BAZA WIEDZY GETRESPONSE Wypróbuj za darmo

Email marketing

Oto wszystkie materiały z Bazy Wiedzy z kategorii: Email marketing

Wyniki: 73
Data dodania

Myśl jak klient: 9 sposobów na wyższą konwersję z emaili.

Liczne badania naukowe wskazują na to, że psychologia leży w samym sercu marketingu. Na pewno wiesz, jak istotne jest zdobycie zaufania klientów, prezentowanie spersonalizowanych rozwiązań oraz udzielenie jasnej odpowiedzi na ich pytanie – “A co ja z tego mam?”. To są podstawy marketingu. Wyzwaniem jest natomiast to, co należy zrobić dalej. W jaki sposób wykorzystać te marketingowe pojęcia i przekuć je w jasną strategię pozyskiwania klientów, retencji oraz budowania zaangażowania? W jaki sposób mechanizmy psychologiczne łączą się z email marketingiem? Właśnie tego rodzaju pytania zainspirowały nas do stworzenia tego poradnika.

Mierzenie skuteczności kampanii email marketingowych w 3 krokach.

Wiemy, że statystyki mogą przytłaczać. Ale wiemy też, że ich znajomość to Twój as w rękawie. Dlatego przygotowaliśmy ten poradnik! Poznaj podstawowe wskaźniki do oceny sukcesu kampanii email marketingowych i sprawdź, jak je wykorzystać. (www.getresponse.pl)

Jak wykorzystać SEO do budowania bazy adresowej.

Wydawać by się mogło, że email marketing i wyszukiwanie organiczne wykluczają się wzajemnie. Ale czy wiesz, że te dwie dziedziny mogą połączyć siły i wspierać Twój sukces? Z poniższego poradnika dowiesz się, jak skuteczna może okazać się kombinacja tych dwóch narzędzi, a w szczególności – jak SEO może usprawnić proces budowania bazy adresowej. (www.getresponse.pl)

10 podstawowych technik pozyskiwania leadów.

Wysokiej jakości baza adresowa to najważniejszy element skutecznego email marketingu. Twoim celem jest więc jej ciągła rozbudowa poprzez zachęcanie wszystkich potencjalnie zainteresowanych Twoją ofertą osób do subskrypcji. Pobierz przygotowany przez nas poradnik i poznaj 10 sprawdzonych sposobów na zwiększenie liczby subskrybentów.

7 pomysłów na kampanię z okazji Dnia Matki.

Email marketing polega przede wszystkim na tworzeniu i utrzymaniu wartościowych relacji. Dzień Matki to kolejna okazja, aby to potwierdzić. Większość osób chce podarować swoim Mamom coś wyjątkowego, dlatego to doskonała okazja dla Twojej firmy na przygotowanie kuszącej oferty, by po raz kolejny przekroczyć oczekiwania klientów.

Specyfikacja tworzenia wiadomości w formacie HTML

Aby mieć kontrolę nad tym, jak zaprojektowana wiadomość email będzie wyglądała po odebraniu poprzez użytkowników poczty elektronicznej, przygotowaliśmy dokument zawierający najlepsze zasady i standardy tworzenia kodu HTML pod newslettery.

Wybory Samorządowe 2014.

Raport przedstawia wyniki badań sposobu wykorzystania różnych kanałów e-marketingowych przez kandydujące partie w wyborach samorządowych w roku 2014. Badanie zostało przeprowadzone przez GetResponse w partnerstwie z firmami Sotrender i Bluerank.

Wybory Samorządowe 2014.

Sprawdziliśmy, jak partie polityczne wykorzystują w przedwyborczych działaniach informacyjnych i promocyjnych email marketing, czy i jak efektywnie prowadzą komunikację w mediach społecznościowych oraz w jakim stopniu wykorzystują możliwości promocji w wyszukiwarce Google.

Świąteczne strategie email marketingowe

Grudzień jest niezwykle pracowitym miesiącem, w którym marki konkurują między sobą o względy zabieganych konsumentów. W tym poradniku przedstawiamy sprawdzone sposoby na wykorzystanie grudniowych okazji sprzedażowych. Prezentujemy zestaw taktyk, które pomogą Ci wyróżnić się na tle konkurencji, zbudować wartościowe relacje z klientami i wygenerować większą sprzedaż.

Profesjonalna korespondencja z klientami

Być może używasz wielu kanałów marketingowych do nawiązywania, utrzymywania i pielęgnowania długotrwałych relacji z aktualnymi i potencjalnymi klientami. Lecz wystarczy jedno nieporozumienie, aby cały Twój wysiłek poszedł na marne. Nasza infografika prezentuje najlepsze praktyki z zakresu budowania reputacji firmy i zachowania profesjonalnego podejścia nawet w krytycznych sytuacjach.

Jak stosować video w wiadomościach email.

W dzisiejszych czasach zastosowanie przekonujących treści oraz przykuwających uwagę zdjęć nie gwarantuje powodzenia kampanii marketingowych. Materiały video są łatwo przyswajalne i znacznie szybciej wyzwalają emocje niż tekst lub nieruchome obrazki.

Email w biegu.

Raport ten przedstawia wyniki badań sprawdzających sposoby, w jaki polscy użytkownicy korzystają z poczty elektronicznej oraz rolę smartfonów w tym procesie. Przedstawione wyniki pomogą marketerom zrozumieć znaczenie urządzeń mobilnych w kampaniach mailingowych.

Email widziany oczami konsumentów.

Raport ten przedstawia wyniki badania dotyczącego preferencji oraz opinii internautów na temat komunikatów email marketingowych.

Stan email marketingu na rynku wydawniczym 2014.

Zobacz jaki poziom reprezentują wydawnictwa, agencje literackie, księgarnie internetowe, hurtownie oraz biblioteki. Poznaj elementy kampanii, dzięki którym opracujesz skuteczną strategię komunikacji Twojej marki.

Email marketing w branży kosmetycznej.

Dowiedz się, w jaki sposób branża kosmetyczna wykorzystuje kanał email, jak zaplanować działania marketingowe oraz jakie są wymogi prawne w kwestii przetwarzania danych osobowych.

Email marketing maraton w liczbach.

Meta Email Maratonu już za nami! Przekroczyliśmy ją 18 marca w Warszawie. A to oznacza, że przyszedł czas na podsumowanie całego cyklu szkoleń.

Jak korzystać z autoresponderów?

Wielu marketerów startujących dopiero z kampaniami email marketingowymi skupia swoje działania na pojedynczych newsletterach. Niestety szybko okazuje się, że ograniczanie się tylko do takiego działania nie spełnia ich oczekiwań. Dlatego, aby budować długotrwałe relacje z klientami i subskrybentami warto zwiększyć zakres działań o autorespondery.

Grafiki w newsletterze.

Umieszczanie grafik w wiadomościach email to chyba najskuteczniejszy sposób na wzbudzenie zainteresowania subskrybentów. Dlatego, postanowiliśmy przygotować kilka faktów i wskazówek, które ułatwią proces umieszczania grafik w newsletterach i przekonają Cię do używania ich w prowadzonych kampaniach.

Jak sprzedawać za pomocą emaila?

Czy email sprzedaje? To jest chyba najczęściej powtarzane pytanie przez każdego marketera i sprzedawcę rozpoczynającego swoją przygodę z email marketingiem.

Jak sprawdzamy pocztę email.

Mobile – to jedno z najczęściej wymienianych przez marketerów słów w minionym roku. Przeanalizowaliśmy ponad 230 milionów wiadomości wysłanych przez klientów GetResponse z całego świata, aby sprawdzić jak często są one otwierane i klikane na smartfonach. Z uzyskanych danych wyodrębniliśmy Polskę, żebyście mogli zobaczyć jak trend mobile rozwija się w Polsce.

Testowanie i optymalizacja wiadomości email

Pobierz poradnik i poznaj najważniejsze zasady testowania i optymalizacji wiadomości email.

Stan Email Marketingu w Polsce 2013.

Ten raport to próba sprawdzenia wiedzy marketerów na temat email marketingu, zbadania w jaki sposób przekłada się na sposób prowadzonych działań oraz odpowiedzi na pytanie czy zmienia się ona w zależności od wielkości przedsiębiorstwa lub branży.

Wpływ social media na skuteczność email marketingu.

Połączenie social media z email marketingiem może przynieść znakomite rezultaty. Poniższa infografika przekona Cię, dlaczego warto udostępniać newslettery w mediach społecznościowych.

Email marketing oczami internautów.

Prezentujemy infografikę, dzięki której poznacie kondycję polskiego rynku email marketingu. Tym razem analizie poddaliśmy opinie internautów – m.in. jaką formę komunikacji z firmą preferują oraz co sądzą na temat newsletterów, które codziennie otrzymują. Co udało nam się ustalić?

Inspirujące przepisy na świąteczną kampanię email marketingową

Święta to najlepszy moment na przeprowadzenie naprawdę skutecznych kampanii email marketingowych. Większość klientów planuje w tym okresie zakupy, a Ty musisz przekonać ich, aby właśnie u Ciebie złożyli zamówienie. Kluczem do Twojego sukcesu będą czas i konkretne metody, dzięki którym przekonasz konsumentów do swojej oferty. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak przygotować efektywne kampanie świąteczne, koniecznie przeczytaj ten poradnik.

Książka inspiracji 2013

Jak często Twoi subskrybenci mówią „wow!”? Jak często dzielą się Twoimi newsletterami ze swoimi znajomymi lub dzwonią do Ciebie, gdy przypadkiem nie otrzymają zamówionego maila? Brzmi niewiarygodnie? A jednak to możliwe. W tym poradniku powiemy Ci na czym polega newsjacking i jak wykorzystać go w swoich wiadomościach. Dowiesz się też dlaczego przywiązujemy się do rzeczy i jak na tym zarobić w swoich newsletterach. Poznasz sekret reanimacji subskrybentów w stanie emailowej śpiączki i nauczysz się jak budować sprzedaż, podnosząc ceny swoich produktów. Obiecujemy, że czas poświęcony na przeczytanie tego poradnika będzie dobrą inwestycją.

Promocja świąteczna w e-sklepach.

Mamy dla Was ostatnie w 2013 roku dane dotyczące rynku e-commerce. Tym razem zbadaliśmy jakie narzędzia i strategie wykorzystują sklepy internetowe w prowadzonych przez nie promocjach świątecznych. (www.getresponse.pl)

17 pomysłów na świąteczne kampanie email marketingowe.

Święta Bożego Narodzenia i Nowy Rok to dla wielu przedsiębiorców, marketerów i sprzedawców szczególny okres, do którego bardzo często przygotowują się już kilka miesięcy wcześniej. Przygotowaliśmy specjalny poradnik, z którego dowiesz się jak skutecznie zastosować różne elementy email marketingu w najbliższych kampaniach świątecznych. Przed Tobą solidna dawka wiedzy, inspiracji, dobrych praktyk i kreatywnych pomysłów, które z powodzeniem można zastosować w niemal każdej.

Kiedy wysłać newsletter aby uzyskać najlepsze efekty.

Zbadaliśmy, o której godzinie i w jakie dni tygodnia najlepiej wysyłać newslettery, aby uzyskiwać najwyższe wskaźniki skuteczności z prowadzonych kampanii email marketingowych. Przeanalizowane w tym celu zostało ponad 16 milionów wiadomości wysłanych przez polskich klientów GetResponse.

Email w biegu.

Mamy dla Was kolejną infografikę na temat email marketingu. Tym razem dotyczy ona sposobów sprawdzania poczty email, a dokładnie – popularności urządzeń mobilnych w kontekście sprawdzania poczty email.

Wpływ social media na email marketing.

Od zawsze głośno mówiliśmy, że warto integrować kampanie email marketingowe z social media. Wielu sceptyków oczekiwało poparcia w liczbach. Postanowiliśmy zatem sprawdzić czy social media mają realny wpływ na efektywność email marketingu.

Kalendarz kampanii promocyjnych na 2012 rok.

Jeżeli nie macie jeszcze strategii (email) marketingowej na 2012 rok lub brak Wam pomysłu na kampanie promocyjne to mamy małą niespodziankę, która powinna okazać się pomocna.

Jak skutecznie dostarczać wiadomości email?

Dostarczalność – czyli zdolność skutecznego dostarczania wiadomości – pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla marketerów. Dlatego też stworzyliśmy poradnik, który ukazuje jej tajniki i odkrywa pełen arsenał niezawodnych sposobów, które powinny być stosowane przez każdą firmę promującą swoje produkty poprzez email marketing.

Jak powiększyć bazę email marketingową?

U podstaw sukcesu działań email marketingowych leży lista subskrybentów, czyli osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie wiadomości. Sprawdź jakie porady i techniki możesz zastosować w swoich działaniach, aby zbudować bazę odbiorców.

Jak zbudować dochodowy program lojalnościowy.

Pozyskiwanie nowych klientów i generowanie sprzedaży to główne cele większości firm – niezależnie od rynku czy branży, w których działają. To dzięki nim rozwijają się i poszerzają zakres swoich usług oraz jakość oferowanych rozwiązań. Najskuteczniejszą reklamą firmy mogą okazać się obecni klienci, którzy są zadowoleni ze swoich dotychczasowych doświadczeń z Twoją marką. Programy lojalnościowe są najlepszym sposobem na utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji wśród klientów. Z tego poradnika dowiesz się jak z pomocą GetResponse stworzyć program, który sprawi, że Twoi klienci pozostaną wierni Twojej marce przez długie lata. (www.getresponse.pl)

Globalne porównanie wskaźników email marketingowych.

Z każdym dniem email marketing rośnie w siłę i zwiększa swoją popularność na całym świecie. Sprawdź jak przedstawiają się najpopularniejsze wskaźniki email marketingowe u naszych międzynarodowych użytkowników, i zobacz różnicę między nimi.

zobacz:
Dołącz do Programu Certyfikacyjnego
Bądź na bieżąco z najnowszymi materiałami i webinarami. Zapisz się na nasz newsletter!