BAZA WIEDZY GETRESPONSE Wypróbuj za darmo
Wyniki: 25
Data dodania
Jak przejść z SALESmanago do GetResponse?

Jak przejść z SALESmanago do GetResponse?

Przygotowaliśmy ten poradnik, aby Twoje przejście do GetResponse przebiegło gładko i przyjemnie. Po zapoznaniu się z nim będziesz wiedzieć wszystko, czego potrzebujesz, by rozpocząć pracę z naszym systemem. Zaczynajmy!

Automatyzacja marketingu 2.0., czyli trzy kroki, które przeniosą Cię na wyższy poziom

Automatyzacja marketingu 2.0., czyli trzy kroki, które przeniosą Cię na wyższy poziom

Zdobywanie nowych klientów to proces budowania relacji z nimi poprzez komunikację, wsłuchiwanie się w ich potrzeby i dawanie odpowiedzi, których potrzebują. Jak to osiągnąć? Dowiesz się z tego poradnika.

11 zachowań klientów B2B

11 zachowań klientów B2B

Jeśli chcesz w pełni wykorzystać możliwości marketing automation, musisz najpierw poznać swoich klientów i ich zachowania. Przeczytaj przewodnik Jamiego Turnera i poznaj kilka taktyk, które pomogą Ci zwiększyć skuteczność kampanii online marketingowych.

Samodzielny przedsiębiorca na drodze do automatyzacji marketingu

Samodzielny przedsiębiorca na drodze do automatyzacji marketingu

Cierpisz na syndrom „zbyt-dużo-do-zrobienia-a-za-mało-czasu”? Ten poradnik jest właśnie dla Ciebie! Automatyzacja marketingu sprawia, że działania marketingowe stają się znacznie prostsze i mniej czasochłonne. Skorzystaj z porad eksperta Barry’ego Feldmana i dowiedz się, jak osiągnąć więcej w krótszym czasie.

Jak generować leady za pomocą profilowania progresywnego

Jak generować leady za pomocą profilowania progresywnego

Dzięki temu poradnikowi dowiesz się, jak możesz wykorzystać marketing automation do zbierania wartościowych informacji o klientach i dopasowania komunikacji do ich potrzeb. Przekonasz się, jak skutecznie używać danych do profilowania subskrybentów i przeprowadzania ich przez lejek sprzedażowy.

Przewodnik po automatyzacji marketingu dla sektora e-commerce.

Przewodnik po automatyzacji marketingu dla sektora e-commerce.

Dzięki dostawcom usług hostingowych takich jak Shopify, Magento czy Bigcommerce, praktycznie każdy może otworzyć e-sklep za pomocą kilku kliknięć. Jak utrzymać pozycję rynkową w otoczeniu rosnącej konkurencji? Jednym z rozwiązań jest automatyzacja marketingu.

Siedem najpopularniejszych mitów na temat marketing automation

Siedem najpopularniejszych mitów na temat marketing automation

Zdobywanie potencjalnych klientów to jedna z kluczowych kwestii dla każdej firmy. Zarówno Ty, jak i Twój zespół z chęcią korzystalibyście z oprogramowania, które robiłoby to za Was. Mamy dobrą wiadomość! Takie rozwiązania istnieją – to narzędzia do automatyzacji marketingu. Gorsze wieści są takie, że istnieje sporo mitów na temat tego, jak wykorzystywać automatyzację do pozyskiwania wartościowych leadów. Przyjrzeliśmy się tym najpopularniejszym i postanowiliśmy rozwiać związane z nimi wątpliwości.

Marketing Automation: 3 niezbędne elementy

Marketing Automation: 3 niezbędne elementy

Nieważne, czy dopiero zaczynasz wykorzystywać automatyzację w marketingu, czy masz już w tej dziedzinie doświadczenie – musisz pamiętać o kilku podstawowych, lecz istotnych kwestiach. Jakich? Odpowiedź znajdziesz w tym poradniku.

15 powodów, aby korzystać z marketing automation

15 powodów, aby korzystać z marketing automation

Naucz się wykorzystywać technologię, by podejmować odpowiednie działania i mierzyć wyniki kampanii. Pokonasz konkurencję, zrozumiesz odbiorców i zwiększysz sprzedaż.

Jak przy pomocy marketing automation odzyskać klientów porzucających koszyk?

Jak przy pomocy marketing automation odzyskać klientów porzucających koszyk?

Dzięki serwisom takim jak Shopify, Magento, czy Bigcommerce prawie każdy może dziś uruchomić sklep internetowy. Wystarczy kilka kliknięć. W obliczu rosnącej konkurencji sklepy muszą walczyć o utrzymanie pozycji na rynku.

Dostarczalność od A do Z

Dostarczalność od A do Z

Poznaj powszechne problemy, związane z dostarczalnością emaili i spraw, aby wiadomości zawsze docierały do skrzynek Twoich odbiorców.

Lejek email marketingowy – jak zaplanować ścieżkę klienta?

Lejek email marketingowy – jak zaplanować ścieżkę klienta?

W email marketingu nie chodzi o to, aby przesyłać odbiorcom oferty promocyjne tak długo, aż znudzeni zrezygnują z otrzymywania newsletterów. Kampanie online marketingowe to przede wszystkim szansa zbudowania wyjątkowych relacji z subskrybentami. Chcesz w pełni wykorzystać możliwości email marketingu? Wyobraź sobie, że proces subskrypcji to droga, po przebyciu której odbiorca stanie się oddanym fanem Twojej marki. Zobacz, jak zaplanować taką ścieżkę i upewnić się, że wszyscy klienci podążają we właściwym kierunku.

zobacz:
Dołącz do Programu Certyfikacyjnego
Bądź na bieżąco z najnowszymi materiałami i webinarami. Zapisz się na nasz newsletter!