Email Marketing Maraton GetResponse

Zaangażowanie użytkownika to jedno z najbardziej wytartych pojęć w marketingu internetowym. Aspirujemy do angażowania czytelników newsletterów, fanów w mediach społecznościowych czy odwiedzających serwisy internetowe, ale często brak odpowiedniej strategii i analityki powoduje, że zaangażowanie zamiast wymiernych efektów rozmywa się na etapie planowania komunikacji.

W trakcie kolejnego Email Maratonu poznasz nowe oblicze zaangażowania w email marketingu i jego praktyczne zastosowanie!

Kraków

16 marca

Wrocław

17 marca

Poznań

18 marca

Warszawa

20 marca
8:30 - 9:15
-
REJESTRACJA UCZESTNIKÓW
9:15 - 9:45
Maciej Ossowski
Zaangażowanie: to już nie buzz word. To rzeczywistość.
  • Jakich wskaźników używać do mierzenia zaangażowania czytelników emaili?
  • Dlaczego brak zaangażowania sprawia, że Twoje emaile mogą być umieszczane w folderze spam?
  • Czy niezaangażowani użytkownicy powinni być usuwani z baz mailingowych czy reaktywowani?
  • Jakie treści, tematy wiadomości i kreacje powodują, że chcemy czytać emaile handlowe?
  • Co na temat zaangażowania twierdzą najwięksi dostawcy poczty na świecie, tacy jak Gmail czy Outlook.com?
9:45 - 10:15
Maciej Górski
Email marketing oczami odbiorcy
  • Co myśli odbiorca w momencie otrzymania wiadomości?
  • “A skąd oni wiedza, że to dla mnie dobre?” Personalizacja w prawdziwym świecie.
  • Gdyby im zależało… czyli podstępność odbiorców vs. realia ofert specjalnych, wyprzedaży itp. 
10:15 - 10:45
Michał Kluska
Email marketing - jak to robić zgodnie z prawem
  • Definicja spamu.
  • Wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji handlowych.
  • Nowa ustawa o prawach konsumenta - nowe problemy.
  • Sankcje i odpowiedzialność czyli co mi grozi?
10:45 - 11:15
-
PRZERWA KAWOWA
11:15 - 11:45
Michał Leszczyński
Budowanie lojalności poprzez email marketing
  • Na czym polega koncept "drip campaigns" i "content email marketingu”?
  • Jak budować zainteresowanie "na dzień dobry”?
  • W jaki sposób sprawić, aby odbiorcy powiedzieli Ci o czym do nich pisać?
  • Jak można zbudować relację poprzez codzienną komunikację?
  • Dlaczego warto wyjść naprzeciw potrzebom odbiorców?
11:45 - 12:15
Andrzej Ogonowski
Dzień dobry! Nie jestem z konkurencji.
  • Wszyscy odbieramy SMS-y. Jak bardzo więc konkurują z emailami?
  • Jak wykorzystać potencjał komunikacji?
  • Przepis na idealną kampanię.
12:15 - 12:45
Michał LeszczyńskiMaciej Górski
Maratonu odcinek specjalny - Landing Page. Jak pokonać ostatnią prostą…
  • Dlaczego nie powinieneś kierować ruchu na stronę główną?
  • Jak efektywnie budować landing pages, aby konwertowały?
  • Co powinieneś sprawdzić nim opublikujesz swoją kolejną stronę docelową?
  • Jak przeprowadzić testy Twoich landing pages?
12:45 - 13:15
-
PRZERWA KAWOWA
13:15 - 14:00
Agata Paliwoda
Prezentacja funkcjonalności GetResponse [LIVE]

31
marca

Wielki
finał

w Gdańsku

8:30 - 9:15
-
REJESTRACJA UCZESTNIKÓW
9:15 - 9:35
Maciej Ossowski
Zaangażowanie: to już nie buzz word. To rzeczywistość.
  • Jakich wskaźników używać do mierzenia zaangażowania czytelników emaili?
  • Dlaczego brak zaangażowania sprawia, że Twoje emaile mogą być umieszczane w folderze spam?
  • Czy niezaangażowani użytkownicy powinni być usuwani z baz mailingowych czy reaktywowani?
  • Jakie treści, tematy wiadomości i kreacje powodują, że chcemy czytać emaile handlowe?
  • Co na temat zaangażowania twierdzą najwięksi dostawcy poczty na świecie, tacy jak Gmail czy Outlook.com?
9:35 - 10:00
Maciej Górski
Email marketing oczami odbiorcy
  • Co myśli odbiorca w momencie otrzymania wiadomości?
  • “A skąd oni wiedza, że to dla mnie dobre?” Personalizacja w prawdziwym świecie.
  • Gdyby im zależało… czyli podstępność odbiorców vs. realia ofert specjalnych, wyprzedaży itp. 
10:00 - 10:30
Michał Kluska
Email marketing - jak to robić zgodnie z prawem
  • Definicja spamu.
  • Wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji handlowych.
  • Nowa ustawa o prawach konsumenta - nowe problemy.
  • Sankcje i odpowiedzialność czyli co mi grozi?
10:30 - 11:00
-
PRZERWA KAWOWA
11:00 - 11:20
Michał Leszczyński
Budowanie lojalności poprzez email marketing
  • Na czym polega koncept "drip campaigns" i "content email marketingu”?
  • Jak budować zainteresowanie "na dzień dobry”?
  • W jaki sposób sprawić, aby odbiorcy powiedzieli Ci o czym do nich pisać?
  • Jak można zbudować relację poprzez codzienną komunikację?
  • Dlaczego warto wyjść naprzeciw potrzebom odbiorców?
11:20 - 11:40
Andrzej Ogonowski
Dzień dobry! Nie jestem z konkurencji.
  • Wszyscy odbieramy SMS-y. Jak bardzo więc konkurują z emailami?
  • Jak wykorzystać potencjał komunikacji?
  • Przepis na idealną kampanię.
11:40 - 12:10
Marcus Taylor
Strategies for increasing eCommerce revenue with email marketing(PREZENTACJA W JĘZYKU ANGIELSKIM)
  • Using automation & autoresponders to increase upsell revenue.
  • Combining social advertising and email marketing.
  • Using email to incentivise reviews.
  • Reducing customer churn & increasing loyalty.
12:10 - 12:30
-
PRZERWA KAWOWA
12:30 - 13:00
Marcin Struzik
Landing Page bez Video jest MONO nie STEREO
  • Czy nadchodzi koniec YouTube’a?
  • Wyzwania video marketingu w 2015 roku.
  • Czy stosowanie CTA w Video ma sens?
  • Ograniczony budżet z Video to szansa, a nie problem.
13:00 - 13:20
Ireneusz Klimczak
Skuteczny email marketing B2B
  • Przykładowa strategia.
  • Skuteczne kampaniie/cykle wiadomości.
  • Statystyki skuteczności w branży B2B.
13:20 - 14:00
Agata Paliwoda
Prezentacja funkcjonalności GetResponse [LIVE]
Maciej Ossowski

Maciej Ossowski jest Dyrektorem Rozwoju Nowych Rynków w GetResponse.

Zanim zaczął być odpowiedzialny za globalną ekspansję GetResponse, zajmował się m.in. planowaniem i optymalizacją kampanii kluczowych Klientów firmy jako Dyrektor Działu Edukacji. Publicysta wiodących blogów email marketingowych, tj. Deliverability.com czy EmailExpert.org oraz autor wiodącej książki o kampaniach newsletterowych „Email marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci”. Aktywny działacz w polskich i międzynarodowych organizacjach branżowych: MAAWG, EEC, ESPC czy IAB Polska.

Maciej Górski

Maciej Górski jest Managerem ds. Edukacji Produktowej w GetResponse.

Trzyma pieczę nad wszystkimi aspektami edukacyjnymi aby każda funkcjonalność była jasna i łatwa w odbiorze dla każdego. Jest jednym z głównych twórców bazy wiedzy, poradników oraz przewodników. Maciej aktywnie wspiera klientów w planowaniu kampanii email marketingowych, doradza w kwestiach regulacji prawnych i najlepszych praktyk. Prowadzący seminariów i szkoleń. Można spotkać się z nim w czasie różnych konferencji i targów na całym świecie takich jak Content Marketing World, Ad:Tech, eTail, itp.

Andrzej Ogonowski

Andrzej Ogonowski jest dyrektorem ds marketingu i PR w SMSAPI.pl.

W branży od prawie dekady, zaczynał jako programista i menadżer produktu oprogramowania sklepu internetowego. Obecnie kieruje działem marketingu i PR w SMSAPI, z którym to serwisem związany jest od 2006r. W swojej pracy stara się znaleźć przestrzeń między automatyzacją a komunikacją, czyli, jak sam mówi efektywnością, a jakością w marketingu. Jeśli właśnie nie prowadzi warsztatów lub nie występuje na konferencji branżowej, to przebywa w mediach społecznościowych. Swoje zainteresowania określa jako szeroko pojęty marketing i kulturę – szczególnie w wersji pop.

Marcus Taylor

Marcus Taylor jest założycielem i prezesem Venture Harbour.

W Venture Harbour inwestuje, buduje i rozwija portfolio innowacyjnych firm internetowych. Marcus jest częstym prelegentem na wiodących konferencjach. Marcus występował na TEDx, Midem, SMX, SES, RIMC, Content Marketing Association, BrightonSEO, a także wykłada gościnnie na Uniwersytecie w Oksfordzie. Regularnie pisze dla magazynów branżowychn takich jak m.in. Econsultancy, Moz, MediaWeek, Campaign Magazine, The Guardian.

Michał Leszczyński

Michał Leszczyński, Ekspert ds. Edukacji w GetResponse.

Na co dzień koordynuje działania content marketingowe i współtworzy materiały edukacyjne dla klientów marki. Regularnie wypowiada się na blog.getresponse.pl oraz w czołowych magazynach marketingowych w Polsce, takich jak Marketer+ czy Online Marketing Polska. Michał jest również współautorem książki E-Commerce Manager Profesjonalista w eHandlu.

Marcin Struzik

Marcin Struzik pracuje na stanowisku Video Edytor Manager.

Z wykształcenia ekonomista, z zawodu i zainteresowania video-edytor, bloger, wielbiciel wszelkiej formy ruchomych obrazków.
W GetResponse odpowiedzialny m.in. za filmowe produkcje szkoleniowe i promocyjne. Kreator zawartości Getresponse.tv. Prywatnie miłośnik efektów specjalnych w produkcjach Michaela Baya.

Michał Kluska

Michał Kluska jest adwokatem w Kancelarii Olesiński & Wspólnicy.

Od 2008 r. zajmuje się problematyką mediów elektronicznych ze szczególnym uwzględnieniem ochrony danych osobowych w Internecie oraz tematyką usług świadczonych drogą elektroniczną. Uczestnik prac konsultacyjnych nad projektem rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnym przepływem takich danych. Prelegent podczas licznych konferencji z zakresu prawnych aspektów działalności gospodarczej online, informatyki śledczej oraz ochrony prywatności (w tym danych osobowych) w Internecie. Autor publikacji prasowych m.in. w Rzeczpospolitej, Dzienniku Internautów, Dzienniku Gazeta Prawna, IT w Administracji, Finanse Publiczne czy IT Professional.

Ireneusz Klimczak

Ireneusz Klimczak piastuje stanowisko Eksperta ds. Edukacji w GetResponse.

Doświadczenie zdobyte w ramach różnych działań marketingowych sprawia, że najbardziej ceni proste i skuteczne rozwiązania. Takie też proponuje klientom, z którymi współpracuje.

Rafał Tołwiński

Rafał Tołwiński - Radca prawny w kancelarii BGST.

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego (2000 r.) oraz podyplomowego Studium Prawa Autorskiego prowadzonego przez Instytutu Prawa Własności Intelektualnej Uniwersytetu Jagiellońskiego (2003). Od 2007 r. współzałożyciel i partner w kancelarii BGST Radcowie Prawni Borek, Gajda, Tołwiński Sp. p. w Gdańsku. Od 2002 r. obsługuje i doradza podmiotom gospodarczym. Stale obsługuje przedsiębiorców z branży wydawniczej, e-commerce, usług IT. Przygotowuje i prowadzi szkolenia z prawa własności intelektualnej na zlecenie firm szkoleniowych. Prowadzi również zajęcia z prawa autorskiego i własności intelektualnej w ramach szkolenia aplikantów radcowskich przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Gdańsku.

Kraków, 16 marca Muzeum Lotnictwa Polskiego, al. Jana Pawła II 39
ZAREJESTRUJ SIĘ
Wrocław, 17 marca Hotel Invite, ul. Hubska 54
ZAREJESTRUJ SIĘ
Poznań, 18 marca Concordia Design, ul. Zwierzyniecka 3
ZAREJESTRUJ SIĘ
Warszawa, 20 marca Concept Restauracja, Bracka 9
ZAREJESTRUJ SIĘ
Gdańsk, 31 marca Olivia Business Centre, al. Grunwaldzka 472
ZAREJESTRUJ SIĘ
SPRAWY ORGANIZACYJNE:

Natalia Paczóska

Brand manager GetResponse
SPRAWY DOTYCZĄCE FAKTUR:

Monika Pogorzelska

Księgowa

Wiosna 2014

  • Email w biegu: jak zwiększyć zasięg newslettera o 42% dzięki mobilnemu email marketingowi?
  • Spam, inbox czy folder "Oferty"? Nie daj zepchnąć się z trasy i dobiegnij do newsletterowej mety.
  • Subskrybenci z zadyszką: jak zainteresować odbiorców, którzy nie otworzyli żadnego maila od miesięcy i odzyskać 30% Twojej bazy?
  • [CASE STUDIES] Sprint czy maraton? 9 przykładów wykorzystania automatyzacji, które poprawią kondycję Twoich subskrybentów.

Jesień 2014

  • Email Marketing na autopilocie: 5 praktycznych scenariuszy wykorzystania autoresponderów.
  • 10 metod budowania bazy mailingowej, których nie znajdziesz w każdym poradniku.
  • Anatomia skutecznego newslettera - o psychologii kolorów, brandingu i szkieletach wiadomości.
  • Video w email marketingu - jak ugryźć temat by nie złamać sobie zęba.
  • Dekalog email marketera: 10 testów, które musisz wykonać przed wysyłką kampanii.
  • Poznaj najnowsze możliwości email marketingu w połączeniu z remarketingiem dynamicznym w modelu Real-time bidding (RTB) Jakub Cyran, GO.PL – GOŚĆ SPECJALNY.