BAZA WIEDZY GETRESPONSE Wypróbuj za darmo
Wyniki: 26
Data dodania
Wdrażanie Marketing Automation z perspektywy agencji

Wdrażanie Marketing Automation z perspektywy agencji

Marketing automation to potężne narzędzie pozwalające na szybsze i bardziej wydajne wykonywanie zadań, przeprowadzanie procesów oraz kampanii marketingowych. Ale jak marketerzy w agencjach wykorzystują tę technologię w swojej strategii? Aby odpowiedzieć na to pytanie, GetResponse MAX we współpracy z Ascend2, przeprowadziło badanie na temat wdrażania automatyzacji.

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce dzięki danym?

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce dzięki danym?

Nagranie webinaru, podczas którego eksperci GetResponse i Cux.io opowiadają o tym, jak wykorzystać zgromadzone dane, aby sprzedaż w e-sklepie poszybowała w górę.

Jak tworzyć maile, które skradną serca odbiorców

Jak zaplanować działania marketingowe na 2021?

Nagranie webinaru “Jak zaplanować działania marketingowe na 2021?”, podczas którego eksperci GetResponse opowiadają, na czym warto się skupić, planując aktywność marketingową na cały rok.

Jak pozostać w kontakcie z klientami

Jak pozostać w kontakcie z klientami

Czy Twój biznes potrzebuje większej widoczności online? Szukasz sposobu na przeniesienie działalności do Internetu? A może potrzebujesz pomysłów na to, aby utrzymać kontakt z klientami bez spotkań twarzą w twarz? Ten poradnik to 20 kreatywnych sposobów na utrzymanie kontaktu z odbiorcami, zachęcanie ich do ponownych zakupów oraz poszukiwanie nowych klientów. Z poradnika dowiesz się, jak: – Tworzyć komunikację emailową i optymalnie nią zarządzać – Angażować odbiorców w mediach społecznościowych – Wykorzystać webinary i materiały wideo – Sprawić, by Twój biznes był (bardziej) widoczny w Internecie.

Kompleksowy przewodnik po marketing automation w e‑commerce

Kompleksowy przewodnik po marketing automation w e‑commerce

Pobierz przewodnik i odkryj, jak używać narzędzi automation, aby zbudować i posegmentować listę kontaktów e-commerce

7 cykli marketing automation dla Twoich kampanii świątecznych.

7 cykli marketing automation dla Twoich kampanii świątecznych.

Masz zamiar prowadzić kampanie marketingowe w okolicach Halloween, Czarnego Piątku lub Świąt Bożego Narodzenia? Pobierz ten poradnik i sprzedawaj więcej dzięki zautomatyzowanym kampaniom emailowym. Stworzyliśmy dla Ciebie 7 cykli automation, które zaoszczędzą Twój czas i zwiększą konwersje w najgorętszych okresach sprzedażowych całego roku.

Jak polepszyć wyniki firmy dzięki marketing automation – argumenty, które przekonają każdego szefa

Jak przekuć pasję w biznes?

Chcesz dowiedzieć się, jak prowadzić firmę i jednocześnie rozwijać swoje pasje? Dobrze trafiłeś! Z tego nagrania dowiesz się, jak zarabiać na tym, co kocha się robić, jakie wyzwania stoją za tworzeniem sklepu internetowego i w jaki sposób skutecznie wykorzystać email marketing w rozwoju firmy.

Automatyzacja social media dla e-commerce

Automatyzacja social media dla e-commerce

Pobierz poradnik GetResponse i poznaj moc automatyzacji w social media.

Skuteczność email marketingu  i marketing automation w 2017 roku

Skuteczność email marketingu i marketing automation w 2017 roku

GetResponse zapytało ponad 2800 marketerów ze 127 krajów o to, czy według nich email marketing wciąż jest skuteczny i w jaki sposób korzystają z automatyzacji. Razem z Davem Chaffeyem ze Smart Insights przygotowaliśmy obszerny, dwuczęściowy raport, w którym przedstawiamy wyniki tego badania oraz dokonujemy kompleksowego porównania danych z rynku polskiego z rynkiem globalnym.

Email marketing od A do Z

Email marketing od A do Z

Bezpłatny kurs online, dzięki któremu dowiesz się, jak w pełni wykorzystać potencjał email marketingu. Zapisz się już dziś!

Podstawy marketing automation: 17 wskazówek, jak zacząć

Podstawy marketing automation: 17 wskazówek, jak zacząć

Początkujący użytkownicy marketing automation często czują się przytłoczeni. Nic dziwnego! Możliwości, jakie daje system do automatyzacji, są ogromne. Przeczytaj poradnik Barry’ego Feldmana i poznaj kilka przydatnych wskazówek na początek.

Jak przejść z SALESmanago do GetResponse?

Jak przejść z SALESmanago do GetResponse?

Przygotowaliśmy ten poradnik, aby Twoje przejście do GetResponse przebiegło gładko i przyjemnie. Po zapoznaniu się z nim będziesz wiedzieć wszystko, czego potrzebujesz, by rozpocząć pracę z naszym systemem. Zaczynajmy!

Automatyzacja marketingu 2.0., czyli trzy kroki, które przeniosą Cię na wyższy poziom

Automatyzacja marketingu 2.0., czyli trzy kroki, które przeniosą Cię na wyższy poziom

Zdobywanie nowych klientów to proces budowania relacji z nimi poprzez komunikację, wsłuchiwanie się w ich potrzeby i dawanie odpowiedzi, których potrzebują. Jak to osiągnąć? Dowiesz się z tego poradnika.

11 zachowań klientów B2B

11 zachowań klientów B2B

Jeśli chcesz w pełni wykorzystać możliwości marketing automation, musisz najpierw poznać swoich klientów i ich zachowania. Przeczytaj przewodnik Jamiego Turnera i poznaj kilka taktyk, które pomogą Ci zwiększyć skuteczność kampanii online marketingowych.

Samodzielny przedsiębiorca na drodze do automatyzacji marketingu

Samodzielny przedsiębiorca na drodze do automatyzacji marketingu

Cierpisz na syndrom „zbyt-dużo-do-zrobienia-a-za-mało-czasu”? Ten poradnik jest właśnie dla Ciebie! Automatyzacja marketingu sprawia, że działania marketingowe stają się znacznie prostsze i mniej czasochłonne. Skorzystaj z porad eksperta Barry’ego Feldmana i dowiedz się, jak osiągnąć więcej w krótszym czasie.

Jak generować leady za pomocą profilowania progresywnego

Jak generować leady za pomocą profilowania progresywnego

Dzięki temu poradnikowi dowiesz się, jak możesz wykorzystać marketing automation do zbierania wartościowych informacji o klientach i dopasowania komunikacji do ich potrzeb. Przekonasz się, jak skutecznie używać danych do profilowania subskrybentów i przeprowadzania ich przez lejek sprzedażowy.

Przewodnik po automatyzacji marketingu dla sektora e-commerce.

Przewodnik po automatyzacji marketingu dla sektora e-commerce.

Dzięki dostawcom usług hostingowych takich jak Shopify, Magento czy Bigcommerce, praktycznie każdy może otworzyć e-sklep za pomocą kilku kliknięć. Jak utrzymać pozycję rynkową w otoczeniu rosnącej konkurencji? Jednym z rozwiązań jest automatyzacja marketingu.

Siedem najpopularniejszych mitów na temat marketing automation

Siedem najpopularniejszych mitów na temat marketing automation

Zdobywanie potencjalnych klientów to jedna z kluczowych kwestii dla każdej firmy. Zarówno Ty, jak i Twój zespół z chęcią korzystalibyście z oprogramowania, które robiłoby to za Was. Mamy dobrą wiadomość! Takie rozwiązania istnieją – to narzędzia do automatyzacji marketingu. Gorsze wieści są takie, że istnieje sporo mitów na temat tego, jak wykorzystywać automatyzację do pozyskiwania wartościowych leadów. Przyjrzeliśmy się tym najpopularniejszym i postanowiliśmy rozwiać związane z nimi wątpliwości.

Marketing Automation: 3 niezbędne elementy

Marketing Automation: 3 niezbędne elementy

Nieważne, czy dopiero zaczynasz wykorzystywać automatyzację w marketingu, czy masz już w tej dziedzinie doświadczenie – musisz pamiętać o kilku podstawowych, lecz istotnych kwestiach. Jakich? Odpowiedź znajdziesz w tym poradniku.

15 powodów, aby korzystać z marketing automation

15 powodów, aby korzystać z marketing automation

Naucz się wykorzystywać technologię, by podejmować odpowiednie działania i mierzyć wyniki kampanii. Pokonasz konkurencję, zrozumiesz odbiorców i zwiększysz sprzedaż.

Jak przy pomocy marketing automation odzyskać klientów porzucających koszyk?

Jak przy pomocy marketing automation odzyskać klientów porzucających koszyk?

Dzięki serwisom takim jak Shopify, Magento, czy Bigcommerce prawie każdy może dziś uruchomić sklep internetowy. Wystarczy kilka kliknięć. W obliczu rosnącej konkurencji sklepy muszą walczyć o utrzymanie pozycji na rynku.

Dostarczalność od A do Z

Dostarczalność od A do Z

Poznaj powszechne problemy, związane z dostarczalnością emaili i spraw, aby wiadomości zawsze docierały do skrzynek Twoich odbiorców.

  • 1
zobacz:
Dołącz do Programu Certyfikacyjnego
Bądź na bieżąco z najnowszymi materiałami i webinarami. Zapisz się na nasz newsletter!