BAZA WIEDZY GETRESPONSE Wypróbuj za darmo

E-commerce

Oto wszystkie materiały z Bazy Wiedzy z kategorii: E-commerce

Wyniki: 21
Data dodania

Pytania i odpowiedzi – w jaki sposób trafić do grupy docelowej odbiorców reklam na Facebooku?

Jakub Sadowski i Ireneusz Klimczak z GetResponse odpowiadają na pytania zadane podczas webinaru “W jaki sposób trafić do grupy docelowej odbiorców na Facebooku”. Nagranie webinaru możecie obejrzeć tutaj.

W jaki sposób trafić do grupy docelowej odbiorców reklam na Facebooku?

Nagranie webinaru, podczas którego opowiadamy: – Jak definiować odbiorców reklam – Jakich narzędzi używać w celu segmentacji – Co to jest lead magnet i jak go używać w zależności od branży.

Planer Marketera 2020

A gdyby tak kalendarz sam zapełnił się inspiracjami na cały miesiąc? Z pomocą przychodzi Planer Marketera 2020! Zebraliśmy w nim wszystkie najgorętsze okresy sprzedażowe oraz najciekawsze święta nietypowe. Dodatkowo podpowiemy Ci, na które wydarzenia branżowe warto zwrócić uwagę, aby rozszerzyć swoje kompetencje o merytoryczną wiedzę marketingową i sprzedażową. Możesz pobrać Planer, klikając przycisk Pobierz PDF po lewej stronie ekranu.

Pytania i odpowiedzi – Jak wykorzystać Facebook Ads do tworzenia skutecznych kampanii reklamowych

Jakub Sadowski i Ireneusz Klimczak z GetResponse odpowiadają na pytania zadane podczas webinaru “Jak wykorzystać Facebook Ads do tworzenia skutecznych kampanii reklamowych”.

Jak wykorzystać Facebook Ads do tworzenia skutecznych kampanii reklamowych

Obejrzyj nagranie webinaru, z którego dowiesz się, jak efektywnie wykorzystać narzędzie Facebook Ads dostępne w koncie GetResponse.

Przygotuj się na sezon sprzedażowy – najlepsze narzędzia i praktyki

Obejrzyj nagranie webinaru, aby poznać metody i narzędzia, które sprawią, że Twoje zyski poszybują w górę. Czego dowiesz się z nagrania? ✔️ Jakie trendy obowiązują w marketingu w tym roku ✔️ Kiedy i w jaki sposób stosować up-selling ✔️ Jak usprawnić działania marketingowe dzięki Autofunnelowi

Kompleksowy przewodnik po marketing automation w e‑commerce

Pobierz przewodnik i odkryj, jak używać narzędzi automation, aby zbudować i posegmentować listę kontaktów e-commerce

Jak przekuć pasję w biznes?

Chcesz dowiedzieć się, jak prowadzić firmę i jednocześnie rozwijać swoje pasje? Dobrze trafiłeś! Z tego nagrania dowiesz się, jak zarabiać na tym, co kocha się robić, jakie wyzwania stoją za tworzeniem sklepu internetowego i w jaki sposób skutecznie wykorzystać email marketing w rozwoju firmy.

Planer Marketera 2019

Nieśmiało przypominamy, że mamy 2020 rok. Sprawdź Planer Marketera 2020. Jeżeli jednak koniecznie musisz pobrać Planer na 2019, użyj przycisku poniżej.

Jak wykorzystać reklamy online do zwiększenia sprzedaży i przychodów

Jakich narzędzi powinieneś użyć przy wdrażaniu sponsorowanej kampanii reklamowej? Pierwsza wielka czwórka to Facebook, Instagram, LinkedIn i Twitter. I choć prowadzenie takiej kampanii może się z początku wydawać skomplikowane, z czasem okazuje się, że nie taki diabeł straszny.

Przewodnik po automatyzacji marketingu dla sektora e-commerce.

Dzięki dostawcom usług hostingowych takich jak Shopify, Magento czy Bigcommerce, praktycznie każdy może otworzyć e-sklep za pomocą kilku kliknięć. Jak utrzymać pozycję rynkową w otoczeniu rosnącej konkurencji? Jednym z rozwiązań jest automatyzacja marketingu.

Jak przy pomocy marketing automation odzyskać klientów porzucających koszyk?

Dzięki serwisom takim jak Shopify, Magento, czy Bigcommerce prawie każdy może dziś uruchomić sklep internetowy. Wystarczy kilka kliknięć. W obliczu rosnącej konkurencji sklepy muszą walczyć o utrzymanie pozycji na rynku.

Email marketing w branży e‑commerce.

Oddajemy w Twoje ręce 70 stron praktycznej wiedzy marketingowej – popartej licznymi przykładami oraz komentarzami specjalistów z branży e-commerce, online marketingu i promocji w sieci.

Mailing pełen miłości.

Walentynki to nie tylko wyjątkowy dzień dla zakochanych. Jest to również niezwykła okazja dla marketerów, którzy tego dnia mogą podkreślić, jak bardzo ich firma ceni sobie relacje z klientami.

7 sposobów na wiosenne odświeżenie kampanii.

Przygotowaliśmy 7 wskazówek, które pomogą odświeżyć Twoje działania email marketingowe. Ożyw swoją strategię po długich zimowych miesiącach, ustal nowe cele oraz – co ważne – pamiętaj o pozytywnym, wiosennym nastawieniu!

Lejek email marketingowy – jak zaplanować ścieżkę klienta?

W email marketingu nie chodzi o to, aby przesyłać odbiorcom oferty promocyjne tak długo, aż znudzeni zrezygnują z otrzymywania newsletterów. Kampanie online marketingowe to przede wszystkim szansa zbudowania wyjątkowych relacji z subskrybentami. Chcesz w pełni wykorzystać możliwości email marketingu? Wyobraź sobie, że proces subskrypcji to droga, po przebyciu której odbiorca stanie się oddanym fanem Twojej marki. Zobacz, jak zaplanować taką ścieżkę i upewnić się, że wszyscy klienci podążają we właściwym kierunku.

7 pomysłów na kampanię z okazji Dnia Matki.

Email marketing polega przede wszystkim na tworzeniu i utrzymaniu wartościowych relacji. Dzień Matki to kolejna okazja, aby to potwierdzić. Większość osób chce podarować swoim Mamom coś wyjątkowego, dlatego to doskonała okazja dla Twojej firmy na przygotowanie kuszącej oferty, by po raz kolejny przekroczyć oczekiwania klientów.

Jak sprzedawać za pomocą emaila?

Czy email sprzedaje? To jest chyba najczęściej powtarzane pytanie przez każdego marketera i sprzedawcę rozpoczynającego swoją przygodę z email marketingiem.

Promocja świąteczna w e-sklepach.

Mamy dla Was ostatnie w 2013 roku dane dotyczące rynku e-commerce. Tym razem zbadaliśmy jakie narzędzia i strategie wykorzystują sklepy internetowe w prowadzonych przez nie promocjach świątecznych. (www.getresponse.pl)

Kalendarz kampanii promocyjnych na 2012 rok.

Jeżeli nie macie jeszcze strategii (email) marketingowej na 2012 rok lub brak Wam pomysłu na kampanie promocyjne to mamy małą niespodziankę, która powinna okazać się pomocna.

Kartki świąteczne vs. email, SMS, social media.

Eksperci z GetResponse i portalu Wirtutalne Media podjęli próbę ustalenia, która z form wysyłania życzeń świątecznych jest obecnie najpopularniejsza. Poznaj wyniki!

Dołącz do Programu Certyfikacyjnego
Bądź na bieżąco z najnowszymi materiałami i webinarami. Zapisz się na nasz newsletter!