BAZA WIEDZY GETRESPONSE Wypróbuj za darmo
Wyniki: 77
Data dodania
Jak tworzyć maile, które skradną serca odbiorców

Jak zaplanować działania marketingowe na 2021?

Nagranie webinaru “Jak zaplanować działania marketingowe na 2021?”, podczas którego eksperci GetResponse opowiadają, na czym warto się skupić, planując aktywność marketingową na cały rok.

Planer Marketera 2021 – Twój kalendarz marketingowy

Planer Marketera 2021 – Twój kalendarz marketingowy

Pełen inspiracji poradnik marketingowy w formie kalendarza, który pomoże Ci w znalezieniu najlepszych okazji marketingowo-sprzedażowych, planowaniu oraz tworzeniu kampanii. Dodatkowo, dzięki niemu zdobędziesz i poszerzysz wiedzę na temat online marketingu.

Jak stworzyć listę mailingową i zdobyć pierwszych 50 subskrybentów

Jak stworzyć listę mailingową i zdobyć pierwszych 50 subskrybentów

Celem tego poradnika jest pomóc Ci zaplanować budowę bazy mailingowej i w pełni wykorzystać możliwości online marketingu. Przeznaczony jest dla każdego, kto chce prowadzić skuteczne kampanie marketingowe online.

Lista zadań marketingowych na sezon sprzedażowy 2020
Jak promować webinary w 9 prostych krokach

Jak promować webinary w 9 prostych krokach

W tym poradniku poznasz nasze najlepsze strategie promocji webinaru oraz wskazówki o tym, jak zwiększyć sprzedaż za pomocą prezentacji online.

Skuteczne działania email marketingowe

Nagranie webinaru, w którym Ireneusz Klimczak z GetResponse i Liza Nema z TechSoup Polska podpowiadają, na co zwrócić uwagę, aby działania email marketingowe okazały się strzałem w dziesiątkę.

Rola content marketingu w pozyskiwaniu klientów

Irek Klimczak z GetResponse i Kuba Kłos z infoShare Academy opowiadają o roli content marketingu w pozyskiwaniu klientów i zwiększaniu sprzedaży. Czego się dowiesz z nagrania? – dlaczego warto prowadzić działania content marketingowe, – w jaki sposób mierzyć ich skuteczność, – poznasz szczegóły kampanii lead magnet z wykorzystaniem ebooka infoShare Academy.

Jak pozostać w kontakcie z klientami

Jak pozostać w kontakcie z klientami

Czy Twój biznes potrzebuje większej widoczności online? Szukasz sposobu na przeniesienie działalności do Internetu? A może potrzebujesz pomysłów na to, aby utrzymać kontakt z klientami bez spotkań twarzą w twarz? Ten poradnik to 20 kreatywnych sposobów na utrzymanie kontaktu z odbiorcami, zachęcanie ich do ponownych zakupów oraz poszukiwanie nowych klientów. Z poradnika dowiesz się, jak: – Tworzyć komunikację emailową i optymalnie nią zarządzać – Angażować odbiorców w mediach społecznościowych – Wykorzystać webinary i materiały wideo – Sprawić, by Twój biznes był (bardziej) widoczny w Internecie.

Jak przenieść swój biznes do Internetu przy pomocy GetResponse

Nagranie webinaru, podczas którego Irek Klimczak i Michał Leszczyński opowiadają, jak przenieść swój biznes do Internetu przy pomocy GetResponse: • Jak tworzyć listy kontaktów • Jak pozyskiwać nowych klientów • Jak budować zaangażowanie i zachęcać do zakupu

Planer Marketera – czerwiec 2021

Jak przepalić budżet na reklamy – najczęściej popełniane błędy

Nagranie webinaru, podczas którego Jakub Sadowski i Ireneusz Klimczak podpowiadają: – Jak prawidłowo przygotować internetową kampanię reklamową – Na co zwrócić uwagę w trakcie trwania kampanii – Jakie działania podjąć, aby raz wydane na reklamę fundusze skonwertowały w najlepszy możliwy sposób

Pierwsze kroki z GetResponse

Nagranie webinaru “Pierwsze kroki z GetResponse”. Czego się dowiesz z nagrania? – Gdzie znaleźć podstawowe funkcjonalności w koncie GetResponse – Jak skonfigurować listę kontaktów – Jak stworzyć landing page i autoresponder.

Przygotuj się na sezon sprzedażowy – najlepsze narzędzia i praktyki

Obejrzyj nagranie webinaru, aby poznać metody i narzędzia, które sprawią, że Twoje zyski poszybują w górę. Czego dowiesz się z nagrania? ✔️ Jakie trendy obowiązują w marketingu w tym roku ✔️ Kiedy i w jaki sposób stosować up-selling ✔️ Jak usprawnić działania marketingowe dzięki lejkom konwersji (dawniej Autofunnel)

Kompleksowy przewodnik po marketing automation w e‑commerce

Kompleksowy przewodnik po marketing automation w e‑commerce

Pobierz przewodnik i odkryj, jak używać narzędzi automation, aby zbudować i posegmentować listę kontaktów e-commerce

7 cykli marketing automation dla Twoich kampanii świątecznych.

7 cykli marketing automation dla Twoich kampanii świątecznych.

Masz zamiar prowadzić kampanie marketingowe w okolicach Halloween, Czarnego Piątku lub Świąt Bożego Narodzenia? Pobierz ten poradnik i sprzedawaj więcej dzięki zautomatyzowanym kampaniom emailowym. Stworzyliśmy dla Ciebie 7 cykli automation, które zaoszczędzą Twój czas i zwiększą konwersje w najgorętszych okresach sprzedażowych całego roku.

Jak śledzić kampanie email marketingowe w Google Analytics?

Obejrzyj nagranie webinaru przeprowadzonego wspólnie z Marcinem Łukiańczykiem, aby dowiedzieć się, jak wykorzystać Google Analytics w email marketingu.

Jak prowadzić kampanie w GetResponse w zgodzie z RODO?

Chcesz wiedzieć, jak zachować zgodność z wymogami RODO używając GetResponse? Nie wiesz, w jaki sposób korzystać z pól RODO w formularzach, na landing pages i stronach rejestracji na webinary? Zapraszamy do obejrzenia nagrania!

Planer Marketera 2019

Planer Marketera 2019

Nieśmiało przypominamy, że mamy 2020 rok. Sprawdź Planer Marketera 2020. Jeżeli jednak koniecznie musisz pobrać Planer na 2019, użyj przycisku poniżej.

Email marketing w liczbach

Email marketing w liczbach

Z pewnością robisz wszystko, żeby Twoje kampanie osiągały jak najlepsze wyniki: korzystasz z marketing automation, prowadzisz testy A/B, regularnie segmentujesz listę i szukasz nowych sposobów na poprawę kontaktu z odbiorcami. Analizując statystyki, zastanawiasz się – jak mogę wyróżnić się wśród konkurencji? Co zrobić, żeby osiągnąć sukces?

RODO: Wszystko, co powinieneś wiedzieć

RODO: Wszystko, co powinieneś wiedzieć

Celem naszego poradnika jest pomóc Ci zrozumieć, czym jest RODO i jaki ma wpływ na Ciebie. Znajdziesz w nim też przykłady i wskazówki, jak dostosować materiały marketingowe, żeby ich odbiorcy mieli pewność, że poważnie podchodzisz do kwestii bezpieczeństwa danych.

Jak wykorzystać reklamy online do zwiększenia sprzedaży i przychodów

Jak wykorzystać reklamy online do zwiększenia sprzedaży i przychodów

Jakich narzędzi powinieneś użyć przy wdrażaniu sponsorowanej kampanii reklamowej? Pierwsza wielka czwórka to Facebook, Instagram, LinkedIn i Twitter. I choć prowadzenie takiej kampanii może się z początku wydawać skomplikowane, z czasem okazuje się, że nie taki diabeł straszny.

Skuteczność email marketingu  i marketing automation w 2017 roku

Skuteczność email marketingu i marketing automation w 2017 roku

GetResponse zapytało ponad 2800 marketerów ze 127 krajów o to, czy według nich email marketing wciąż jest skuteczny i w jaki sposób korzystają z automatyzacji. Razem z Davem Chaffeyem ze Smart Insights przygotowaliśmy obszerny, dwuczęściowy raport, w którym przedstawiamy wyniki tego badania oraz dokonujemy kompleksowego porównania danych z rynku polskiego z rynkiem globalnym.

Email marketing od A do Z

Email marketing od A do Z

Bezpłatny kurs online, dzięki któremu dowiesz się, jak w pełni wykorzystać potencjał email marketingu. Zapisz się już dziś!

Jak przejść z MailChimpa do GetResponse?

Jak przejść z MailChimpa do GetResponse?

Przygotowaliśmy ten mini-przewodnik, aby Twoje przejście do GetResponse przebiegło gładko i przyjemnie. Po zapoznaniu się z nim będziesz wiedzieć wszystko, czego potrzebujesz, by rozpocząć pracę z naszym systemem. Zaczynajmy!

Jak przejść z SALESmanago do GetResponse?

Jak przejść z SALESmanago do GetResponse?

Przygotowaliśmy ten poradnik, aby Twoje przejście do GetResponse przebiegło gładko i przyjemnie. Po zapoznaniu się z nim będziesz wiedzieć wszystko, czego potrzebujesz, by rozpocząć pracę z naszym systemem. Zaczynajmy!

Jak przejść z FreshMaila do GetResponse?

Jak przejść z FreshMaila do GetResponse?

Przygotowaliśmy ten mini-przewodnik, aby Twoje przejście do GetResponse przebiegło gładko i przyjemnie. Po zapoznaniu się z nim będziesz wiedzieć wszystko, czego potrzebujesz, by rozpocząć pracę z naszym systemem. Zaczynajmy!

Webinar marketing z GetResponse

Webinar marketing z GetResponse

Ten bezpłatny kurs zawiera wszystko, co musisz wiedzieć o webinarach. Dzięki ośmiu wszechstronnym lekcjom staniesz się prawdziwym ekspertem od webinarów. Dołącz już dzisiaj!

Email marketing w branży e‑commerce.

Email marketing w branży e‑commerce.

Oddajemy w Twoje ręce 70 stron praktycznej wiedzy marketingowej – popartej licznymi przykładami oraz komentarzami specjalistów z branży e-commerce, online marketingu i promocji w sieci.

Mailing pełen miłości.

Mailing pełen miłości.

Walentynki to nie tylko wyjątkowy dzień dla zakochanych. Jest to również niezwykła okazja dla marketerów, którzy tego dnia mogą podkreślić, jak bardzo ich firma ceni sobie relacje z klientami.

Dostarczalność od A do Z

Dostarczalność od A do Z

Poznaj powszechne problemy, związane z dostarczalnością emaili i spraw, aby wiadomości zawsze docierały do skrzynek Twoich odbiorców.

7 sposobów na wiosenne odświeżenie kampanii.

7 sposobów na wiosenne odświeżenie kampanii.

Przygotowaliśmy 7 wskazówek, które pomogą odświeżyć Twoje działania email marketingowe. Ożyw swoją strategię po długich zimowych miesiącach, ustal nowe cele oraz – co ważne – pamiętaj o pozytywnym, wiosennym nastawieniu!

10 sposobów na najwyższą dostarczalność emaili.

10 sposobów na najwyższą dostarczalność emaili.

W ubiegłym tygodniu uruchomiliśmy kampanię „Ty wysyłasz, my dostarczamy”, w ramach której każdy, bez ponoszenia żadnych kosztów, może przetestować dostarczalność wiadomości w GetResponse. Nie jest to jednak wszystko co mamy do powiedzenia na ten temat. Przygotowaliśmy bowiem 10 praktycznych wskazówek na zwiększenie dostarczalności kampanii email marketingowych. (www.getresponse.pl)

Przewodnik dla agencji i marek

Przewodnik dla agencji i marek

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak wygląda praca nad kampaniami email marketingowymi na rynkach międzynarodowych lub przy zarządzaniu wieloma markami jednocześnie, koniecznie przeczytaj ten poradnik.

Dynamic Content w emailach.

Dynamic Content w emailach.

Personalizacja to jedna z najczęściej stosowanych technik email marketingowych. Dzięki niej możesz sprawić, że wiadomości otrzymywane przez subskrybentów będą dostosowane do ich potrzeb i zainteresowań. Pobierz ten poradnik i dowiedz się, w jaki sposób Dynamic Content pomoże Ci zwiększyć liczbę konwersji generowanych przez Twoje mailingi.

KPI w email marketingu.

KPI w email marketingu.

Poniższy poradnik pomoże Ci rozwinąć umiejętności email marketingowe, dzięki czemu nie będziesz działać instynktownie, a zaczniesz pracować na twardych danych, jak profesjonalista!

Świąteczne kampanie promocyjne.

Świąteczne kampanie promocyjne.

Przeczytaj wyjątkowy ebook GetResponse i dowiedz się, jak stworzyć kompleksową kampanię świąteczną. Poznaj trzy filary skutecznej kampanii, dzięki którym stworzysz atrakcyjną świąteczną ofertę

Najskuteczniejsze sposoby budowania bazy mailingowej.

Najskuteczniejsze sposoby budowania bazy mailingowej.

Sukces działań email marketingowych zależy całkowicie od aktywności subskrybentów. Dlatego podstawowym zadaniem każdego email marketera jest konsekwentna budowa listy mailingowej.

Jak zwiększyć skuteczność newslettera?

Jak zwiększyć skuteczność newslettera?

Projektowanie wiadomości email jest ważnym elementem skutecznej strategii komunikacji. Przesyłane mailingi muszą nie tylko wyglądać dobrze i spełniać wymagania prowadzonej kampanii, ale również wywoływać określone reakcje u subskrybentów. O tym, z czego składa się typowy newsletter oraz jak każdy z tych elementów optymalnie zaprojektować, dowiesz się z tego oto poradnika.

Lejek email marketingowy – jak zaplanować ścieżkę klienta?

Lejek email marketingowy – jak zaplanować ścieżkę klienta?

W email marketingu nie chodzi o to, aby przesyłać odbiorcom oferty promocyjne tak długo, aż znudzeni zrezygnują z otrzymywania newsletterów. Kampanie online marketingowe to przede wszystkim szansa zbudowania wyjątkowych relacji z subskrybentami. Chcesz w pełni wykorzystać możliwości email marketingu? Wyobraź sobie, że proces subskrypcji to droga, po przebyciu której odbiorca stanie się oddanym fanem Twojej marki. Zobacz, jak zaplanować taką ścieżkę i upewnić się, że wszyscy klienci podążają we właściwym kierunku.

Myśl jak klient: 9 sposobów na wyższą konwersję z emaili.

Myśl jak klient: 9 sposobów na wyższą konwersję z emaili.

Liczne badania naukowe wskazują na to, że psychologia leży w samym sercu marketingu. Na pewno wiesz, jak istotne jest zdobycie zaufania klientów, prezentowanie spersonalizowanych rozwiązań oraz udzielenie jasnej odpowiedzi na ich pytanie – “A co ja z tego mam?”. To są podstawy marketingu. Wyzwaniem jest natomiast to, co należy zrobić dalej. W jaki sposób wykorzystać te marketingowe pojęcia i przekuć je w jasną strategię pozyskiwania klientów, retencji oraz budowania zaangażowania? W jaki sposób mechanizmy psychologiczne łączą się z email marketingiem? Właśnie tego rodzaju pytania zainspirowały nas do stworzenia tego poradnika.

Mierzenie skuteczności kampanii email marketingowych w 3 krokach.

Mierzenie skuteczności kampanii email marketingowych w 3 krokach.

Wiemy, że statystyki mogą przytłaczać. Ale wiemy też, że ich znajomość to Twój as w rękawie. Dlatego przygotowaliśmy ten poradnik! Poznaj podstawowe wskaźniki do oceny sukcesu kampanii email marketingowych i sprawdź, jak je wykorzystać. (www.getresponse.pl)

Jak wykorzystać SEO do budowania bazy adresowej.

Jak wykorzystać SEO do budowania bazy adresowej.

Wydawać by się mogło, że email marketing i wyszukiwanie organiczne wykluczają się wzajemnie. Ale czy wiesz, że te dwie dziedziny mogą połączyć siły i wspierać Twój sukces? Z poniższego poradnika dowiesz się, jak skuteczna może okazać się kombinacja tych dwóch narzędzi, a w szczególności – jak SEO może usprawnić proces budowania bazy adresowej. (www.getresponse.pl)

10 podstawowych technik pozyskiwania leadów.

10 podstawowych technik pozyskiwania leadów.

Wysokiej jakości baza adresowa to najważniejszy element skutecznego email marketingu. Twoim celem jest więc jej ciągła rozbudowa poprzez zachęcanie wszystkich potencjalnie zainteresowanych Twoją ofertą osób do subskrypcji. Pobierz przygotowany przez nas poradnik i poznaj 10 sprawdzonych sposobów na zwiększenie liczby subskrybentów.

7 pomysłów na kampanię z okazji Dnia Matki.

7 pomysłów na kampanię z okazji Dnia Matki.

Email marketing polega przede wszystkim na tworzeniu i utrzymaniu wartościowych relacji. Dzień Matki to kolejna okazja, aby to potwierdzić. Większość osób chce podarować swoim Mamom coś wyjątkowego, dlatego to doskonała okazja dla Twojej firmy na przygotowanie kuszącej oferty, by po raz kolejny przekroczyć oczekiwania klientów.

Specyfikacja tworzenia wiadomości w formacie HTML

Specyfikacja tworzenia wiadomości w formacie HTML

Aby mieć kontrolę nad tym, jak zaprojektowana wiadomość email będzie wyglądała po odebraniu poprzez użytkowników poczty elektronicznej, przygotowaliśmy dokument zawierający najlepsze zasady i standardy tworzenia kodu HTML pod newslettery.

Wybory Samorządowe 2014.

Wybory Samorządowe 2014.

Raport przedstawia wyniki badań sposobu wykorzystania różnych kanałów e-marketingowych przez kandydujące partie w wyborach samorządowych w roku 2014. Badanie zostało przeprowadzone przez GetResponse w partnerstwie z firmami Sotrender i Bluerank.

Wybory Samorządowe 2014.

Wybory Samorządowe 2014.

Sprawdziliśmy, jak partie polityczne wykorzystują w przedwyborczych działaniach informacyjnych i promocyjnych email marketing, czy i jak efektywnie prowadzą komunikację w mediach społecznościowych oraz w jakim stopniu wykorzystują możliwości promocji w wyszukiwarce Google.

  • 1
zobacz:
Dołącz do Programu Certyfikacyjnego
Bądź na bieżąco z najnowszymi materiałami i webinarami. Zapisz się na nasz newsletter!