BAZA WIEDZY GETRESPONSE Wypróbuj za darmo
Wyniki: 19
Data dodania

Pytania i odpowiedzi – w jaki sposób trafić do grupy docelowej odbiorców reklam na Facebooku?

Jakub Sadowski i Ireneusz Klimczak z GetResponse odpowiadają na pytania zadane podczas webinaru “W jaki sposób trafić do grupy docelowej odbiorców na Facebooku”. Nagranie webinaru możecie obejrzeć tutaj.

Jak śledzić kampanie email marketingowe w Google Analytics?

Obejrzyj nagranie webinaru przeprowadzonego wspólnie z Marcinem Łukiańczykiem, aby dowiedzieć się, jak wykorzystać Google Analytics w email marketingu.

Email marketing w liczbach

Z pewnością robisz wszystko, żeby Twoje kampanie osiągały jak najlepsze wyniki: korzystasz z marketing automation, prowadzisz testy A/B, regularnie segmentujesz listę i szukasz nowych sposobów na poprawę kontaktu z odbiorcami. Analizując statystyki, zastanawiasz się – jak mogę wyróżnić się wśród konkurencji? Co zrobić, żeby osiągnąć sukces?

Skuteczność email marketingu i marketing automation w 2017 roku

GetResponse zapytało ponad 2800 marketerów ze 127 krajów o to, czy według nich email marketing wciąż jest skuteczny i w jaki sposób korzystają z automatyzacji. Razem z Davem Chaffeyem ze Smart Insights przygotowaliśmy obszerny, dwuczęściowy raport, w którym przedstawiamy wyniki tego badania oraz dokonujemy kompleksowego porównania danych z rynku polskiego z rynkiem globalnym.

KPI w email marketingu.

Poniższy poradnik pomoże Ci rozwinąć umiejętności email marketingowe, dzięki czemu nie będziesz działać instynktownie, a zaczniesz pracować na twardych danych, jak profesjonalista!

Mierzenie skuteczności kampanii email marketingowych w 3 krokach.

Wiemy, że statystyki mogą przytłaczać. Ale wiemy też, że ich znajomość to Twój as w rękawie. Dlatego przygotowaliśmy ten poradnik! Poznaj podstawowe wskaźniki do oceny sukcesu kampanii email marketingowych i sprawdź, jak je wykorzystać. (www.getresponse.pl)

Wybory Samorządowe 2014.

Raport przedstawia wyniki badań sposobu wykorzystania różnych kanałów e-marketingowych przez kandydujące partie w wyborach samorządowych w roku 2014. Badanie zostało przeprowadzone przez GetResponse w partnerstwie z firmami Sotrender i Bluerank.

Email w biegu.

Raport ten przedstawia wyniki badań sprawdzających sposoby, w jaki polscy użytkownicy korzystają z poczty elektronicznej oraz rolę smartfonów w tym procesie. Przedstawione wyniki pomogą marketerom zrozumieć znaczenie urządzeń mobilnych w kampaniach mailingowych.

Email widziany oczami konsumentów.

Raport ten przedstawia wyniki badania dotyczącego preferencji oraz opinii internautów na temat komunikatów email marketingowych.

Stan email marketingu na rynku wydawniczym 2014.

Zobacz jaki poziom reprezentują wydawnictwa, agencje literackie, księgarnie internetowe, hurtownie oraz biblioteki. Poznaj elementy kampanii, dzięki którym opracujesz skuteczną strategię komunikacji Twojej marki.

Email marketing w branży kosmetycznej.

Dowiedz się, w jaki sposób branża kosmetyczna wykorzystuje kanał email, jak zaplanować działania marketingowe oraz jakie są wymogi prawne w kwestii przetwarzania danych osobowych.

Jak sprawdzamy pocztę email.

Mobile – to jedno z najczęściej wymienianych przez marketerów słów w minionym roku. Przeanalizowaliśmy ponad 230 milionów wiadomości wysłanych przez klientów GetResponse z całego świata, aby sprawdzić jak często są one otwierane i klikane na smartfonach. Z uzyskanych danych wyodrębniliśmy Polskę, żebyście mogli zobaczyć jak trend mobile rozwija się w Polsce.

Poradnik optymalizacji Landing Page.

Landing page to kluczowa część marketingu online. Jeśli jeszcze ich nie używasz, marnujesz ogromny potencjał i możliwość przykucia uwagi odbiorców. Dlatego poprosiliśmy przedsiębiorcę i eksperta od optymalizacji konwersji Peep Laję o zebranie najważniejszych strategii i najlepszych praktyk z zakresu budowania konwertujących stron docelowych. Używaj ich, aby zwiększyć obrót i jednocześnie budować swoją grupę odbiorców.

Stan Email Marketingu w Polsce 2013.

Ten raport to próba sprawdzenia wiedzy marketerów na temat email marketingu, zbadania w jaki sposób przekłada się na sposób prowadzonych działań oraz odpowiedzi na pytanie czy zmienia się ona w zależności od wielkości przedsiębiorstwa lub branży.

Email marketing oczami internautów.

Prezentujemy infografikę, dzięki której poznacie kondycję polskiego rynku email marketingu. Tym razem analizie poddaliśmy opinie internautów – m.in. jaką formę komunikacji z firmą preferują oraz co sądzą na temat newsletterów, które codziennie otrzymują. Co udało nam się ustalić?

Kiedy wysłać newsletter aby uzyskać najlepsze efekty.

Zbadaliśmy, o której godzinie i w jakie dni tygodnia najlepiej wysyłać newslettery, aby uzyskiwać najwyższe wskaźniki skuteczności z prowadzonych kampanii email marketingowych. Przeanalizowane w tym celu zostało ponad 16 milionów wiadomości wysłanych przez polskich klientów GetResponse.

Email w biegu.

Mamy dla Was kolejną infografikę na temat email marketingu. Tym razem dotyczy ona sposobów sprawdzania poczty email, a dokładnie – popularności urządzeń mobilnych w kontekście sprawdzania poczty email.

Globalne porównanie wskaźników email marketingowych.

Z każdym dniem email marketing rośnie w siłę i zwiększa swoją popularność na całym świecie. Sprawdź jak przedstawiają się najpopularniejsze wskaźniki email marketingowe u naszych międzynarodowych użytkowników, i zobacz różnicę między nimi.

Dołącz do Programu Certyfikacyjnego
Bądź na bieżąco z najnowszymi materiałami i webinarami. Zapisz się na nasz newsletter!