BAZA WIEDZY GETRESPONSE Wypróbuj za darmo
Wyniki: 22
Data dodania

Samodzielny przedsiębiorca na drodze do automatyzacji marketingu

Cierpisz na syndrom „zbyt-dużo-do-zrobienia-a-za-mało-czasu”? Ten poradnik jest właśnie dla Ciebie! Automatyzacja marketingu sprawia, że działania marketingowe stają się znacznie prostsze i mniej czasochłonne. Skorzystaj z porad eksperta Barry’ego Feldmana i dowiedz się, jak osiągnąć więcej w krótszym czasie.

Jak generować leady za pomocą profilowania progresywnego

Dzięki temu poradnikowi dowiesz się, jak możesz wykorzystać marketing automation do zbierania wartościowych informacji o klientach i dopasowania komunikacji do ich potrzeb. Przekonasz się, jak skutecznie używać danych do profilowania subskrybentów i przeprowadzania ich przez lejek sprzedażowy.

Przewodnik po automatyzacji marketingu dla sektora e-commerce.

Dzięki dostawcom usług hostingowych takich jak Shopify, Magento czy Bigcommerce, praktycznie każdy może otworzyć e-sklep za pomocą kilku kliknięć. Jak utrzymać pozycję rynkową w otoczeniu rosnącej konkurencji? Jednym z rozwiązań jest automatyzacja marketingu.

Siedem najpopularniejszych mitów na temat marketing automation

Zdobywanie potencjalnych klientów to jedna z kluczowych kwestii dla każdej firmy. Zarówno Ty, jak i Twój zespół z chęcią korzystalibyście z oprogramowania, które robiłoby to za Was. Mamy dobrą wiadomość! Takie rozwiązania istnieją – to narzędzia do automatyzacji marketingu. Gorsze wieści są takie, że istnieje sporo mitów na temat tego, jak wykorzystywać automatyzację do pozyskiwania wartościowych leadów. Przyjrzeliśmy się tym najpopularniejszym i postanowiliśmy rozwiać związane z nimi wątpliwości.

Marketing Automation: 3 niezbędne elementy

Nieważne, czy dopiero zaczynasz wykorzystywać automatyzację w marketingu, czy masz już w tej dziedzinie doświadczenie – musisz pamiętać o kilku podstawowych, lecz istotnych kwestiach. Jakich? Odpowiedź znajdziesz w tym poradniku.

15 powodów, aby korzystać z marketing automation

Naucz się wykorzystywać technologię, by podejmować odpowiednie działania i mierzyć wyniki kampanii. Pokonasz konkurencję, zrozumiesz odbiorców i zwiększysz sprzedaż.

Jak przy pomocy marketing automation odzyskać klientów porzucających koszyk?

Dzięki serwisom takim jak Shopify, Magento, czy Bigcommerce prawie każdy może dziś uruchomić sklep internetowy. Wystarczy kilka kliknięć. W obliczu rosnącej konkurencji sklepy muszą walczyć o utrzymanie pozycji na rynku.

Dostarczalność od A do Z

Poznaj powszechne problemy, związane z dostarczalnością emaili i spraw, aby wiadomości zawsze docierały do skrzynek Twoich odbiorców.

Lejek email marketingowy – jak zaplanować ścieżkę klienta?

W email marketingu nie chodzi o to, aby przesyłać odbiorcom oferty promocyjne tak długo, aż znudzeni zrezygnują z otrzymywania newsletterów. Kampanie online marketingowe to przede wszystkim szansa zbudowania wyjątkowych relacji z subskrybentami. Chcesz w pełni wykorzystać możliwości email marketingu? Wyobraź sobie, że proces subskrypcji to droga, po przebyciu której odbiorca stanie się oddanym fanem Twojej marki. Zobacz, jak zaplanować taką ścieżkę i upewnić się, że wszyscy klienci podążają we właściwym kierunku.

Jak skutecznie dostarczać wiadomości email?

Dostarczalność – czyli zdolność skutecznego dostarczania wiadomości – pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla marketerów. Dlatego też stworzyliśmy poradnik, który ukazuje jej tajniki i odkrywa pełen arsenał niezawodnych sposobów, które powinny być stosowane przez każdą firmę promującą swoje produkty poprzez email marketing.

  • 2
zobacz:
Dołącz do Programu Certyfikacyjnego
Bądź na bieżąco z najnowszymi materiałami i webinarami. Zapisz się na nasz newsletter!