Optymalizacja konwersji

Oto wszystkie materiały z Bazy Wiedzy z kategorii: Optymalizacja konwersji

Wyniki: 14
Data dodania

Pytania i odpowiedzi – w jaki sposób trafić do grupy docelowej odbiorców reklam na Facebooku?

Jakub Sadowski i Ireneusz Klimczak z GetResponse odpowiadają na pytania zadane podczas webinaru “W jaki sposób trafić do grupy docelowej odbiorców na Facebooku”. Nagranie webinaru możecie obejrzeć tutaj.

W jaki sposób trafić do grupy docelowej odbiorców reklam na Facebooku?

Nagranie webinaru, podczas którego opowiadamy: – Jak definiować odbiorców reklam – Jakich narzędzi używać w celu segmentacji – Co to jest lead magnet i jak go używać w zależności od branży.

Pierwsze kroki z GetResponse

Nagranie webinaru “Pierwsze kroki z GetResponse”. Czego się dowiesz z nagrania? – Gdzie znaleźć podstawowe funkcjonalności w koncie GetResponse – Jak skonfigurować listę kontaktów – Jak stworzyć landing page i autoresponder.

Planer Marketera 2020

A gdyby tak kalendarz sam zapełnił się inspiracjami na cały miesiąc? Z pomocą przychodzi Planer Marketera 2020! Zebraliśmy w nim wszystkie najgorętsze okresy sprzedażowe oraz najciekawsze święta nietypowe. Dodatkowo podpowiemy Ci, na które wydarzenia branżowe warto zwrócić uwagę, aby rozszerzyć swoje kompetencje o merytoryczną wiedzę marketingową i sprzedażową. Możesz pobrać Planer, klikając przycisk Pobierz PDF po lewej stronie ekranu.

Pytania i odpowiedzi – Jak wykorzystać Facebook Ads do tworzenia skutecznych kampanii reklamowych

Jakub Sadowski i Ireneusz Klimczak z GetResponse odpowiadają na pytania zadane podczas webinaru “Jak wykorzystać Facebook Ads do tworzenia skutecznych kampanii reklamowych”.

Jak wykorzystać Facebook Ads do tworzenia skutecznych kampanii reklamowych

Obejrzyj nagranie webinaru, z którego dowiesz się, jak efektywnie wykorzystać narzędzie Facebook Ads dostępne w koncie GetResponse.

Skuteczność email marketingu i marketing automation w 2017 roku

GetResponse zapytało ponad 2800 marketerów ze 127 krajów o to, czy według nich email marketing wciąż jest skuteczny i w jaki sposób korzystają z automatyzacji. Razem z Davem Chaffeyem ze Smart Insights przygotowaliśmy obszerny, dwuczęściowy raport, w którym przedstawiamy wyniki tego badania oraz dokonujemy kompleksowego porównania danych z rynku polskiego z rynkiem globalnym.

Akademia landing pages

Zwiększaj zyski z online marketingu i zostań ekspertem od landing pages! Podczas dziesięciu darmowych lekcji nauczysz się tworzyć, publikować i optymalizować landing pages. Dołącz już dziś!

10 zabójców konwersji.

Nie chciałbyś trafić na naszą listę poszukiwanych! Poznaj 10 marketingowych grzechów, przez które możesz zniechęcić do siebie odbiorców i sprawdź, jak ich unikać. W poradniku znajdziesz 10 zabójców konwersji, z którymi powinieneś walczyć. Dowiesz się, jak powinny wyglądać Twoje strony docelowe i strony mobilne, a także w jaki sposób przygotować wartościowe treści i zaangażować odbiorców.

Jak zwiększyć skuteczność newslettera?

Projektowanie wiadomości email jest ważnym elementem skutecznej strategii komunikacji. Przesyłane mailingi muszą nie tylko wyglądać dobrze i spełniać wymagania prowadzonej kampanii, ale również wywoływać określone reakcje u subskrybentów. O tym, z czego składa się typowy newsletter oraz jak każdy z tych elementów optymalnie zaprojektować, dowiesz się z tego oto poradnika.

Myśl jak klient: 9 sposobów na wyższą konwersję z emaili.

Liczne badania naukowe wskazują na to, że psychologia leży w samym sercu marketingu. Na pewno wiesz, jak istotne jest zdobycie zaufania klientów, prezentowanie spersonalizowanych rozwiązań oraz udzielenie jasnej odpowiedzi na ich pytanie – “A co ja z tego mam?”. To są podstawy marketingu. Wyzwaniem jest natomiast to, co należy zrobić dalej. W jaki sposób wykorzystać te marketingowe pojęcia i przekuć je w jasną strategię pozyskiwania klientów, retencji oraz budowania zaangażowania? W jaki sposób mechanizmy psychologiczne łączą się z email marketingiem? Właśnie tego rodzaju pytania zainspirowały nas do stworzenia tego poradnika.

  • 1
zobacz: