BAZA WIEDZY GETRESPONSE Wypróbuj za darmo

Email marketing

Oto wszystkie materiały z Bazy Wiedzy z kategorii: Email marketing

Wyniki: 73
Data dodania

Skuteczne działania email marketingowe

Nagranie webinaru, w którym Ireneusz Klimczak z GetResponse i Liza Nema z TechSoup Polska podpowiadają, na co zwrócić uwagę, aby działania email marketingowe okazały się strzałem w dziesiątkę.

Rola content marketingu w pozyskiwaniu klientów

Irek Klimczak z GetResponse i Kuba Kłos z infoShare Academy opowiadają o roli content marketingu w pozyskiwaniu klientów i zwiększaniu sprzedaży. Czego się dowiesz z nagrania? – dlaczego warto prowadzić działania content marketingowe, – w jaki sposób mierzyć ich skuteczność, – poznasz szczegóły kampanii lead magnet z wykorzystaniem ebooka infoShare Academy.

Jak pozostać w kontakcie z klientami

Czy Twój biznes potrzebuje większej widoczności online? Szukasz sposobu na przeniesienie działalności do Internetu? A może potrzebujesz pomysłów na to, aby utrzymać kontakt z klientami bez spotkań twarzą w twarz? Ten poradnik to 20 kreatywnych sposobów na utrzymanie kontaktu z odbiorcami, zachęcanie ich do ponownych zakupów oraz poszukiwanie nowych klientów. Z poradnika dowiesz się, jak: – Tworzyć komunikację emailową i optymalnie nią zarządzać – Angażować odbiorców w mediach społecznościowych – Wykorzystać webinary i materiały wideo – Sprawić, by Twój biznes był (bardziej) widoczny w Internecie.

Jak przenieść swój biznes do Internetu przy pomocy GetResponse

Nagranie webinaru, podczas którego Irek Klimczak i Michał Leszczyński opowiadają, jak przenieść swój biznes do Internetu przy pomocy GetResponse: • Jak tworzyć listy kontaktów • Jak pozyskiwać nowych klientów • Jak budować zaangażowanie i zachęcać do zakupu

Planer Marketera – sierpień 2020

Sierpniowy Planer Marketera do pobrania – solidna dawka wiedzy marketingowej oraz sprzedażowej w jednym miejscu. W sierpniu trafiają się dwie duże okazje do promowania Twojej marki. Zaczerpnij inspiracji i twórz kampanie marketingowe przy pomocy Planera Marketera od GetResponse. Co znajdziesz w sierpniowym Planerze Marketera? – Kalendarz świąt nietypowych – wiele pomysłów na zaangażowanie społeczności w mediach społecznościowych; – Sierpniowe okazje marketingowe oraz sprzedażowe; – Artykuły, które pomogą Ci stworzyć skuteczny newsletter; – Zaproszenie na webinar „Skuteczne działania email marketingowe”; – Case study TechSoup Polska – „1200% wzrostu wartości zamówień z newslettera rok do roku” wraz z cennymi wskazówkami jak to osiągnąć przy pomocy email marketingu, segmentacji oraz webinarów. Możesz pobrać Planer Marketera na sierpień, klikając przycisk „Pobierz PDF” po lewej stronie lub przycisk „Dowiedz się więcej” znajdujący się poniżej.

Jak przepalić budżet na reklamy – najczęściej popełniane błędy

Nagranie webinaru, podczas którego Jakub Sadowski i Ireneusz Klimczak podpowiadają: – Jak prawidłowo przygotować internetową kampanię reklamową – Na co zwrócić uwagę w trakcie trwania kampanii – Jakie działania podjąć, aby raz wydane na reklamę fundusze skonwertowały w najlepszy możliwy sposób

Pierwsze kroki z GetResponse

Nagranie webinaru “Pierwsze kroki z GetResponse”. Czego się dowiesz z nagrania? – Gdzie znaleźć podstawowe funkcjonalności w koncie GetResponse – Jak skonfigurować listę kontaktów – Jak stworzyć landing page i autoresponder.

Planer Marketera 2020

A gdyby tak kalendarz sam zapełnił się inspiracjami na cały miesiąc? Z pomocą przychodzi Planer Marketera 2020! Zebraliśmy w nim wszystkie najgorętsze okresy sprzedażowe oraz najciekawsze święta nietypowe. Dodatkowo podpowiemy Ci, na które wydarzenia branżowe warto zwrócić uwagę, aby rozszerzyć swoje kompetencje o merytoryczną wiedzę marketingową i sprzedażową. Możesz pobrać Planer, klikając przycisk Pobierz PDF po lewej stronie ekranu.

Przygotuj się na sezon sprzedażowy – najlepsze narzędzia i praktyki

Obejrzyj nagranie webinaru, aby poznać metody i narzędzia, które sprawią, że Twoje zyski poszybują w górę. Czego dowiesz się z nagrania? ✔️ Jakie trendy obowiązują w marketingu w tym roku ✔️ Kiedy i w jaki sposób stosować up-selling ✔️ Jak usprawnić działania marketingowe dzięki lejkom konwersji (dawniej Autofunnel)

Kompleksowy przewodnik po marketing automation w e‑commerce

Pobierz przewodnik i odkryj, jak używać narzędzi automation, aby zbudować i posegmentować listę kontaktów e-commerce

7 cykli marketing automation dla Twoich kampanii świątecznych.

Masz zamiar prowadzić kampanie marketingowe w okolicach Halloween, Czarnego Piątku lub Świąt Bożego Narodzenia? Pobierz ten poradnik i sprzedawaj więcej dzięki zautomatyzowanym kampaniom emailowym. Stworzyliśmy dla Ciebie 7 cykli automation, które zaoszczędzą Twój czas i zwiększą konwersje w najgorętszych okresach sprzedażowych całego roku.

Jak śledzić kampanie email marketingowe w Google Analytics?

Obejrzyj nagranie webinaru przeprowadzonego wspólnie z Marcinem Łukiańczykiem, aby dowiedzieć się, jak wykorzystać Google Analytics w email marketingu.

Jak prowadzić kampanie w GetResponse w zgodzie z RODO?

Chcesz wiedzieć, jak zachować zgodność z wymogami RODO używając GetResponse? Nie wiesz, w jaki sposób korzystać z pól RODO w formularzach, na landing pages i stronach rejestracji na webinary? Zapraszamy do obejrzenia nagrania!

Planer Marketera 2019

Nieśmiało przypominamy, że mamy 2020 rok. Sprawdź Planer Marketera 2020. Jeżeli jednak koniecznie musisz pobrać Planer na 2019, użyj przycisku poniżej.

Email marketing w liczbach

Z pewnością robisz wszystko, żeby Twoje kampanie osiągały jak najlepsze wyniki: korzystasz z marketing automation, prowadzisz testy A/B, regularnie segmentujesz listę i szukasz nowych sposobów na poprawę kontaktu z odbiorcami. Analizując statystyki, zastanawiasz się – jak mogę wyróżnić się wśród konkurencji? Co zrobić, żeby osiągnąć sukces?

GetResponse List Building Program

Grow your email list and online business in as little as 90 days – for free. Join the program today!

RODO: Wszystko, co powinieneś wiedzieć

Celem naszego poradnika jest pomóc Ci zrozumieć, czym jest RODO i jaki ma wpływ na Ciebie. Znajdziesz w nim też przykłady i wskazówki, jak dostosować materiały marketingowe, żeby ich odbiorcy mieli pewność, że poważnie podchodzisz do kwestii bezpieczeństwa danych.

Jak wykorzystać reklamy online do zwiększenia sprzedaży i przychodów

Jakich narzędzi powinieneś użyć przy wdrażaniu sponsorowanej kampanii reklamowej? Pierwsza wielka czwórka to Facebook, Instagram, LinkedIn i Twitter. I choć prowadzenie takiej kampanii może się z początku wydawać skomplikowane, z czasem okazuje się, że nie taki diabeł straszny.

Skuteczność email marketingu i marketing automation w 2017 roku

GetResponse zapytało ponad 2800 marketerów ze 127 krajów o to, czy według nich email marketing wciąż jest skuteczny i w jaki sposób korzystają z automatyzacji. Razem z Davem Chaffeyem ze Smart Insights przygotowaliśmy obszerny, dwuczęściowy raport, w którym przedstawiamy wyniki tego badania oraz dokonujemy kompleksowego porównania danych z rynku polskiego z rynkiem globalnym.

Email marketing od A do Z

Bezpłatny kurs online, dzięki któremu dowiesz się, jak w pełni wykorzystać potencjał email marketingu. Zapisz się już dziś!

Jak przejść z MailChimpa do GetResponse?

Przygotowaliśmy ten mini-przewodnik, aby Twoje przejście do GetResponse przebiegło gładko i przyjemnie. Po zapoznaniu się z nim będziesz wiedzieć wszystko, czego potrzebujesz, by rozpocząć pracę z naszym systemem. Zaczynajmy!

Jak przejść z SALESmanago do GetResponse?

Przygotowaliśmy ten poradnik, aby Twoje przejście do GetResponse przebiegło gładko i przyjemnie. Po zapoznaniu się z nim będziesz wiedzieć wszystko, czego potrzebujesz, by rozpocząć pracę z naszym systemem. Zaczynajmy!

Jak przejść z FreshMaila do GetResponse?

Przygotowaliśmy ten mini-przewodnik, aby Twoje przejście do GetResponse przebiegło gładko i przyjemnie. Po zapoznaniu się z nim będziesz wiedzieć wszystko, czego potrzebujesz, by rozpocząć pracę z naszym systemem. Zaczynajmy!

Webinar marketing z GetResponse

Ten bezpłatny kurs zawiera wszystko, co musisz wiedzieć o webinarach. Dzięki ośmiu wszechstronnym lekcjom staniesz się prawdziwym ekspertem od webinarów. Dołącz już dzisiaj!

Email marketing w branży e‑commerce.

Oddajemy w Twoje ręce 70 stron praktycznej wiedzy marketingowej – popartej licznymi przykładami oraz komentarzami specjalistów z branży e-commerce, online marketingu i promocji w sieci.

Mailing pełen miłości.

Walentynki to nie tylko wyjątkowy dzień dla zakochanych. Jest to również niezwykła okazja dla marketerów, którzy tego dnia mogą podkreślić, jak bardzo ich firma ceni sobie relacje z klientami.

Dostarczalność od A do Z

Poznaj powszechne problemy, związane z dostarczalnością emaili i spraw, aby wiadomości zawsze docierały do skrzynek Twoich odbiorców.

7 sposobów na wiosenne odświeżenie kampanii.

Przygotowaliśmy 7 wskazówek, które pomogą odświeżyć Twoje działania email marketingowe. Ożyw swoją strategię po długich zimowych miesiącach, ustal nowe cele oraz – co ważne – pamiętaj o pozytywnym, wiosennym nastawieniu!

10 sposobów na najwyższą dostarczalność emaili.

W ubiegłym tygodniu uruchomiliśmy kampanię „Ty wysyłasz, my dostarczamy”, w ramach której każdy, bez ponoszenia żadnych kosztów, może przetestować dostarczalność wiadomości w GetResponse. Nie jest to jednak wszystko co mamy do powiedzenia na ten temat. Przygotowaliśmy bowiem 10 praktycznych wskazówek na zwiększenie dostarczalności kampanii email marketingowych. (www.getresponse.pl)

Przewodnik dla agencji i marek

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak wygląda praca nad kampaniami email marketingowymi na rynkach międzynarodowych lub przy zarządzaniu wieloma markami jednocześnie, koniecznie przeczytaj ten poradnik.

Dynamic Content w Emailach.

Personalizacja to jedna z najczęściej stosowanych technik email marketingowych. Dzięki niej możesz sprawić, że wiadomości otrzymywane przez subskrybentów będą dostosowane do ich potrzeb i zainteresowań. Pobierz ten poradnik i dowiedz się, w jaki sposób Dynamic Content pomoże Ci zwiększyć liczbę konwersji, generowanych przez Twoje mailingi.

KPI w email marketingu.

Poniższy poradnik pomoże Ci rozwinąć umiejętności email marketingowe, dzięki czemu nie będziesz działać instynktownie, a zaczniesz pracować na twardych danych, jak profesjonalista!

Świąteczne kampanie promocyjne.

Przeczytaj wyjątkowy ebook GetResponse i dowiedz się, jak stworzyć kompleksową kampanię świąteczną. Poznaj trzy filary skutecznej kampanii, dzięki którym stworzysz atrakcyjną świąteczną ofertę

Najskuteczniejsze sposoby budowania bazy mailingowej.

Sukces działań email marketingowych zależy całkowicie od aktywności subskrybentów. Dlatego podstawowym zadaniem każdego email marketera jest konsekwentna budowa listy mailingowej.

Jak zwiększyć skuteczność newslettera?

Projektowanie wiadomości email jest ważnym elementem skutecznej strategii komunikacji. Przesyłane mailingi muszą nie tylko wyglądać dobrze i spełniać wymagania prowadzonej kampanii, ale również wywoływać określone reakcje u subskrybentów. O tym, z czego składa się typowy newsletter oraz jak każdy z tych elementów optymalnie zaprojektować, dowiesz się z tego oto poradnika.

Lejek email marketingowy – jak zaplanować ścieżkę klienta?

W email marketingu nie chodzi o to, aby przesyłać odbiorcom oferty promocyjne tak długo, aż znudzeni zrezygnują z otrzymywania newsletterów. Kampanie online marketingowe to przede wszystkim szansa zbudowania wyjątkowych relacji z subskrybentami. Chcesz w pełni wykorzystać możliwości email marketingu? Wyobraź sobie, że proces subskrypcji to droga, po przebyciu której odbiorca stanie się oddanym fanem Twojej marki. Zobacz, jak zaplanować taką ścieżkę i upewnić się, że wszyscy klienci podążają we właściwym kierunku.

Myśl jak klient: 9 sposobów na wyższą konwersję z emaili.

Liczne badania naukowe wskazują na to, że psychologia leży w samym sercu marketingu. Na pewno wiesz, jak istotne jest zdobycie zaufania klientów, prezentowanie spersonalizowanych rozwiązań oraz udzielenie jasnej odpowiedzi na ich pytanie – “A co ja z tego mam?”. To są podstawy marketingu. Wyzwaniem jest natomiast to, co należy zrobić dalej. W jaki sposób wykorzystać te marketingowe pojęcia i przekuć je w jasną strategię pozyskiwania klientów, retencji oraz budowania zaangażowania? W jaki sposób mechanizmy psychologiczne łączą się z email marketingiem? Właśnie tego rodzaju pytania zainspirowały nas do stworzenia tego poradnika.

Mierzenie skuteczności kampanii email marketingowych w 3 krokach.

Wiemy, że statystyki mogą przytłaczać. Ale wiemy też, że ich znajomość to Twój as w rękawie. Dlatego przygotowaliśmy ten poradnik! Poznaj podstawowe wskaźniki do oceny sukcesu kampanii email marketingowych i sprawdź, jak je wykorzystać. (www.getresponse.pl)

Jak wykorzystać SEO do budowania bazy adresowej.

Wydawać by się mogło, że email marketing i wyszukiwanie organiczne wykluczają się wzajemnie. Ale czy wiesz, że te dwie dziedziny mogą połączyć siły i wspierać Twój sukces? Z poniższego poradnika dowiesz się, jak skuteczna może okazać się kombinacja tych dwóch narzędzi, a w szczególności – jak SEO może usprawnić proces budowania bazy adresowej. (www.getresponse.pl)

10 podstawowych technik pozyskiwania leadów.

Wysokiej jakości baza adresowa to najważniejszy element skutecznego email marketingu. Twoim celem jest więc jej ciągła rozbudowa poprzez zachęcanie wszystkich potencjalnie zainteresowanych Twoją ofertą osób do subskrypcji. Pobierz przygotowany przez nas poradnik i poznaj 10 sprawdzonych sposobów na zwiększenie liczby subskrybentów.

7 pomysłów na kampanię z okazji Dnia Matki.

Email marketing polega przede wszystkim na tworzeniu i utrzymaniu wartościowych relacji. Dzień Matki to kolejna okazja, aby to potwierdzić. Większość osób chce podarować swoim Mamom coś wyjątkowego, dlatego to doskonała okazja dla Twojej firmy na przygotowanie kuszącej oferty, by po raz kolejny przekroczyć oczekiwania klientów.

Specyfikacja tworzenia wiadomości w formacie HTML

Aby mieć kontrolę nad tym, jak zaprojektowana wiadomość email będzie wyglądała po odebraniu poprzez użytkowników poczty elektronicznej, przygotowaliśmy dokument zawierający najlepsze zasady i standardy tworzenia kodu HTML pod newslettery.

Wybory Samorządowe 2014.

Raport przedstawia wyniki badań sposobu wykorzystania różnych kanałów e-marketingowych przez kandydujące partie w wyborach samorządowych w roku 2014. Badanie zostało przeprowadzone przez GetResponse w partnerstwie z firmami Sotrender i Bluerank.

Wybory Samorządowe 2014.

Sprawdziliśmy, jak partie polityczne wykorzystują w przedwyborczych działaniach informacyjnych i promocyjnych email marketing, czy i jak efektywnie prowadzą komunikację w mediach społecznościowych oraz w jakim stopniu wykorzystują możliwości promocji w wyszukiwarce Google.

Świąteczne strategie email marketingowe

Grudzień jest niezwykle pracowitym miesiącem, w którym marki konkurują między sobą o względy zabieganych konsumentów. W tym poradniku przedstawiamy sprawdzone sposoby na wykorzystanie grudniowych okazji sprzedażowych. Prezentujemy zestaw taktyk, które pomogą Ci wyróżnić się na tle konkurencji, zbudować wartościowe relacje z klientami i wygenerować większą sprzedaż.

Profesjonalna korespondencja z klientami

Być może używasz wielu kanałów marketingowych do nawiązywania, utrzymywania i pielęgnowania długotrwałych relacji z aktualnymi i potencjalnymi klientami. Lecz wystarczy jedno nieporozumienie, aby cały Twój wysiłek poszedł na marne. Nasza infografika prezentuje najlepsze praktyki z zakresu budowania reputacji firmy i zachowania profesjonalnego podejścia nawet w krytycznych sytuacjach.

Jak stosować video w wiadomościach email.

W dzisiejszych czasach zastosowanie przekonujących treści oraz przykuwających uwagę zdjęć nie gwarantuje powodzenia kampanii marketingowych. Materiały video są łatwo przyswajalne i znacznie szybciej wyzwalają emocje niż tekst lub nieruchome obrazki.

Email w biegu.

Raport ten przedstawia wyniki badań sprawdzających sposoby, w jaki polscy użytkownicy korzystają z poczty elektronicznej oraz rolę smartfonów w tym procesie. Przedstawione wyniki pomogą marketerom zrozumieć znaczenie urządzeń mobilnych w kampaniach mailingowych.

Email widziany oczami konsumentów.

Raport ten przedstawia wyniki badania dotyczącego preferencji oraz opinii internautów na temat komunikatów email marketingowych.

Stan email marketingu na rynku wydawniczym 2014.

Zobacz jaki poziom reprezentują wydawnictwa, agencje literackie, księgarnie internetowe, hurtownie oraz biblioteki. Poznaj elementy kampanii, dzięki którym opracujesz skuteczną strategię komunikacji Twojej marki.

Email marketing w branży kosmetycznej.

Dowiedz się, w jaki sposób branża kosmetyczna wykorzystuje kanał email, jak zaplanować działania marketingowe oraz jakie są wymogi prawne w kwestii przetwarzania danych osobowych.

Email marketing maraton w liczbach.

Meta Email Maratonu już za nami! Przekroczyliśmy ją 18 marca w Warszawie. A to oznacza, że przyszedł czas na podsumowanie całego cyklu szkoleń.

Jak korzystać z autoresponderów?

Wielu marketerów startujących dopiero z kampaniami email marketingowymi skupia swoje działania na pojedynczych newsletterach. Niestety szybko okazuje się, że ograniczanie się tylko do takiego działania nie spełnia ich oczekiwań. Dlatego, aby budować długotrwałe relacje z klientami i subskrybentami warto zwiększyć zakres działań o autorespondery.

Grafiki w newsletterze.

Umieszczanie grafik w wiadomościach email to chyba najskuteczniejszy sposób na wzbudzenie zainteresowania subskrybentów. Dlatego, postanowiliśmy przygotować kilka faktów i wskazówek, które ułatwią proces umieszczania grafik w newsletterach i przekonają Cię do używania ich w prowadzonych kampaniach.

Jak sprzedawać za pomocą emaila?

Czy email sprzedaje? To jest chyba najczęściej powtarzane pytanie przez każdego marketera i sprzedawcę rozpoczynającego swoją przygodę z email marketingiem.

Jak sprawdzamy pocztę email.

Mobile – to jedno z najczęściej wymienianych przez marketerów słów w minionym roku. Przeanalizowaliśmy ponad 230 milionów wiadomości wysłanych przez klientów GetResponse z całego świata, aby sprawdzić jak często są one otwierane i klikane na smartfonach. Z uzyskanych danych wyodrębniliśmy Polskę, żebyście mogli zobaczyć jak trend mobile rozwija się w Polsce.

Testowanie i optymalizacja wiadomości email

Pobierz poradnik i poznaj najważniejsze zasady testowania i optymalizacji wiadomości email.

Stan Email Marketingu w Polsce 2013.

Ten raport to próba sprawdzenia wiedzy marketerów na temat email marketingu, zbadania w jaki sposób przekłada się na sposób prowadzonych działań oraz odpowiedzi na pytanie czy zmienia się ona w zależności od wielkości przedsiębiorstwa lub branży.

Wpływ social media na skuteczność email marketingu.

Połączenie social media z email marketingiem może przynieść znakomite rezultaty. Poniższa infografika przekona Cię, dlaczego warto udostępniać newslettery w mediach społecznościowych.

Email marketing oczami internautów.

Prezentujemy infografikę, dzięki której poznacie kondycję polskiego rynku email marketingu. Tym razem analizie poddaliśmy opinie internautów – m.in. jaką formę komunikacji z firmą preferują oraz co sądzą na temat newsletterów, które codziennie otrzymują. Co udało nam się ustalić?

  • 1
zobacz:
Dołącz do Programu Certyfikacyjnego
Bądź na bieżąco z najnowszymi materiałami i webinarami. Zapisz się na nasz newsletter!