarzą w twarz? Ten poradnik to 20 kreatywnych sposobów na utrzymanie kontaktu z odbiorcami, zachęcanie ich do ponownych zakupów oraz poszukiwanie nowych klientów. Z poradnika dowiesz się, jak: – Tworzyć komunikację emailową i optymalnie nią zarządzać – Angażować odbiorców w mediach społecznościowych – Wykorzystać webinary i materiały wideo – Sprawić, by Twój biznes był (bardziej) widoczny w Internecie.

Planer Marketera – wrzesień 2020

Wielkimi krokami nadchodzi jesień, a wraz z nią wrześniowy Planer Marketera, pełen okazji sprzedażowych i marketingowych. Wrzesień obfituje w okazje, które możesz wykorzystać, aby wypromować swoją markę i zwiększyć wyniki sprzedaży. Zaplanuj wszystkie działania marketingowe z odpowiednim wyprzedzeniem. Planuj, twórz, obserwuj wzrosty i zarabiaj! Co znajdziesz we wrześniowym wydaniu Planera Marketera? – Kalendarz świąt nietypowych – angażuj swoją społeczność w social mediach i twórz kampanie marketingowe wykorzystując niecodzienne wydarzenia. – Listę okazji marketingowo-sprzedażowych. Przygotuj się na gorący okres sprzedażowy w e-commerce! – Radę – jak rozwinąć swój e-commerce za pomocą marketing automation. Nie zwlekaj – AUTOMATYZUJ swoją pracę! – 12 powodów, dlaczego wiadomości trafiają do spamu i wskazówki, jak temu zapobiec. Nie zwlekaj i już dziś zaczerpnij inspiracji na jesienne kampanie marketingowe. Możesz pobrać Planer Marketera na wrzesień, klikając przycisk „Pobierz PDF” po lewej stronie lub przycisk „Dowiedz się więcej” znajdujący się poniżej.

Planer Marketera 2020

A gdyby tak kalendarz sam zapełnił się inspiracjami na cały miesiąc? Z pomocą przychodzi Planer Marketera 2020! Zebraliśmy w nim wszystkie najgorętsze okresy sprzedażowe oraz najciekawsze święta nietypowe. Dodatkowo podpowiemy Ci, na które wydarzenia branżowe warto zwrócić uwagę, aby rozszerzyć swoje kompetencje o merytoryczną wiedzę marketingową i sprzedażową. Możesz pobrać Planer, klikając przycisk Pobierz PDF po lewej stronie ekranu.

Kompleksowy przewodnik po marketing automation w e‑commerce

Pobierz przewodnik i odkryj, jak używać narzędzi automation, aby zbudować i posegmentować listę kontaktów e-commerce

7 cykli marketing automation dla Twoich kampanii świątecznych.

Masz zamiar prowadzić kampanie marketingowe w okolicach Halloween, Czarnego Piątku lub Świąt Bożego Narodzenia? Pobierz ten poradnik i sprzedawaj więcej dzięki zautomatyzowanym kampaniom emailowym. Stworzyliśmy dla Ciebie 7 cykli automation, które zaoszczędzą Twój czas i zwiększą konwersje w najgorętszych okresach sprzedażowych całego roku.

RODO: Wszystko, co powinieneś wiedzieć

Celem naszego poradnika jest pomóc Ci zrozumieć, czym jest RODO i jaki ma wpływ na Ciebie. Znajdziesz w nim też przykłady i wskazówki, jak dostosować materiały marketingowe, żeby ich odbiorcy mieli pewność, że poważnie podchodzisz do kwestii bezpieczeństwa danych.

Automatyzacja social media dla e-commerce

Pobierz poradnik GetResponse i poznaj moc automatyzacji w social media.

Jak wykorzystać reklamy online do zwiększenia sprzedaży i przychodów

Jakich narzędzi powinieneś użyć przy wdrażaniu sponsorowanej kampanii reklamowej? Pierwsza wielka czwórka to Facebook, Instagram, LinkedIn i Twitter. I choć prowadzenie takiej kampanii może się z początku wydawać skomplikowane, z czasem okazuje się, że nie taki diabeł straszny.

Jak przejść z MailChimpa do GetResponse?

Przygotowaliśmy ten mini-przewodnik, aby Twoje przejście do GetResponse przebiegło gładko i przyjemnie. Po zapoznaniu się z nim będziesz wiedzieć wszystko, czego potrzebujesz, by rozpocząć pracę z naszym systemem. Zaczynajmy!

Podstawy marketing automation: 17 wskazówek, jak zacząć

Początkujący użytkownicy marketing automation często czują się przytłoczeni. Nic dziwnego! Możliwości, jakie daje system do automatyzacji, są ogromne. Przeczytaj poradnik Barry’ego Feldmana i poznaj kilka przydatnych wskazówek na początek.

Jak przejść z SALESmanago do GetResponse?

Przygotowaliśmy ten poradnik, aby Twoje przejście do GetResponse przebiegło gładko i przyjemnie. Po zapoznaniu się z nim będziesz wiedzieć wszystko, czego potrzebujesz, by rozpocząć pracę z naszym systemem. Zaczynajmy!

Jak przejść z FreshMaila do GetResponse?

Przygotowaliśmy ten mini-przewodnik, aby Twoje przejście do GetResponse przebiegło gładko i przyjemnie. Po zapoznaniu się z nim będziesz wiedzieć wszystko, czego potrzebujesz, by rozpocząć pracę z naszym systemem. Zaczynajmy!

Automatyzacja marketingu 2.0., czyli trzy kroki, które przeniosą Cię na wyższy poziom

Zdobywanie nowych klientów to proces budowania relacji z nimi poprzez komunikację, wsłuchiwanie się w ich potrzeby i dawanie odpowiedzi, których potrzebują. Jak to osiągnąć? Dowiesz się z tego poradnika.

11 zachowań klientów B2B

Jeśli chcesz w pełni wykorzystać możliwości marketing automation, musisz najpierw poznać swoich klientów i ich zachowania. Przeczytaj przewodnik Jamiego Turnera i poznaj kilka taktyk, które pomogą Ci zwiększyć skuteczność kampanii online marketingowych.

Samodzielny przedsiębiorca na drodze do automatyzacji marketingu

Cierpisz na syndrom „zbyt-dużo-do-zrobienia-a-za-mało-czasu”? Ten poradnik jest właśnie dla Ciebie! Automatyzacja marketingu sprawia, że działania marketingowe stają się znacznie prostsze i mniej czasochłonne. Skorzystaj z porad eksperta Barry’ego Feldmana i dowiedz się, jak osiągnąć więcej w krótszym czasie.

Jak generować leady za pomocą profilowania progresywnego

Dzięki temu poradnikowi dowiesz się, jak możesz wykorzystać marketing automation do zbierania wartościowych informacji o klientach i dopasowania komunikacji do ich potrzeb. Przekonasz się, jak skutecznie używać danych do profilowania subskrybentów i przeprowadzania ich przez lejek sprzedażowy.

Przewodnik po automatyzacji marketingu dla sektora e-commerce.

Dzięki dostawcom usług hostingowych takich jak Shopify, Magento czy Bigcommerce, praktycznie każdy może otworzyć e-sklep za pomocą kilku kliknięć. Jak utrzymać pozycję rynkową w otoczeniu rosnącej konkurencji? Jednym z rozwiązań jest automatyzacja marketingu.

Siedem najpopularniejszych mitów na temat marketing automation

Zdobywanie potencjalnych klientów to jedna z kluczowych kwestii dla każdej firmy. Zarówno Ty, jak i Twój zespół z chęcią korzystalibyście z oprogramowania, które robiłoby to za Was. Mamy dobrą wiadomość! Takie rozwiązania istnieją – to narzędzia do automatyzacji marketingu. Gorsze wieści są takie, że istnieje sporo mitów na temat tego, jak wykorzystywać automatyzację do pozyskiwania wartościowych leadów. Przyjrzeliśmy się tym najpopularniejszym i postanowiliśmy rozwiać związane z nimi wątpliwości.

Marketing Automation: 3 niezbędne elementy

Nieważne, czy dopiero zaczynasz wykorzystywać automatyzację w marketingu, czy masz już w tej dziedzinie doświadczenie – musisz pamiętać o kilku podstawowych, lecz istotnych kwestiach. Jakich? Odpowiedź znajdziesz w tym poradniku.

15 powodów, aby korzystać z marketing automation

Naucz się wykorzystywać technologię, by podejmować odpowiednie działania i mierzyć wyniki kampanii. Pokonasz konkurencję, zrozumiesz odbiorców i zwiększysz sprzedaż.

10 zabójców konwersji.

Nie chciałbyś trafić na naszą listę poszukiwanych! Poznaj 10 marketingowych grzechów, przez które możesz zniechęcić do siebie odbiorców i sprawdź, jak ich unikać. W poradniku znajdziesz 10 zabójców konwersji, z którymi powinieneś walczyć. Dowiesz się, jak powinny wyglądać Twoje strony docelowe i strony mobilne, a także w jaki sposób przygotować wartościowe treści i zaangażować odbiorców.

Jak przy pomocy marketing automation odzyskać klientów porzucających koszyk?

Dzięki serwisom takim jak Shopify, Magento, czy Bigcommerce prawie każdy może dziś uruchomić sklep internetowy. Wystarczy kilka kliknięć. W obliczu rosnącej konkurencji sklepy muszą walczyć o utrzymanie pozycji na rynku.

Dostarczalność od A do Z

Poznaj powszechne problemy, związane z dostarczalnością emaili i spraw, aby wiadomości zawsze docierały do skrzynek Twoich odbiorców.

Generowanie leadów 101

Jak pozyskiwać nowych odbiorców i w jaki sposób zamieniać ich w zaangażowanych klientów? Odpowiedzi znajdziesz w tym poradniku.

Przewodnik dla agencji i marek

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak wygląda praca nad kampaniami email marketingowymi na rynkach międzynarodowych lub przy zarządzaniu wieloma markami jednocześnie, koniecznie przeczytaj ten poradnik.

Dynamic Content w Emailach.

Personalizacja to jedna z najczęściej stosowanych technik email marketingowych. Dzięki niej możesz sprawić, że wiadomości otrzymywane przez subskrybentów będą dostosowane do ich potrzeb i zainteresowań. Pobierz ten poradnik i dowiedz się, w jaki sposób Dynamic Content pomoże Ci zwiększyć liczbę konwersji, generowanych przez Twoje mailingi.

Organizacja i prowadzenie webinarów – pierwsze kroki

Sprawdź, jak zaplanować, promować i przeprowadzić webinar, w którym każdy będzie chciał wziąć udział! Dzięki temu poradnikowi: dowiesz się, w jaki sposób najlepiej promować webinar, poznasz triki na skuteczne prowadzenie webinarów, sprawdzisz, jak możesz zaangażować uczestników webinaru.

KPI w email marketingu.

Poniższy poradnik pomoże Ci rozwinąć umiejętności email marketingowe, dzięki czemu nie będziesz działać instynktownie, a zaczniesz pracować na twardych danych, jak profesjonalista!

Świąteczne kampanie promocyjne.

Przeczytaj wyjątkowy ebook GetResponse i dowiedz się, jak stworzyć kompleksową kampanię świąteczną. Poznaj trzy filary skutecznej kampanii, dzięki którym stworzysz atrakcyjną świąteczną ofertę

Jak zwiększyć skuteczność newslettera?

Projektowanie wiadomości email jest ważnym elementem skutecznej strategii komunikacji. Przesyłane mailingi muszą nie tylko wyglądać dobrze i spełniać wymagania prowadzonej kampanii, ale również wywoływać określone reakcje u subskrybentów. O tym, z czego składa się typowy newsletter oraz jak każdy z tych elementów optymalnie zaprojektować, dowiesz się z tego oto poradnika.

Myśl jak klient: 9 sposobów na wyższą konwersję z emaili.

Liczne badania naukowe wskazują na to, że psychologia leży w samym sercu marketingu. Na pewno wiesz, jak istotne jest zdobycie zaufania klientów, prezentowanie spersonalizowanych rozwiązań oraz udzielenie jasnej odpowiedzi na ich pytanie – “A co ja z tego mam?”. To są podstawy marketingu. Wyzwaniem jest natomiast to, co należy zrobić dalej. W jaki sposób wykorzystać te marketingowe pojęcia i przekuć je w jasną strategię pozyskiwania klientów, retencji oraz budowania zaangażowania? W jaki sposób mechanizmy psychologiczne łączą się z email marketingiem? Właśnie tego rodzaju pytania zainspirowały nas do stworzenia tego poradnika.

Mierzenie skuteczności kampanii email marketingowych w 3 krokach.

Wiemy, że statystyki mogą przytłaczać. Ale wiemy też, że ich znajomość to Twój as w rękawie. Dlatego przygotowaliśmy ten poradnik! Poznaj podstawowe wskaźniki do oceny sukcesu kampanii email marketingowych i sprawdź, jak je wykorzystać. (www.getresponse.pl)

Jak projektować skuteczne landing pages

Wstęp Wiele statystyk dowodzi, że urzadzenia mobilne zaczynają dominować wśród użytkowników Internetu. Używamy ich nie tylko do interakcji, np. obsługi email oraz sieci społecznościowych, ale również do wyszukiwania informacji, robienia zakupów oraz rozrywki (według badania “Seven Shades of Mobile”, przeprowadzonego przez firmę InsightsNow dla AOL i BBDO). Niniejszy poradnik pomoże Ci odkryć potencjał responsywnych landing […]

Jak wykorzystać SEO do budowania bazy adresowej.

Wydawać by się mogło, że email marketing i wyszukiwanie organiczne wykluczają się wzajemnie. Ale czy wiesz, że te dwie dziedziny mogą połączyć siły i wspierać Twój sukces? Z poniższego poradnika dowiesz się, jak skuteczna może okazać się kombinacja tych dwóch narzędzi, a w szczególności – jak SEO może usprawnić proces budowania bazy adresowej. (www.getresponse.pl)

10 podstawowych technik pozyskiwania leadów.

Wysokiej jakości baza adresowa to najważniejszy element skutecznego email marketingu. Twoim celem jest więc jej ciągła rozbudowa poprzez zachęcanie wszystkich potencjalnie zainteresowanych Twoją ofertą osób do subskrypcji. Pobierz przygotowany przez nas poradnik i poznaj 10 sprawdzonych sposobów na zwiększenie liczby subskrybentów.

  • 1
zobacz:
Dołącz do Programu Certyfikacyjnego
Bądź na bieżąco z najnowszymi materiałami i webinarami. Zapisz się na nasz newsletter!