BAZA WIEDZY GETRESPONSE Wypróbuj za darmo

Tworzenie emaili

Oto wszystkie materiały z Bazy Wiedzy z kategorii: Tworzenie emaili

Wyniki: 11
Data dodania

Skuteczne działania email marketingowe

Nagranie webinaru, w którym Ireneusz Klimczak z GetResponse i Liza Nema z TechSoup Polska podpowiadają, na co zwrócić uwagę, aby działania email marketingowe okazały się strzałem w dziesiątkę.

Jak pozostać w kontakcie z klientami

Czy Twój biznes potrzebuje większej widoczności online? Szukasz sposobu na przeniesienie działalności do Internetu? A może potrzebujesz pomysłów na to, aby utrzymać kontakt z klientami bez spotkań twarzą w twarz? Ten poradnik to 20 kreatywnych sposobów na utrzymanie kontaktu z odbiorcami, zachęcanie ich do ponownych zakupów oraz poszukiwanie nowych klientów. Z poradnika dowiesz się, jak: – Tworzyć komunikację emailową i optymalnie nią zarządzać – Angażować odbiorców w mediach społecznościowych – Wykorzystać webinary i materiały wideo – Sprawić, by Twój biznes był (bardziej) widoczny w Internecie.

Jak przenieść swój biznes do Internetu przy pomocy GetResponse

Nagranie webinaru, podczas którego Irek Klimczak i Michał Leszczyński opowiadają, jak przenieść swój biznes do Internetu przy pomocy GetResponse: • Jak tworzyć listy kontaktów • Jak pozyskiwać nowych klientów • Jak budować zaangażowanie i zachęcać do zakupu

Planer Marketera – listopad 2020

Czas na listopadowe kampanie marketingowe! Black Friday oraz Cyber Monday nadchodzą! Nie zawiedź klientów i spraw, aby Twoje zyski poszybowały w górę. W Planerze podpowiadamy, na jakie święta warto przygotować działania marketingowe. Dodatkowo, znajdziesz w nim wiele cennych wskazówek marketingowych na temat budowania bazy kontaktów oraz promocji webinarów. W listopadowym wydaniu Planera: – 43 pomysły na budowanie bazy kontaktów (wraz z radami oraz przykładami z polskiego rynku) – 20 okazji marketingowo-sprzedażowych z podziałem na branże (m.in. Black Friday, Premiera gry Cyberpunk 2077, Dzień Studenta czy Dzień Seniora) – Poradnik – jak promować webinary w 9 prostych krokach (wskazówki, które pomogą Ci stworzyć dokładny proces skutecznej promocji Twojego webinaru, krok po kroku) – Kalendarz świąt nietypowych (angażuj swoją społeczność w social mediach i twórz kampanie marketingowe, wykorzystując niecodziennie wydarzenia) – Ankieta nt. Planera Marketera 2020 – pomóż nam ulepszyć Planer na rok 2021! Możesz pobrać Planer Marketera na listopad, klikając przycisk „Pobierz PDF” po lewej stronie lub przycisk „Dowiedz się więcej” znajdujący się poniżej.

Pierwsze kroki z GetResponse

Nagranie webinaru “Pierwsze kroki z GetResponse”. Czego się dowiesz z nagrania? – Gdzie znaleźć podstawowe funkcjonalności w koncie GetResponse – Jak skonfigurować listę kontaktów – Jak stworzyć landing page i autoresponder.

Email marketing od A do Z

Bezpłatny kurs online, dzięki któremu dowiesz się, jak w pełni wykorzystać potencjał email marketingu. Zapisz się już dziś!

Świąteczne kampanie promocyjne.

Przeczytaj wyjątkowy ebook GetResponse i dowiedz się, jak stworzyć kompleksową kampanię świąteczną. Poznaj trzy filary skutecznej kampanii, dzięki którym stworzysz atrakcyjną świąteczną ofertę

Specyfikacja tworzenia wiadomości w formacie HTML

Aby mieć kontrolę nad tym, jak zaprojektowana wiadomość email będzie wyglądała po odebraniu poprzez użytkowników poczty elektronicznej, przygotowaliśmy dokument zawierający najlepsze zasady i standardy tworzenia kodu HTML pod newslettery.

Świąteczne strategie email marketingowe

Grudzień jest niezwykle pracowitym miesiącem, w którym marki konkurują między sobą o względy zabieganych konsumentów. W tym poradniku przedstawiamy sprawdzone sposoby na wykorzystanie grudniowych okazji sprzedażowych. Prezentujemy zestaw taktyk, które pomogą Ci wyróżnić się na tle konkurencji, zbudować wartościowe relacje z klientami i wygenerować większą sprzedaż.

Jak stosować video w wiadomościach email.

W dzisiejszych czasach zastosowanie przekonujących treści oraz przykuwających uwagę zdjęć nie gwarantuje powodzenia kampanii marketingowych. Materiały video są łatwo przyswajalne i znacznie szybciej wyzwalają emocje niż tekst lub nieruchome obrazki.

Grafiki w newsletterze.

Umieszczanie grafik w wiadomościach email to chyba najskuteczniejszy sposób na wzbudzenie zainteresowania subskrybentów. Dlatego, postanowiliśmy przygotować kilka faktów i wskazówek, które ułatwią proces umieszczania grafik w newsletterach i przekonają Cię do używania ich w prowadzonych kampaniach.

Dołącz do Programu Certyfikacyjnego
Bądź na bieżąco z najnowszymi materiałami i webinarami. Zapisz się na nasz newsletter!