BAZA WIEDZY GETRESPONSE Wypróbuj za darmo
Wyniki: 46
Data dodania

Planer Marketera – kwiecień 2020

Dzięki kwietniowemu Planerowi będziesz na bieżąco ze sprzyjającymi okazjami do promowania swojej marki. Dodatkowo, pomoże Ci w zaplanowaniu komunikacji oraz kwietniowych kampanii marketingowych. Obecna sytuacja spowodowała znaczny wzrost ruchu organicznego – wykorzystaj to! Planer Marketera dostarczy ci inspiracji na stworzenie ciekawego contentu. Możesz pobrać Planer Marketera na kwiecień, klikając przycisk “Pobierz PDF” po lewej stronie, lub przycisk “Dowiedz się więcej” znajdujący się poniżej.

Planer Marketera 2020

A gdyby tak kalendarz sam zapełnił się inspiracjami na cały miesiąc? Z pomocą przychodzi Planer Marketera 2020! Zebraliśmy w nim wszystkie najgorętsze okresy sprzedażowe oraz najciekawsze święta nietypowe. Dodatkowo podpowiemy Ci, na które wydarzenia branżowe warto zwrócić uwagę, aby rozszerzyć swoje kompetencje o merytoryczną wiedzę marketingową i sprzedażową. Możesz pobrać Planer, klikając przycisk Pobierz PDF po lewej stronie ekranu.

Kompleksowy przewodnik po marketing automation w e‑commerce

Pobierz przewodnik i odkryj, jak używać narzędzi automation, aby zbudować i posegmentować listę kontaktów e-commerce

7 cykli marketing automation dla Twoich kampanii świątecznych.

Masz zamiar prowadzić kampanie marketingowe w okolicach Halloween, Czarnego Piątku lub Świąt Bożego Narodzenia? Pobierz ten poradnik i sprzedawaj więcej dzięki zautomatyzowanym kampaniom emailowym. Stworzyliśmy dla Ciebie 7 cykli automation, które zaoszczędzą Twój czas i zwiększą konwersje w najgorętszych okresach sprzedażowych całego roku.

RODO: Wszystko, co powinieneś wiedzieć

Celem naszego poradnika jest pomóc Ci zrozumieć, czym jest RODO i jaki ma wpływ na Ciebie. Znajdziesz w nim też przykłady i wskazówki, jak dostosować materiały marketingowe, żeby ich odbiorcy mieli pewność, że poważnie podchodzisz do kwestii bezpieczeństwa danych.

Automatyzacja social media dla e-commerce

Pobierz poradnik GetResponse i poznaj moc automatyzacji w social media.

Jak wykorzystać reklamy online do zwiększenia sprzedaży i przychodów

Jakich narzędzi powinieneś użyć przy wdrażaniu sponsorowanej kampanii reklamowej? Pierwsza wielka czwórka to Facebook, Instagram, LinkedIn i Twitter. I choć prowadzenie takiej kampanii może się z początku wydawać skomplikowane, z czasem okazuje się, że nie taki diabeł straszny.

Jak przejść z MailChimpa do GetResponse?

Przygotowaliśmy ten mini-przewodnik, aby Twoje przejście do GetResponse przebiegło gładko i przyjemnie. Po zapoznaniu się z nim będziesz wiedzieć wszystko, czego potrzebujesz, by rozpocząć pracę z naszym systemem. Zaczynajmy!

Podstawy marketing automation: 17 wskazówek, jak zacząć

Początkujący użytkownicy marketing automation często czują się przytłoczeni. Nic dziwnego! Możliwości, jakie daje system do automatyzacji, są ogromne. Przeczytaj poradnik Barry’ego Feldmana i poznaj kilka przydatnych wskazówek na początek.

Jak przejść z SALESmanago do GetResponse?

Przygotowaliśmy ten poradnik, aby Twoje przejście do GetResponse przebiegło gładko i przyjemnie. Po zapoznaniu się z nim będziesz wiedzieć wszystko, czego potrzebujesz, by rozpocząć pracę z naszym systemem. Zaczynajmy!

Jak przejść z FreshMaila do GetResponse?

Przygotowaliśmy ten mini-przewodnik, aby Twoje przejście do GetResponse przebiegło gładko i przyjemnie. Po zapoznaniu się z nim będziesz wiedzieć wszystko, czego potrzebujesz, by rozpocząć pracę z naszym systemem. Zaczynajmy!

Automatyzacja marketingu 2.0., czyli trzy kroki, które przeniosą Cię na wyższy poziom

Zdobywanie nowych klientów to proces budowania relacji z nimi poprzez komunikację, wsłuchiwanie się w ich potrzeby i dawanie odpowiedzi, których potrzebują. Jak to osiągnąć? Dowiesz się z tego poradnika.

11 zachowań klientów B2B

Jeśli chcesz w pełni wykorzystać możliwości marketing automation, musisz najpierw poznać swoich klientów i ich zachowania. Przeczytaj przewodnik Jamiego Turnera i poznaj kilka taktyk, które pomogą Ci zwiększyć skuteczność kampanii online marketingowych.

Samodzielny przedsiębiorca na drodze do automatyzacji marketingu

Cierpisz na syndrom „zbyt-dużo-do-zrobienia-a-za-mało-czasu”? Ten poradnik jest właśnie dla Ciebie! Automatyzacja marketingu sprawia, że działania marketingowe stają się znacznie prostsze i mniej czasochłonne. Skorzystaj z porad eksperta Barry’ego Feldmana i dowiedz się, jak osiągnąć więcej w krótszym czasie.

Jak generować leady za pomocą profilowania progresywnego

Dzięki temu poradnikowi dowiesz się, jak możesz wykorzystać marketing automation do zbierania wartościowych informacji o klientach i dopasowania komunikacji do ich potrzeb. Przekonasz się, jak skutecznie używać danych do profilowania subskrybentów i przeprowadzania ich przez lejek sprzedażowy.

Przewodnik po automatyzacji marketingu dla sektora e-commerce.

Dzięki dostawcom usług hostingowych takich jak Shopify, Magento czy Bigcommerce, praktycznie każdy może otworzyć e-sklep za pomocą kilku kliknięć. Jak utrzymać pozycję rynkową w otoczeniu rosnącej konkurencji? Jednym z rozwiązań jest automatyzacja marketingu.

Siedem najpopularniejszych mitów na temat marketing automation

Zdobywanie potencjalnych klientów to jedna z kluczowych kwestii dla każdej firmy. Zarówno Ty, jak i Twój zespół z chęcią korzystalibyście z oprogramowania, które robiłoby to za Was. Mamy dobrą wiadomość! Takie rozwiązania istnieją – to narzędzia do automatyzacji marketingu. Gorsze wieści są takie, że istnieje sporo mitów na temat tego, jak wykorzystywać automatyzację do pozyskiwania wartościowych leadów. Przyjrzeliśmy się tym najpopularniejszym i postanowiliśmy rozwiać związane z nimi wątpliwości.

Marketing Automation: 3 niezbędne elementy

Nieważne, czy dopiero zaczynasz wykorzystywać automatyzację w marketingu, czy masz już w tej dziedzinie doświadczenie – musisz pamiętać o kilku podstawowych, lecz istotnych kwestiach. Jakich? Odpowiedź znajdziesz w tym poradniku.

15 powodów, aby korzystać z marketing automation

Naucz się wykorzystywać technologię, by podejmować odpowiednie działania i mierzyć wyniki kampanii. Pokonasz konkurencję, zrozumiesz odbiorców i zwiększysz sprzedaż.

10 zabójców konwersji.

Nie chciałbyś trafić na naszą listę poszukiwanych! Poznaj 10 marketingowych grzechów, przez które możesz zniechęcić do siebie odbiorców i sprawdź, jak ich unikać. W poradniku znajdziesz 10 zabójców konwersji, z którymi powinieneś walczyć. Dowiesz się, jak powinny wyglądać Twoje strony docelowe i strony mobilne, a także w jaki sposób przygotować wartościowe treści i zaangażować odbiorców.

Jak przy pomocy marketing automation odzyskać klientów porzucających koszyk?

Dzięki serwisom takim jak Shopify, Magento, czy Bigcommerce prawie każdy może dziś uruchomić sklep internetowy. Wystarczy kilka kliknięć. W obliczu rosnącej konkurencji sklepy muszą walczyć o utrzymanie pozycji na rynku.

Dostarczalność od A do Z

Poznaj powszechne problemy, związane z dostarczalnością emaili i spraw, aby wiadomości zawsze docierały do skrzynek Twoich odbiorców.

Generowanie leadów 101

Jak pozyskiwać nowych odbiorców i w jaki sposób zamieniać ich w zaangażowanych klientów? Odpowiedzi znajdziesz w tym poradniku.

  • 1
zobacz:
Dołącz do Programu Certyfikacyjnego
Bądź na bieżąco z najnowszymi materiałami i webinarami. Zapisz się na nasz newsletter!