BAZA WIEDZY GETRESPONSE Wypróbuj za darmo
Wyniki: 22
Data dodania

Jak promować webinary w 9 prostych krokach

Chcesz mieć pewność, że Twój webinar będzie hitem? Wypromuj go w 9 prostych krokach. W tym poradniku poznasz nasze najlepsze strategie promocji webinaru oraz wskazówki o tym, jak zwiększyć sprzedaż za pomocą prezentacji online.

Skuteczne działania email marketingowe

Nagranie webinaru, w którym Ireneusz Klimczak z GetResponse i Liza Nema z TechSoup Polska podpowiadają, na co zwrócić uwagę, aby działania email marketingowe okazały się strzałem w dziesiątkę.

Rola content marketingu w pozyskiwaniu klientów

Irek Klimczak z GetResponse i Kuba Kłos z infoShare Academy opowiadają o roli content marketingu w pozyskiwaniu klientów i zwiększaniu sprzedaży. Czego się dowiesz z nagrania? – dlaczego warto prowadzić działania content marketingowe, – w jaki sposób mierzyć ich skuteczność, – poznasz szczegóły kampanii lead magnet z wykorzystaniem ebooka infoShare Academy.

Jak pozostać w kontakcie z klientami

Czy Twój biznes potrzebuje większej widoczności online? Szukasz sposobu na przeniesienie działalności do Internetu? A może potrzebujesz pomysłów na to, aby utrzymać kontakt z klientami bez spotkań twarzą w twarz? Ten poradnik to 20 kreatywnych sposobów na utrzymanie kontaktu z odbiorcami, zachęcanie ich do ponownych zakupów oraz poszukiwanie nowych klientów. Z poradnika dowiesz się, jak: – Tworzyć komunikację emailową i optymalnie nią zarządzać – Angażować odbiorców w mediach społecznościowych – Wykorzystać webinary i materiały wideo – Sprawić, by Twój biznes był (bardziej) widoczny w Internecie.

Jak przenieść swój biznes do Internetu przy pomocy GetResponse

Nagranie webinaru, podczas którego Irek Klimczak i Michał Leszczyński opowiadają, jak przenieść swój biznes do Internetu przy pomocy GetResponse: • Jak tworzyć listy kontaktów • Jak pozyskiwać nowych klientów • Jak budować zaangażowanie i zachęcać do zakupu

Jak przepalić budżet na reklamy – najczęściej popełniane błędy

Nagranie webinaru, podczas którego Jakub Sadowski i Ireneusz Klimczak podpowiadają: – Jak prawidłowo przygotować internetową kampanię reklamową – Na co zwrócić uwagę w trakcie trwania kampanii – Jakie działania podjąć, aby raz wydane na reklamę fundusze skonwertowały w najlepszy możliwy sposób

Pytania i odpowiedzi – w jaki sposób trafić do grupy docelowej odbiorców reklam na Facebooku?

Jakub Sadowski i Ireneusz Klimczak z GetResponse odpowiadają na pytania zadane podczas webinaru “W jaki sposób trafić do grupy docelowej odbiorców na Facebooku”. Nagranie webinaru możecie obejrzeć tutaj.

W jaki sposób trafić do grupy docelowej odbiorców reklam na Facebooku?

Nagranie webinaru, podczas którego opowiadamy: – Jak definiować odbiorców reklam – Jakich narzędzi używać w celu segmentacji – Co to jest lead magnet i jak go używać w zależności od branży.

Pierwsze kroki z GetResponse

Nagranie webinaru “Pierwsze kroki z GetResponse”. Czego się dowiesz z nagrania? – Gdzie znaleźć podstawowe funkcjonalności w koncie GetResponse – Jak skonfigurować listę kontaktów – Jak stworzyć landing page i autoresponder.

Planer Marketera 2020

A gdyby tak kalendarz sam zapełnił się inspiracjami na cały miesiąc? Z pomocą przychodzi Planer Marketera 2020! Zebraliśmy w nim wszystkie najgorętsze okresy sprzedażowe oraz najciekawsze święta nietypowe. Dodatkowo podpowiemy Ci, na które wydarzenia branżowe warto zwrócić uwagę, aby rozszerzyć swoje kompetencje o merytoryczną wiedzę marketingową i sprzedażową. Możesz pobrać Planer, klikając przycisk Pobierz PDF po lewej stronie ekranu.

Pytania i odpowiedzi – Jak wykorzystać Facebook Ads do tworzenia skutecznych kampanii reklamowych

Jakub Sadowski i Ireneusz Klimczak z GetResponse odpowiadają na pytania zadane podczas webinaru “Jak wykorzystać Facebook Ads do tworzenia skutecznych kampanii reklamowych”.

Jak wykorzystać Facebook Ads do tworzenia skutecznych kampanii reklamowych

Obejrzyj nagranie webinaru, z którego dowiesz się, jak efektywnie wykorzystać narzędzie Facebook Ads dostępne w koncie GetResponse.

Skuteczność email marketingu i marketing automation w 2017 roku

GetResponse zapytało ponad 2800 marketerów ze 127 krajów o to, czy według nich email marketing wciąż jest skuteczny i w jaki sposób korzystają z automatyzacji. Razem z Davem Chaffeyem ze Smart Insights przygotowaliśmy obszerny, dwuczęściowy raport, w którym przedstawiamy wyniki tego badania oraz dokonujemy kompleksowego porównania danych z rynku polskiego z rynkiem globalnym.

Akademia landing pages

Zwiększaj zyski z online marketingu i zostań ekspertem od landing pages! Podczas dziesięciu darmowych lekcji nauczysz się tworzyć, publikować i optymalizować landing pages. Dołącz już dziś!

10 zabójców konwersji.

Nie chciałbyś trafić na naszą listę poszukiwanych! Poznaj 10 marketingowych grzechów, przez które możesz zniechęcić do siebie odbiorców i sprawdź, jak ich unikać. W poradniku znajdziesz 10 zabójców konwersji, z którymi powinieneś walczyć. Dowiesz się, jak powinny wyglądać Twoje strony docelowe i strony mobilne, a także w jaki sposób przygotować wartościowe treści i zaangażować odbiorców.

Jak zwiększyć skuteczność newslettera?

Projektowanie wiadomości email jest ważnym elementem skutecznej strategii komunikacji. Przesyłane mailingi muszą nie tylko wyglądać dobrze i spełniać wymagania prowadzonej kampanii, ale również wywoływać określone reakcje u subskrybentów. O tym, z czego składa się typowy newsletter oraz jak każdy z tych elementów optymalnie zaprojektować, dowiesz się z tego oto poradnika.

Myśl jak klient: 9 sposobów na wyższą konwersję z emaili.

Liczne badania naukowe wskazują na to, że psychologia leży w samym sercu marketingu. Na pewno wiesz, jak istotne jest zdobycie zaufania klientów, prezentowanie spersonalizowanych rozwiązań oraz udzielenie jasnej odpowiedzi na ich pytanie – “A co ja z tego mam?”. To są podstawy marketingu. Wyzwaniem jest natomiast to, co należy zrobić dalej. W jaki sposób wykorzystać te marketingowe pojęcia i przekuć je w jasną strategię pozyskiwania klientów, retencji oraz budowania zaangażowania? W jaki sposób mechanizmy psychologiczne łączą się z email marketingiem? Właśnie tego rodzaju pytania zainspirowały nas do stworzenia tego poradnika.

Jak projektować skuteczne landing pages

Wstęp Wiele statystyk dowodzi, że urzadzenia mobilne zaczynają dominować wśród użytkowników Internetu. Używamy ich nie tylko do interakcji, np. obsługi email oraz sieci społecznościowych, ale również do wyszukiwania informacji, robienia zakupów oraz rozrywki (według badania “Seven Shades of Mobile”, przeprowadzonego przez firmę InsightsNow dla AOL i BBDO). Niniejszy poradnik pomoże Ci odkryć potencjał responsywnych landing […]

Poradnik optymalizacji Landing Page.

Landing page to kluczowa część marketingu online. Jeśli jeszcze ich nie używasz, marnujesz ogromny potencjał i możliwość przykucia uwagi odbiorców. Dlatego poprosiliśmy przedsiębiorcę i eksperta od optymalizacji konwersji Peep Laję o zebranie najważniejszych strategii i najlepszych praktyk z zakresu budowania konwertujących stron docelowych. Używaj ich, aby zwiększyć obrót i jednocześnie budować swoją grupę odbiorców.

Dołącz do Programu Certyfikacyjnego
Bądź na bieżąco z najnowszymi materiałami i webinarami. Zapisz się na nasz newsletter!